Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

i feel your love i feel love...memories from the past..

i feel your love smile emoticon heart emoticon i feel love...memories from the past..

ηταν 1975 που αγορασα για πρωτη φορα αυτο το album smile emoticon
και οι rock κυκλοι της Ν.Σμυρνης και Καλλιθεας, που τριγυρναγα τη ψυχεδελεια μου, "επεσαν" να με φανε και δεν ηξεραν που να με καταταξουν...
καλα ακους μουσικη μου ελεγαν....
φυσικα, εσεις δεν ακουτε τους απαντουσα...
καπου εικοσι χρονια μπροστα οχι απ τα ακουσματα μου...
και αλλοι τα ακουγαν...και πολλοι μαλιστα....
αλλα το θρασος μου να ανακατευω ειδη απογορευμενα για διαφορετικες κατηγοριες ανθρωπων...
ομως οφειλω να ομολογησω οτι ολοι και ολες χορευαν...
και ειχα ενα φιλο μου, διπλα στην κονσολα, που επαιζα
ο Νικος ο Stay-ψευδωνυμο απ το τραγουδι του David Bowie,
μονο αυτο χορευε...
τις γκομενες ομως τις αρπαζε...μονο εμεις καναμε προγραμμα
για να χορευουν και να αρπαζουν οι αλλοι....
μανια απο μικρος να βλεπω τον κοσμο να χορευει...

i feel love ...i feel your love....smile emoticon heart emoticon

Το ηχητικό σύμβολο του Δυτικού Κόσμου ή αν προτιμάτε του Μουσικού Καπιταλισμού...
Στην Τέχνη υπάρχουν πολλά παράδοξα, η ελληνική μουσική το ξέρει πολύ καλά...
τα περιφρονημένα "χασισοτράγουδα" έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι του ρεμπέτικου,στο οποίο ο Μάνος "έκτισε" τη δική του ποιότητα...

Ένα τραγούδι το οποίο δεν υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη να μην το χόρεψε...
εδώ σε πιο modern remix...
ακούστε το όπως θέλετε...
Και όμως έμεινε στην Ιστορία...
Θαυμάστε the magic of disco!!!
θαυμάστε the magic of dancing...
η σύγχρονη εκδοχή των Μαινάδων...

Για μένα είναι η στιγμή που ο Διόνυσος συνάντησε την Αφροδίτη, την προσκάλεσε σε party,και το έργο, το ανέβασε η Donna Summer με τον Giorgio Moroder...
Αν και πρέπει να το έχω ακούσει νωρίτερα, αν θυμάμαι καλά στην Πάτρα το 1974,λίγο πριν την επιστράτευση, -θυμαμαι παντα όλα τα τραγουδια που με συγκλονιζαν ποτε τα πρωτοακουσα- μιξαρισμένο και χαμός να γίνεται ήταν το καλοκαίρι του 1977, που έδινα εισαγωγικές εξετάσεις, και άρχισα να ειμαι σιγουρος τελικα τα mix που εκανα, οτι εγω ήμουνα σε "σωστό" δρόμο μαζι με τις rock αναζητήσεις μου...!
Οι αλλοι ηταν "ξεροκεφαλοι" και μονοχνωτοι....
-Παρτον απο μπροστα μου ελεγε στον τοτε κολλητο μου το Σπυρο, ο ιδιοκτητης του δισκαδικου που αγοραζα μαζι Donna Summer το i feel love και το album το David Bowie μαζι...Αν δεν ηταν μικρος θα τον εδερνα για τα βεβηλα που κανει...-
Μεγαλε, που εισαι σημερα να δεις οτι το i feel love εχει γινει ο "Ο Ακάθιστος Υμνος" της dance culture...

Και που εισαι ακομα Μεγαλε, να με δεις σημερα που προσπαθω να αποκωδικοποιησω το ρυθμο του τραγουδιου και να τον προσαρμοσω στο σπασιμο και το χορο του λογου μου, γιατι ετοιμαζομαι as Dionysus type να εχω μια μαγευτικη συναντηση με την ιδια την Αφροδιτη
που εχει γινει ο υμνος της αυτο το τραγουδι....
smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου