Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

THE RHYTHM DIVINE

THE RHYTHM DIVINE 

και να θυμαστε οτι κάνουμε θέλει ρυθμό....
αν χορευουμε στη ζωη μας, παμε με μεγαλυτερη χαρα στη μαχη ...
και με ενθουσιασμό, γιατι χωρις αυτον...
ειναι ολα "αψυχα" 
και playstation game...
ενθουσιασμος ειναι ...Πώς μπορεί να βρίσκεις τη θεία δύναμη μέσα στον εαυτό σου;
Η λέξη ενθουσιασμός σημαίνει είμαι ''γεμάτος με έναν θεό ή μια θεότητα''
μ αυτή τη λογική τι είναι αυτό που σε κάνει ενθουσιώδη ?
αν δεν το ξερεις, χορεύεις και σιγα σιγα τον βρισκεις...

ψάχνεις λες την ευτυχια σου και δεν τη βρισκεις....?
Η δική μου απάντηση είναι : όπου βρίσκεται ο ενθουσιασμός σου...
έτσι λοιπόν : ακόμα έχω μια άλλη λέξη για όλους και όλες που ζητάνε τη συμβουλή μου : την ευτυχία...
Η ευτυχία είναι το μήνυμα του θεού και της θεάς για τον εαυτό σου και τον εαυτό σας...
Εκεί που η ζωή σου είναι ...
εκεί που η ζωή σου βρίσκεται...
ο ενθουσιασμός μετατρέπεται σε ευτυχία, γιατί έχεις πάρει το μήνυμα ότι ο θεός είναι μαζί σου,
είναι μέσα σου, και σε προστατεύει στην επιχείρηση σου...

πρόσεχε όμως, μην μου μπερδέψεις το μήνυμα, και αρχίσεις και νιώθεις ότι εσύ είσαι ο θεός ή θεά...
γιατί ο ενθουσιασμός δεν υφίσταται,
αλλά μπερδεύεται με ένα συναίσθημα "φουσκώματος" που οδηγεί στη ψυχοπαθολογία του ναρκισσισμού, που είναι η μάστιγα -αρρώστεια της εποχής μας...

αυτά δεν τα ξεχνάμε ....
γι αυτο χορεύουμε...
δεν μας βρίσκουν τα βόλια των οχτρών μας
απ την κινηση του ρυθμού μας....

:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου