Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

stationary mercury square stationary neptune : your confusion my illusion

stationary mercury square stationary neptune : your confusion my illusion 

Ξερετε τι μου εχει προσφέρει η φαντασία μου….
Κολυμπάω μέσα στη θηλυκή ψυχή…
Και δεν ξέρω να σας απαντήσω γιατι το θηλυκό μου,έχει τέτοια ωκεανικα χαρακτηριστικά…
Η προσωποποίηση της great Mother,όπως αναδύεται απ τα κυματα των Ωκεανων….

Άλλες φορές νιωθω ότι ειμαι ο Απόλυτος Υπηρέτης του Θηλυκού, σε όλα τα επιπεδα της ψυχικής του εξέλιξης…
Και αυτό με κάνει «λιωμα» στα χρώματα…
εχω ιδιαίτερη ευαισθησιά σ αυτά….
Και όπως υπαρχει ο Ερμής ο ψυχοπομπός, ο δικός μου είναι μόνιμα σκλαβωμένος σε όλα τα ειδη θηλυκών χρωμάτων του Ωκεανου…
Και αυτό μου εχει ανοιξει τη φαντασία μου σε πολλές διαστάσεις…
Απ την άλλη δεν γινεται και να εκτιθεμαι και πολύ, γιατι τα αληθινα αρσενικα δεν βρισκονται εξω…
Ο Απόλλων και ο Άρης οι μοναδικές αρσενικές ενέργειες δεν ζουσαν στον Ολυμπο.Ο πρωτος ζουσε με τις Μουσες του, και ο δεύτερος εκπαιδευε Αμαζονες….
Αυτοί δεν τους ενδιεφερε η συναισθηματική σχέση…
Μάλιστα ο Άρης ειχε ένα παρατεταμένο κόλλημα με την Αφροδίτη ….
όπως εγω…

Αυτά σας τα λέω γιατι Ερμής τετραγωνο με Ποσειδώνα και οι δυο stationary.Κατι που σημαίνει ότι το κυρίαρχο συναίσθημα είναι αυτό : υπαρχει μια επιεικής αίσθηση βεβαιότητας ότι εκει όπου οδεύουμε απλά υποτίθεται, ότι είναι ο πραγματικός προορισμος ΓΙΑ ΤΩΡΑ, μας λέει ο υπέροχος Ang Stoic ...
Δεν ξερω για εσας, αλλά εγω δεν ξέρω που οδεύω…
Ειμαι τόσο «λιωμα» στον ερωτα της ψευδαίσθησης μου και τα χρώματα του, και περιμένω την Αφροδιτη την αναδρομη να μου αναψει τα φωτα της πορείας μέσα στην πολύχρονη ομιχλη που κατοικω…
Καλά όχι ότι εσεις ειστε σε άλλο τοπιο….
Απλα εγω ειμαι πιο ευαισθητος σ αυτου του ειδους τους κραδασμους….
Και το νιωθω καλύτερα…

Δεν μπορώ να κρυψω ότι όλο αυτό προέρχεται απ τις «ρωγμές πραγματικότητας». Η πραγματικότητα επειδή έχει πολλά επίπεδα, τέτοιες μέρες αρχίζουν και εμφανιζονται ρωγμές απ τα διαφορα επιπεδα της, που σε κανουν να νιώθεις τέτοια βαθη που είναι ασχετα με την πραγματικότητα της συλλογικής persona…
Συνεπως σου ανοίγουν δρομοι φαντασίας.Εκει τι κάνεις…
Στους δρόμους της φαντασίας δεν υπάρχουν δεδομένα όπως στη λογική της persona.
Υπαρχει ενας αθέατος κοσμος που ανοιγει τις διαθέσεις του, και οι πιο ευαισθητοι το αντιλαμβάνονται.Αλλα δεν το αντιλαμβάνονται αυτοί που σου δειχνουν τα σημάδια του αθεατου τους κόσμου.
Αυτό μπορεί να προκαλέσει συγχιση και αβεβαιοτητα.Αλλες φορές μπορεί να το βιώνετε σαν ονειρο.
Και αν εξαιρέσεις τους Ιχθείς που τους ονειρεύεται το ονειρο, απ το συνεχές όνειρο που ζουν, οι άλλοι πιο Κρόνιοι τύποι εχουν ένα πρόβλημα με την τρεχουσα πραγματικότητα.
Αλλά η συγχιση στα βαθια νερα μοιαζει με το χταποδι….σε πιανει στα πλοκάμια του….
Και εκει δεν ξεφευγεις γιατι εάν μπορέσεις και του ξεφύγεις θα βρεις το θησαυρό της αθανασίας….
ότι είναι ο Κερβερος για τον Αδη, που φυλαει τα πλούτη για τους λίγους, είναι το χταποδι που φυλάει το θησαυρο στο βάθος της θάλασσας….
απο κάποιο παλιό ναυαγιο ενός πειρατικού πλοίου…..
Και ο ερωτας είναι πειρατης…να το θυμαστε…..

Και αυτά σας τα λέω, γιατι αυριο μπορεί να ξυπνήσετε και να συνειδητοποιήσετε ότι ήταν όλα ένα πολύ αστείο όνειρο, μια ομιχλώδη έννοια, ή ένα φανταχτερό ψέμα που σας ήρθε να το απολαύσετε, αλλά που ήταν όλα στο τέλος, μόνο μια ανόητη φαντασία....
μην «ξενερωσετε», γιατι εγω ειμαι μόνιμα έτσι, και αυτό με βοηθάει να αφυπνίζομαι σε μια άλλη πραγματικότητα.

Αυτό λοιπόν είναι το μήνυμα : mercury square Neptune : να αφυπνιστείτε σε μια άλλη πραγματικότητα.
Διαφορετικα η συγχιση θα γινει τεραστια…Και όπως θυμάμαι μια παλιά μου αγάπη, που μου έλεγε : τι σε νοιάζει και ψάχνεις την Αλήθεια…
αφου αυτή είναι ξενερωτη τις πιο πολλές φορές…
Μονο τα ψέματα μου δημιουργουν και σου δημιουργούν απειρες version χρωμάτων…
τι με νοιάζει ποια ειμαι….Ειμαι τα ψέματα μου και οι αυταπάτες μου …
Και τοτε κατάλαβα ποσο drug addict είναι ο ερωτας…
και τοτε ενιωσα ότι και το sex είναι drug addict….
περιεγραψε με ακριβεια τι βλέπεις απ το γυμνο κορμι μπροστα σου, και ελα να μου πεις σε τι την καυλωσες….
την αλήθεια να την λες στο ψυχολογο σου, αν δεν μπορείς να την πεις στον εαυτο σου, μπροστα στον καθρέφτη σου…

Δεν εχω βρει, ακομα γιατι οσο περισσοτερες αυταπατες και ψεματα τοσο πιο συγκλονιστικο sex...
ακόμα περισσότερο γιατι μεγαλώνοντας πιστεύω ότι η αλήθεια είναι όλο και πιο ευπλαστη, χωρίς ένα σχήμα και ότι μέσα απ τα ψέματα του ο άλλος ή άλλη σου δειχνει μια αλήθεια του εαυτού του που δεν τολμαει να τη δει καθολου στον εαυτο του…
Μπορείς να αφυπνιστείς σε μια τέτοια πραγματικότητα…?

Και στην τελευταία ανάλυση τι με νοιάζει αν μου λέει αλήθεια…
απ την ωρα που αφιερώνει τοσο χρόνο για να σου προσφέρει μια τέτοια αυταπάτη….
Σου προσφέρει όλη τη θαλασσα της ψυχης της, και εσυ το μονο που εχεις να κάνεις είναι να «κολυμπήσεις» και να απολαύσεις ολη τη δροσια απ την απειρη ξηρασια που κυκλοφορεί εξω ….
Και η θάλασσα της ψυχής μοιάζει με τον Κηπο της Εδεμ, με τη μητρα που διαμορφώθηκες.Και όλο το διάστημα που ήσουν στη μητρα, οι συγκινησεις της μητέρας σου και τα συναισθηματα που ενιωθε είναι απειρα και σπάνια πραγματικά…
ΚΑΙ όταν τέτοιες μερες εμφανιζεται τετοιο feeling δεν πρέπει να σε ενδιαφέρει τι ακριβως είναι αληθινό, αλλά τι σκαλοπάτι είναι, για μια άλλη εισοδο στη φαντασία σου, στο μυστικο κοσμο της ψυχής σου, που βρισκονται τα αληθινα μαργαριτάρια….

Παρε ένα από αυτό, όπως πηρα αποψε εγω….
Και αστο να δουμε που θα σε παει…
Να θυμάσαι ότι όταν το κάνεις δεν πρέπει να φορας τα ρουχα του Αυτοκράτορα της εγωπάθειας σου….
Χάθηκες τοτε…
Γιατι όταν εισαι γυμνός μοιάζεις σαν Θεός….

Εγω νιωθω, που θα με παει…
αλλά και εκει να μην με παει, δεν με νοιάζει…
Θα με οδηγήσει σε μια άλλη αφυπνιση πραγματικότητας, και από εκει σε άλλα ονειρα…
inception …
και ακομα ένα μυστικο απ την ωκεανικη εμπειρία της φαντασίας : εχουμε βάλλει πλωρη να γινουμε θεοί…
Αλλά πρέπει να δουλέψεις με τα δαιμονια σου πρωτα…
και πρεπει να τα υπνωτίσεις με αναισθητικο αυταπάτης…
αφου τα εχεις μαθει….
Πρέπει να γυμνωθείς….σε όλους και όλες….
Και λοιπόν τι εγινε….
Ετσι είναι οι Θεοι…Γυμνοί….
Αυτο που κάνει τη διαφορά απ τους γυμνιστές ανθρώπους, είναι η αισθητική τους…
Γιατι οι θεοί εχουν χρωματα από άλλες διαστάσεις…
Και όλο αυτό δεν εχει σχεση με τις αποστειρωμένες αλήθειες….
Οι θεοι διαλεγαν μερη που ανεβλυζαν μια τέτοια ενεργεια, να παρουσιαστουν μπροστα σου, όπως ακριβώς είναι…

Καλημερααααα :) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου