Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

dear Roisin

dear Roisin : πες μας ποια χρονια εχει μεγαλύτερη καυλα
το 1973 που εισαι εσυ, το 1977 ή το 1979....
για το 1971 δεν το συζηταμε : ειναι μαγοι και ανοητοι μαζι...
το εχουμε πει πολλές φορές...
και αν πας για τη μαγεια τους, εισπραττεις μια ανοησια σε όλη σου τη ζωή...
αν πας για την ανοησια τους...γιατι υπαρχει και αυτό, μπορει να εισπραξεις καμια μαγεια απ το πουθενα....
Ετσι μ αυτες τις σκεψεις ξεφυλλίζοντας ένα παλιό μου ημερολόγιο μου, για να βρώ αναμνήσεις, ξέρεις μεγαλώνω σε ηλικία, δεν είμαι αυτός που σε γνώρισα στα 1999, να ταρακουνάω τα πάντα απ τη δύναμη μου, να προκαλώ σεισμούς, έχουν γίνει τόσα απο τότε....
το 1972, αστο καλύτερα ...
πρέπει να ειναι το πιο ασεξουαλ ολης της οικουμενης....
Ξεφυλλίζοντας απόψε τα όνειρα μου, στη δική σου σελίδα σταμάτησα, και βλέπω ότι συνεχίζεις να μας προκαλείς ακόμα και να μας λες : alternate state-different sides of the sun-αφού μας έδειξες όλες εναλλακτικές πλευρές του θηλυκού, και συνεχίζαμε και ερωτευόμασταν όλα τα αντίγραφα σου, μέσα στα 00s....
μεχρι και τις βλαχες απ την Αταλαντη, ερωτευτηκα επειδη μου θυμιζαν εσενα....
τώρα ποιές είναι οι different sides of your sun ?
γιατί για το δικό σου sun μπορείς να μιλήσεις, όχι για το δικό μας....
ξέρουμε ότι είσαι individual, ξέρουμε ότι είσαι ένα απ τα πιο ξωτικά πλάσματα και νεραιδούλες, που γεννήθηκες μέσα στην "καύλα" των 70s....
αυτό που δεν ξέραμε είναι ότι και εσύ είσαι super συναισθηματική, και ότι με τόσο νερό, που απεικονιζεται στον neptune in pisces, που ειναι inner ruler of your heart, κυκλοφορείς εφέτος δίσκο, και ότι ακόμα ενω είσαι στη crisis of middle age,
"νιαουρίζεις" με τόσο τρυφερότητα, δημιουργώντας ένα απίστευτο αισθησιασμό....
για να φέρνεις στις μνήμες συναισθήματα,
που οι πιο πολλοί έχουν ξεχάσει στη ζωή τους : πως να είναι αγκαλιά με κάποιο αληθινό ταίρι τους....
ίσως αυτό να είναι και το πιο επαναστατικό μήνυμα αυτής της δεκαετίας....
και βέβαια είσαι η πιο μικρή Περσεφόνη, απόλες τις άλλες αληθινά μικρές σε ηλικία ....
smile emoticon heart emoticon
εχω μια απορια : οι gay γιατι σε ερωτεύονται.....?
για τη Madonna το καταλαβαινω.....
να δω ποτε θα σταματησω να ερωτεύομαι τέτοιες γυναικες που υπάρχουν σαν ξωτικα πουλια στο χωρο της Τεχνης....
αυτή η ματαιοδοοξια μου, γερασα και τελειωμο δεν εχει.....
αλλά φαινεται οτι η Αφροδιτη με τιμωρησε μια για παντα....smile emoticon heart emoticon
καλημεραααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου