Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

η γιορτη του Πατερα....

η γιορτη του Πατερα....

μεταξυ των ετων 1987-1993 ειχα την εξαιρετικη τυχη να συνεργαστώ με αυτον τον υπέροχο Ανθρωπο....
ο οποιος ητα πατερας τεσσαρων παιδιων...
ειχε και εχει μια θεα κουκλα,για κόρη
και τρεις λεβέντες γιους...
εκει παρόλο προιστάμενος των Μικρων Κυκλάδων στον ΟΤΕ
εκανα σεμιναρια μαζι του στη γιορτη του Μεγαλου Πατέρα...
εκει εμαθα στην πραξη τι σημαινει να εισαι Μεγαλος Πατερας...
εκει μου εμεινε ότι ενας Πατερας εχει τουλάχιστον τέσσερα παιδια...
ξερω και Πατεραδες με τρεις κουκλες θεες...
αλλά εκτός οτι το εχεις μέσα σου, ολα εκπαιδεύονται σ αυτη τη Ζωή...
εμενα με εκπαιδευσε ο Μιχαλης ο Πρασινος
που αργοτερα εγινε και Δημαρχος στην Αμοργο...
αλλά όπου και να ανεβηκε μ αγαπουσε, τον αγαπούσα
σαν τον καλυτερο φιλο μου...
μαζι του ήμουνα υπερηφανος που δουλευα στον ΟΤΕ...
ξερω οτι θα του τα διαβασει η κορη του και θα τον παρουν τα κλάματα
όπως κλαιω και εγω τωρα
απο αγαπη και νοσταλγία ....
Αλλά η νοσταλγία είναι Νόστος, σύμφωνα με την Οδύσσεια του Όμηρου...Και μάλιστα στους καλλιτέχνες εκφράζεται σαν πόθος για έναν επαναπατρισμό που δεν έχει σαφή και συγκεκριμένα όρια μιας πατρίδας και ενός σπιτιού που περιμένει...
ο Μιχαλης επισης ειναι ενας καλλιτέχνης ...ο καλυτερος ξυλουργος στις Κυκλάδες...
Ειναι απιστευτη η συναστρια που μας εβαλε ο ΟΤΕ να συνεργαστουμε..
ενας αστρολόγος και ενας ξυλουργός
ενας αισθησιακος και ενας ποιητης.....
τετοιες εποχές εκεινα τα χρονια, εμπαινε το καλοκαιρι
μας περιμενε να μας φιλοξενησει στο υπεροχο νησι του
μαζι με τον Πατριαρχη της Αλεξανδρείας...
Μερικες φορές η Ζωη εχει μεγαλειο....

Μιχαλη μου σε ευχαριστω απο καρδιάς οτι μου προσφερες
και μου εμαθες εκεινα τα χρονια.....
Να σε εχει ο Θεός παντα καλά και να χαιρεσαι τα υπεροχα Δημιουργήματα σου...
τι λες σκεφτομαι μηπως η κορη μου κανει Αγροτικο στο Νησι σας και στο Νησι μας....
όλο και καποιες ενεργειες ρεουν στο αιμα της Ψυχης της, απ τις Κυκλαδες...

:) ♥
 — with Popi Prasinou.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου