Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

saturn square neptune : the new crisis of our life.... ο θριαμβος της φαντασιας...

saturn square neptune : the new crisis of our life....
ο θριαμβος της φαντασιας...

Ένα περίεργο πράγμα στη ζωή μου : δεν ήθελα ποτέ την Αλλαγή των συνθηκών της ζωής μου, και αυτή μου «αλλαζε τα φωτα» της πορείας μου…
25 μετακομίσεις στη ζωή μου , είναι αρκετές νομιζω…και ακομα δεν ξερω ποσες...
αφου ουτε που ξερω που θέλω να παω...
σιγα μην ξερετε εσεις....
Και έβλεπα τους άλλους που ήθελαν την Αλλαγή πάντα, και δεν άλλαζε τίποτε στη ζωή τους…
Φρίκαρα που άλλαζα φιλους μικρός, εκει που τους «εδενα» μαζι μου…

Αλλά φρίκαρα περισσότερο που επρεπε να βρω καινουργιο ερωτα, εστω και κατά φαντασία, να μπορέσω να προχωρήσω…
Αλλα τωρα να εισαι Κριός και να περιμένεις τη σταθεροτητα στη ζωή σου…

Αλλά «εδενα» και «δένω» αν το απλωσεις σημαινει εξοικείωση και η ρίζα της λέξης εξοικείωση είναι δεμένη κλειστά με τη λέξη οικείος-οίκος και άρα οικογένεια, κάτι το οποίο σημαίνει ουσιαστικά ότι είμαστε ακόμα ριζωμένοι με τις οικογένειες μας στις ψυχές μας, ανεξάρτητα εάν συγκατοικούμε ακόμα μ αυτές ή όχι.
Είμαστε τελείως πρόθυμοι να αλλάξουμε όταν είμαστε παιδιά, αλλά κάτι παρεμβαίνει όταν σαν ενήλικα άτομα όταν η ζωή μας ζητάει να αλλάξουμε.
Και αυτό που παρεμβαίνει είναι ο φόβος σου….
Φοβασαι να με δεις, γιατι νιωθεις ότι θα τιναξεις τη ζωή σου στον αερα…
γιατι ειμαι η προσωποποίση της Αλλαγής…
φοβασαι να μου δώσεις ένα φιλι….
dear...

Ο φόβος που νιώθουν συνήθως οι άνθρωποι μερικές φορές στο να πάρουν απόφαση κατά τη φάση της μιας κρίσης, που και αυτή εχει επιπεδα, πιθανά να προσδιορίζεται σαν φόβος της αλλαγής.
Σπανίως μας αρέσει να ομολογούμε πόσο κλειστά είμαστε δεμένοι με την ενότητα της οικογένειας μας, στη νεότητα μας, αλλά πολλοί ενήλικες είναι.Αυτοί φοβούνται την αλλαγή όταν συνδέεται με το άγνωστο.

Και ισχύει ότι οι αλλαγές της νεότητας αντιτίθονται με τις αλλαγές της ενηλικίωσης, βασικά αυτό κυρίως οφείλεται ότι σπανίως διδάσκονται πώς να αλλάζουμε κατά τη διάρκεια της ενηλικίωσης.

Και έτσι βαδίζουμε τυφλά στη διαδρομή της ζωής, χωρίς αληθινά κάποιο σχέδιο μπροστά μας, και το κυριότερο καθόλου έτοιμοι για τις αλλαγές στη συνείδηση μας που είναι αναπόφευκτες.
Και μόνο πρόσφατα η κοινωνία μας έχει γίνει ενήμερη ότι οι ενήλικες αλλάζουν και αυξάνονται κατά τη διάρκεια της ζωής τους, και μάλιστα η τέχνη έχει «στρέψει» την προσοχή της αρκετά εκεί.

Βεβαια υπάρχουν και άλλες περιπτωσεις…
Γονείς που θέλουν να αλλάξουν, αλλά δεν τους αφήνουν τα παιδια τους…δηλ.δεν τους αφήνει ο τρόπος που τα μεγάλωσαν…
Γιατι οι ανθρωποι δεν θέλουν την αλλαγή.Γι αυτό και διαπαιδαγωγούν τα παιδια τους να μην αλλάζουν ποτέ, ουτως ώστε όταν ενήλικοι θα θέλουν να τολμήσουν την αλλαγή, να τους εμποδίσουν τα ιδια…

Είσαι σιγουρη ότι δεν ανεκάλυψες ακομα το «μπάτσο» και το δεσμοφύλακα της ψυχής σου ? Καλα κάνεις και φοβασαι λοιπόν τα φιλιά μου….
αφου θα σε γεμίσουν βομβες μολότωφ να τα τινάξεις όλα στον αερα…

Και όταν κάποιες φορές θα νιώθεις υπερβολική αβεβαιότητα σ αυτό που θα διαισθάνεσαι ότι πρόκειται να σου συμβεί.
Και αυτό θάναι μια ανατρεπτική επιρροή.Και τότε θα νιώθεις ότι είσαι σε νεφελώδη περίοδο.Και όταν είσαι σε υποχρεώσεις ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.Αλλά πως μπορείς να αντιμετωπίζεις αόριστα συναισθήματα ότι κάτι δεν πάει καλά με τη ζωή σου.

Και ένα τέτοιο συναίσθημα το έχουν πολλοί και πολλές μαζί, σαν ένα ασυνείδητο κίνητρο το πώς να αντιμετωπίσεις έναν αθέατο εχθρό.
Και αυτό πολλές φορές μπορεί να μεταφέρεται και στη σεξουαλική σου ζωή.
Εαν παραβλέψεις ένα τέτοιο συναίσθημα από άγνοια αυτό μπορεί να εργαστεί αργά για να σου υπονομεύσει όλη την αυτοπεποίθηση.
Έτσι μια τέτοια περίοδο θα νιώθεις ότι είσαι αβέβαιη απ το ποια/ποιός είσαι αληθινά.

Τότε θα πρέπει να σταματήσεις και να κοιτάξεις εσωτερικά.
Τι βλέπεις ?
Τι θέλεις να δείς ?
Ίσως ότι θα δείς βαθιά μα πολύ βαθιά μέσα σου ότι υπάρχουν όλα αυτά τα άσχημα πράγματα που περιμένουν να «εκθρέψεις» τα άσχημα κεφάλια τους.
Ίσως ακόμα να βλέπεις ότι είσαι ακόμα, όπως και πολλές και πολλοί, ότι είσαι εγωίστρια, άπληστη, ανταγωνιστική, φοβισμένη, εξαρτημένη, ζηλιάρα, κτητική και λίγο αυτό-καταστροφική.Ίσως ακόμα να βλέπεις ότι είσαι εγωιστής,άπληστος,ανταγωνιστικός,φοβισμένος,εξαρτημένος,ζηλιάρης,
κτητικός και αυτοκαταστροφικός.

Ποιά και ποιος θέλει να βλέπει τέτοια όμως, όταν βρίσκεται στην κορυφή της ζωής του, αφού κανένας και καμία δεν θέλουν να ωριμάσουν.
Κανένας δεν μπορεί να σε βοηθήσει dear, σε μια τέτοια δυσχέρεια εκτός απ τον ίδιο τον Εαυτό σου.
Και εγω με τα φιλιά μου…
γιατι θα σε μπολιάσουν φαντασία…
και χωρίς φαντασία δεν αλλάζεις τιποτε στη ζωή σου…
Ηταν τοσο μεγάλη η Φαντασία μου, από παιδί, που παρεσυρα μια οικογένεια με τους γονεις μου, σε μια κουρσα τρελή ανοδου…
Εφυγα και εμειναν και όπως τους αφησα…
Και δεν ήμουνα εγω που τους άλλαζα και ανεβαιναν…
Η Φαντασια μου ειχε γινει το ψυχολογικο περιβάλλον που δουλευαν…

Όσο χρήμα και να αποκτήσεις αν δεν εχεις φαντασια, θα το ξοδέψεις στα ναρκωτικα μετά, για να να αποκτήσεις φαντασία, προκειμενου να αλλάξεις και να γινεις αυτό που πραγματικά είναι να γινεις…
Τι ερωτα μπορεί να ζητάς απ τη ζωή, αν δεν εχεις φαντασία..
Για κανε ένα test αν εχεις φαντασία…
βρες εφτα τραγουδια να της πεις, για να διαλέξεις το σκοπό που θα της πεις και σου θα πει το σ αγαπώ…
αλλά φοβασαι τον ερωτα...γι αυτο φοβασαι τη φαντασία...και φοβασαι τον ερωτα γιατι φοβασαι την απορριψη...
λοιπόν εγω που δεν φοβαμαι τον ερωτα ειμαι συνεχεια απορριπτέος...
τι βλακείες ειναι αυτές που λένε οτι ποτε δεν απορριφθηκαν κάποιες και κάποιοι...αφου δεν ερωτεύτηκαν ποτε, πως θα απορριφθούν...
οταν εισαι ερωτευμένος εισαι παντα απορριπτέος, και βαζεις τη φαντασία σου να βρει διέξοδο...και τη βρισκει...

Τι καθεσαι και λες για μετοχές και ποσο κριση υπαρχει…
κριση υπαρχει στο μυαλό σου…
οσα και να κερδιζεις δεν θα σε μαθουν ποτε τη φαντασια…
Λοιπον εμενα η φαντασία με γλυτωσε απ τα παντα…
Γιατι μονο στη φαντασία υπαρχουν οι λύσεις που θα κανουν συντριμια τη μιζερια σου…
Καλα τα λένε οι ψυχολόγοι να αποδεχομαστε το προβλημα μας, αλλά δεν μας λένε ποσο καιρό θα το κάνουμε αυτό, και τι διερεύνηση να κάνουμε στη φαντασια μας…
Αλλά αυτοι φοβούνται τη φαντασια…
δεν ξερω γιατι…
Γιατι αν βρεις τη λύση απ τη φαντασία σου, θα συνωμοτήσει ολο το συμπαν για να το πετυχεις…
αρκει να ξερεις μετα τι θέλεις να κάνεις…

Λοιπον η φαντασια μου, λεει ότι μια καρδια «χτυπαει» για μένα,
αλλά ο φοβος της, της δημιουργεί μια παραλυτική ακαμψια και αδράνεια στο να εκφραστεί…
Αλλά πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι θα κάνει «μπαχαλο» τη ζωή της στην Αλλαγή…
Αλλά αγαπουλα μου όμορφη, δεν είναι ούτως ή άλλως «μπαχαλο» η ζωή μας...αγάπη μου αυτο που η κάμπια ονομαζει
τέλος, η Ζωη το λέει πεταλούδα…
λεει ο Λαο Τσε...
Και εκει αγάπη μου στα ερείπια, αναπτύσσεται η αισθητική των ερειπίων…
εκεί εμφανίζεται η Αφροδιτη, η θεα μαγισα του Ερωτα και σου χαρίζει έναν σπάνιο και όμορφο ερωτα, για να ανοιξει η φαντασια σου…

Αλλα εάν δεν σου αρέσουν όλα αυτά, ελα να χορέψουμε μήπως και αφυπνιστεί τίποτε απ το σωμα σου…
Λοιπόν το ονειρο μου να κάνω «μπαχαλο» τη ζωή του σταθερού σταυρού και του Αιγοκερω-Καρκίνου…
Μήπως και αλλάξουν…
βαρεθηκα να τους ακούω για το τι επιτυχίες ετοιμάζουν στη ζωη τους…
θα προσπαθήσω μήπως και μάθουν να φιλάνε στο στομα….
φτανει αυτό για αρχή…
αυτό και αν θέλει φαντασία…

καλημεραααααα :) ♥
yg : η Αφροδιτη αναδρομος που πλησιάζει με βημα ταχυ εχει δυο λύσεις
ή θυμα του ερωτα ή το ριχνουμε στα παγωτα και τα γλυκά...
η επιλογή ειναι δικη σας...
εγώ πάντως ανεκαλυψα οτι με τη φαντασια μου οτι θέλω να δωσω φαντασια. στον κατα φαντασια ερωτα σας...
και εσεις θα επιλέξετε....τι φαντασια θα βιωσετε...
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου