Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

fade into you...

fade into you...
...το δωμάτιο μου θυμιζει ακριβως το live των Au revoir simone...
ομορφα κοριτσια σαν ξωτικα μου τραγουδανε συνεχεια στο κεφαλι μου,
οκτω ωρες να βαλλω ταξη στα εγγραφα μου...
αλλά τι να περιμένεις απο ενα Ζαρατουστρα σαν και εμενα...
που μπορει να καταλαβαινω όλη την κινητηρια δυναμη της ανθρωποτητας
αλλά ειμαι τελειως ανικανος να βαλλω μια σειρα σε ενα δωματιο...
με εχουν πνιξει τα ψαρια μου ...
δημιουργουν μια συναισθηματικη εκσταση σε όλες,
και ενα χαος σε μενα...
γιατι εχουν μετατραπει σε χρυσοψαρα,
με όλα τα χρωματα της φυσης επανω τους...
αλλά το δογμα μου σαν κριος,
οτι εχω την υψιστη αρετη της ειλικρινειας ...
και παρολο ιδεαλιστης, δεν εχω τη δειλια του ιδεαλιστη,
και ποτε δεν το βαζω στα ποδια μπροστα στην πραγματικοτητα ...
ειμαι ικανος να βλέπω τον ανεμο απ την κλειδαροτρυπα
αλλά να μην βλεπω την πορτα που ειναι ανοικτή
και μενω εκει αλυσοδεμένος στις αγάπες μου
αλλά γι αυτο φταιει η λαχτάρα μου για αγάπη
και η λαχτάρα μου αυτή, μου στηνει παγιδα
και να γινομαι λεια και να χανομαι μεσα σε οτι υπαρχει
στο δωματιο μου, απο βιβλία, ρουχα,cds και εγγραφα..
και παντα θα σκονταφτω στα καλωδια...
οπως ακριβώς χανομαι μεσα στη γυναικεια ψυχή....
δεν εμαθα να κανω δουλειες,
γι αυτο και δεν με αντεχει καμια γυναικα...
αλλα και αυτες παλι, τοσα τις εχω μαθει για την ψυχη τους...
και ουτε μια να μου κανει μια δουλεια στο σπιτι....
αλλα τι να πεις, και αυτες που ερχονται εδω
ξεχνανε ζακετες, τσαντες, αλλα φευγουν με χαμογελα,
σημερα καταλαβα οτι οι γυναικες με "γειωνουν" συνεχως...
απο εκει που ταξιδευω....
ευτυχως τουλαχιστον εχω κορη και μοιαζει στη μανα της...
δεν μπορω τις δουλειες,
γιατι ειμαι fade into you....
I wanna hold the hand inside you
I wanna take the breath that's true
I look to you and I see nothing
I look to you to see the truth
You live your life, you go in shadows
You'll come apart and you'll go black
Some kind of light into your darkness
Colors your eyes with what's not there
Fade into you
Strange you never knew
Fade into you
I think it's strange you never knew
The strange light comes on slowly
A stranger's heart is out of home
You put your hands into your head
And your smiles cover your heart.....
.....
και στο σοι μου, κανουν ολοι δουλειες....
εγω πως βγηκα ετσι.....
να ειμαι συνεχεια ερωτευμενος
και να μην μπορω να κανω καμια δουλεια....
smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου