Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

don`t call it love : the game of my life.....:)

don`t call it love : the game of my life.....:) 

θα σας πω ενα μυστικο που ειχα πάντα στη ζωή μου : οτι προσπαθούσα, 
να εχω σε έλεγχο, πάντα το εχανα....
με κατοχη μπάλας δεν κερδίζεις παιγνιδι, εκτος και αν εισαι Barca...
αυτο με εκανε να διαλογιστώ, οτι τίποτε δεν χάνεις ομως, όταν 
ειναι δικο σου αληθινά...
τα αφησα όλα να με πηγαινουν "βαρκα" και όλα ήταν δικα μου....
για λιγο όμως....
δεν υπαρχει για παντα...

ενα αλλο που παρατηρούσα ήταν η μακροχρονια αποχη κάποιων απ το sex και τον ερωτα...
σ αυτο ειχε συντελέσει πόσο η προηγουμενη σχεση τους,
τους ειχε στειλει να "βλέπουν τα ραδικια αναποδα"....
ολες και όλοι το παθαίνουμε αυτό...
πεφτουμε β εθνική...
αλλάζουμε κατηγορία...

το θέμα ειναι η διαχειριση μιας τέτοιας εμπειριας....
και το μονο που πρέπει να σκεφτεσαι ειναι η ανανέωση που πρεπει
να κανεις στην ομαδα σου δηλ. στον εαυτο σου....
αν περάσεις απ αυτο το στάδιο
θα βρεθείς να παιζεις με τη Barca στα ξαφνικα ...
και να κάνεις αποσβεση για ολη σου τη ζωή....
πω πω πω θρίαμβος για σενα και συντριβη για την άλλη πλευρά
εκει που νομιζε οτι θα εισαι για παντα δικός της/δικιά της...
γιατι μην νομιζετε ότι μεσα στις σχεσεις θα εχετε για πάντα,
την ευτυχία, όταν ξερει η άλλη πλευρά οτι θα εισαι για πάντα δικος της....
cancer mind γαρ....
για ρωτηστε και την Ηρα....
γι αυτο εχει εξαρση ο Δίας σ αυτο το ζωδιο....

καλά δεν ξερω ποσα γκολ θα φαω απ τη Barca,
αλλά παίζω με την Barca στην πρωτη σοβαρη εξοδο μου στην Ευρώπη
και υποσχομαι στον εαυτο μου οτι θα προσφέρω το
πιο συναρπαστικο match της ζωής μου....
σε όλες και όλους σας....
και όπως λέει και ο Charles Baudelaire : " Η μελέτη της ομορφιάς είναι μια μονομαχία στην οποία ο καλλιτέχνης βγάζει μια κραυγή τρόμου πριν νικηθεί."
αυτά λένε και οι φίλοι μας στο timeline τους
μπαρουτοκαπνισμένοι απ το κυνήγι της ομορφιάς στη ζωή τους...

ιδιαιτερα σε μένα τωρα που ο αγώνας της ζωής μου θα συμπεριλαμβάνει
και τις γιορτές του κρασιού,
που ξεχασα τοσο καιρο ότι υπαρχουν.....
ο μυστικός μου τόπος συμπεριλαμβάνει κρασι, μέλι και γαλα...

:) ♥
ο δικος σας ....?
να δω ποσο καιρο θα αντέξεις να ειμαι μακρια σου...
εγω θα σου κάνω ενα απιστευτο ρομαντικο μουσικο προγραμμα
απο εδω, και το βραδυ με τα ακουστικα σου
θα ακούς στο ρυθμό απ τις κιθαρες του τραγουδιου
τους παλμους της καρδιας μου.....
προς το παρον ακουστε το καλύτερο τραγουδι των Cure...
για μια ομορφη καληνυχτα.....

away
If only you'd never speak to me
The way that you do
If only you'd never speak like that
It's like listening to
A breaking heart
A falling sky

Fire go out and friendship die
I wish you felt the way that I still do
If only you'd never look at me
The way that you do
If only you'd never look like that
When I look at you
I see face like stone
Eyes of ice

Mouth so sweetly telling lies
I wish you felt the way that I still do
The way that I still do
But you don't
You don't feel anymore
You don't care anymore
It's all gone

If only you'd never pull from me
The way that you do
If only you'd never pull like that
When I'm with you

I feel hopeless hands helplessly
Pulling you back close to me
I wish you felt the way that I still do
The way that I still do

If only you'd ever speak to me
The way you once did
Look at me the way you once did
Pull to me the way you once did

But you don't
You don't feel anymore
You don't care anymore
It's all gone
It's all gone
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου