Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

τελος Εποχης...

τελος Εποχης...

α ρε Ηλια μου εμεις θα μεινουμε εδω τελευταιοι στο fcb να κάνουμε προγραμμα εμψυχωσης....
τετοιες μερες νιωθω οτι εισαι my real brother 
διαβαζοντας για λιγο απ το χαρτη της Γ Ελληνικης Δημοκρατιας τα transits του : 
Transiting Neptune SesquiSquare Radix Uranus : 

This can be a difficult time during which you feel your individual rights are being eroded. You feel a lack of freedom and an uncertainty as to how to regain your sense of individuality. Changes may occur which confuse, rather than excite you. Life can seem uncertain and out-of-control. Later you will be able to see the benefits of this period.

Transiting Neptune SemiSquare Radix Chiron :

This can be a time of pain and confusion. It could be that you are physically in pain, suffering from an illness or accident; or perhaps you are suffering from emotional pain such as grieving for a loved one. Either way it is important that you are treated with kindness and love. It is also important to use this time to learn more about the cause of the pain. This could mean delving into alternative healing methods, or it could mean seeking answers to emotional problems. Anything that can shine a light on your troubles is helpful.

τονιζα παντα την πιθανοτητα του ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ και ειμαστε ακριβως εκει μπροστα ....
στην πιθανοτητα : εχουμε Πόλεμο πια μωρο μου...

" Πλέκω στιχάκια με κάποιο χιούμορ
μ’ αρχή και τέλος σαν τον Αίσωπο
Νιώθω σαν κάτι γκομενούλες του σαράντα
που πλέκαν κάλτσες για το μέτωπο

Έχουμε πόλεμο, μην το γελάς, μωρό μου,
για δες πως με κοιτάει η σπιτονοικοκυρά
Κοίτα ποιοι παίρνουν τα τραγούδια μου, μωρό μου,
και τα πουλάνε σαν απορρυπαντικά

Γιατί θαρρείς ότι δεν κόβω τα μαλλιά μου
γιατί φοράω σκουλαρίκια χαϊμαλιά
Είμαστε αιχμάλωτοι στο σπίτι μας, μωρό μου,
και πρέπει να `χουμε σαφή διακριτικά..."

όπως λεει και ο Πανουσης σε ενα τραγουδακι του παλιο...
εδω θα ειμαστε και θα "διανυκτερευουμε" όπως λεει και η φιλη μου η Χαρις...
για ολες τις ανησυχες καρδιες και τα ταραγμενα μυαλά....

:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου