Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Last beat of my heart : Happy Birthday to you

Last beat of my heart : Happy Birthday to you smile emoticon
Siouxsie ....
Αν η Madonna ήταν η επίσημη σύζυγος μου...
η Siouxsie ήταν η παράνομη ερωμένη μου...
η Susan Janet Ballion κατα κόσμο persona Siouxsie ήταν αυτη που με έκανε να κλαίω στις συναυλίες της, ήταν αυτή που face to face με αναγνώρισε σαν astrologer ήταν η ίδια anima και animus ....
δεν υπάρχει ξωτικό μεγαλύτερο απ τη Siouxsie, και στην ίδια τη χροιά της φωνής της αναγνώριζα όλη τη μαγεία που έχω ζήσει στη ζωή μου...
οι καλλιτέχνες γυναίκες της γενιάς μου με uranus in leo, βρήκαν στο πρόσωπο ότι καλύτερο alternative σχήμα έκφρασης μπορούσαν να φανταστούν συν το γεγονός
ότι έδωσε τέτοια ανανέωση στο rock and roll τελικά, με το δικό της σχήμα, με το δικό της punk με το δικό της new wave...
που μου έδωσε εν τέλει σχήμα σε όλη αυτή τη μυστήρια και ερωτική και σεξουαλική ατμόσφαιρα που είχα σαν φαντασίωση απ τις εικόνες του χορού της Σαλώμης και της σαγήνης της....
μερικές φορές η σαγήνη της σεξουαλικότητας δεν σε οδηγεί σε happy house μόνο, αλλά ένα τέτοιο happy house μόνο με spellbound μπορείς να εισέλθεις.....
Αγαπημένη μου χρόνια πολλά και να σε έχουμε χρόνια και χρόνια καλά εδώ....
και όχι μόνο δεν θα με χάλαγε να ερχόσουν να με έβλεπες για λίγο έστω και με μια συναυλία..
.έτσι για να γιορτάσουμε τα τόσα χρόνια (απ το 77 νομίζω), παθιασμένου και παράνομου αλλά κυρίως μυστήριου έρωτα.....
Siouxsie i love you ....smile emoticon heart emoticon
Happy Birthday again ....
Siouxsie Sioux
Like · Comment ·  · 263

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου