Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

spellbound

spellbound

οφειλω να ομολογήσω ότι εχω μια ρομαντικη φυση, περαν της πολιτικης μου ανάλυσης...
που αυτη με κάνει "κάπου μεσα μου" να χαιρομαι για τις εξελιξεις, ίσως ...
τελειωσα οριστικα εκεινη η περιοδος που "σνιφαρες" στο Mercedes
κοιτωνας πιστωτικες καρτες ''φουσκωμενες"
με ανταλλαγμα one night stand....
και το παραμυθι ότι θα εισαι βασιλισσα
του πιου ισχυρου....
πάνε αυτα...ειναι στο χρονοντουλαπο της ιστοριας....

δεν μπορω να σας υποσχεθω τιποτε για τις μεγάλες αλλαγές που ερχονται
δεν μπορω να σου υποσχεθω τίποτε για το που θα παει η προσωπικη σου ζωή....
και ουτε μπορει να στενοχωριεσαι γι αυτο.....
άλλωστε το προσωπικο ειναι τεραστιο μικρο στο απεραντο συλλογικο,
ζουσαμε σε μια φουσκα παραισθησεων για εικοσι χρονια....
και τα κάναμε "πουτανα"....

μπορω όμως να σου υποσχεθώ ότι οπου και να βρεθεις με τις αλλαγές
που μας περιμενουν,
οτι τωρα που σε ξερω, δεν θα αφήσω με τιποτε να σε χασω....
αυτο στο υποσχομαι με ολη τη δυναμη της ψυχης μου....
και οχι μονο γιατι :
Στρατιώτη μου, τη μάχη θα κερδίσει
όποιος πολύ το λαχταρά να ζήσει
Όποιος στη μάχη πάει για να πεθάνει
στρατιώτη μου, για πόλεμο δεν κάνει....
Στρατιώτη, αν θες τη μάχη να κερδίσεις
μια κοπελίτσα κοίτα ν’ αγαπήσεις
Όποιος στο γυρισμό του όρκο δεν κάνει
στρατιώτη μου, τον πόλεμο τον χάνει.....
όπως έλεγε και ο Ιακωβος Καμπανελλης ...
αλλά με την ιδεα της Απεραντης Ομορφιας
ανακουφιζεται η ψυχη σου
σ όλο αυτο που σε περιμένει με το μαθημα της ενσαρκωσης σου....
χωρις Αυτη δεν εχει καμια μαγεια η ζωη σου
όσα euros και να εχεις......

Μπορεις να το κανεις εσυ αυτο...
μπορει να μου υποσχεθεις
ότι τωρα που με γνωρισες θα κανεις το παν για να μην με χασεις...
αν δεν καταλαβαινεις για το τι σου μιλάω
μπορεις να δεις το doctor zhivago
και να νιωσεις ότι ο μονος δρομος σου πια
ειναι ο δρομος του ερωτα και της ποιησης....
αλλη διεξοδο δεν εχεις.....
οταν θα δεις την ταινια ισως τοτε νιωσεις οτι
που ζουσες και που θα ζησεις...
και οτι εκει που πας για να ζησεις δεν σου χρειαζεται τιποτε
απ την παλια σου ζωή....
τωρα ειναι σιγουρο : απ την κριση θα βγουν οι εραστες και τα ψαρια...
αντε και οι τοξοτες που λεει και η αγαπη μου....
αντε και αυτοι που θα δουν και το doctor zhivago...

:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου