Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

You must have chaos within you to give birth to a dancing star

You must have chaos within you to give birth to a dancing star
(Nietzsche….)

Ένας νέος συναισθηματικός χορός μου έχει δημιουργήσει τη νέα μου αμαρτία …
βρείτε εσείς τη δική σας…
Γιατί εγώ : " ένα μα ένα, μοναχα φοβαμαι, μηπως δεν σταθω ανταξιος του
πονου μου"
έλεγε ο μεγάλος Φιοντορ Ντοστογιεφσκι…

Και ποτέ δεν περίμενα να την ακολουθώ με τόσο συνέπεια …
τα τελευταία χρόνια…
και ποτέ δεν θα δω αγάπες μου παλιές,
γιατί η νοσταλγία μου είναι για το μέλλον
και ακόμα αν δεν έχω άλλη επιλογή
προτιμω μόνος μου
αφου
δυο νυχτες του κόσμου αυτά που θυμάσαι,
δύο μέρες του κόσμου αυτά που κρατάς
Τώρα πίσω από την πλάτη έχεις ότι φοβάσαι
και χάνεις απ την τσέπη σου αυτό που αγαπάς….

Γιατί μου έχει αδυναμία μια παλιά μελαγχολία
Που μπροστά με περιμένει κι από πίσω μου τη βγαίνει
Που τη μέρα μ αγκαλιάζει και τη νύχτα μου διαβάζει
Για τις μέρες που θάρθουν και γι αυτές που θα χαθούν

Το όνειρο μου σημαδεύει και τον ύπνο μου παιδεύει
Τόσο πια που έχω ξεχάσει κι απ τα μάτια μου έχω χάσει
Την καινούργια αμαρτία που τη λεν αμφιβολία
Κι είναι πιο μεγάλη του αυριο η μοναξιά

Γιατί οι μέρες οι παλιές γιναν κόκκινες βροχές
Κι όταν πλένεται η νύχτα πέφτουν βρόχινες σιωπές
Γιατί τρέχει ο γαλαξίας σε μια άλλη εποχή
Τότε που έλεγα στους φίλους ότι μου `φταιγες εσύ
Τώρα κρύφτηκε η ακρη και τις μέρες μου το δάκρυ
Δεν βοηθάει
Τώρα παιρνω αγκαλιά την καινούργια μου αγωνία
Που τη λεν αμφιβολία
Κι είναι πιο μεγάλη του αύριο μοναξιά…
μας έλεγε η θεότητα Ιρις στο έργο της,
στην άκρη του χρόνου....

Είναι επείγον λοιπόν να την αποκωδικοποιήσω
Την αγωνία μου
Που έχει γίνει αμαρτία μου
Και τη λεν αμφιβολία
γιατί συνεχώς «βραχνιάζει» η φωνή μου…
και μ αυτή δουλεύω σαν ηθοποιός
Που κολλάει και κυλάει με το δάκρυ του αιώνα
Στο σώμα μιας σπαταλημένης γης
Ανύμφευτης
Θα ξυπνάει ο πρώτος έρωτας
Με κλάματα μωρού που βγάζει
Τα πρώτα του φτερά
Κι από την άκρη του χρόνου
Θα σηκώνεται αργά
Ένας
Καινούργιος όμορφος κόσμος….

Για μένα….
Δεν ξέρω για σένα….
για αυτό :
...Babe don't try to call
My heart is ticking and the show, just won't wait
It's strange, you couldn't see it my way, hey now go
I pray for you to fall
The spark, has died and now you're just too late
A shame, you're knocking at the wrong gate, hey go home
Come what may, I won't give away
My love, diamond rings and Chevrolets
My love, aces high and cigarettes
My love, faking all like Hollywood
My love, love, love
No way you'll see me crawl
Like a shark I'll be ripping you apart, and celebrate
With lots of champagne, you caught me on the wrong day, now you know
Come what may, I won't give away
My love, see me dancing in the rain
My love, no more whiskey and cocaine
My love, ending all forbidden fruit
My love, love, love
Ashes to ashes, dust to dust
No you can't amuse me, so leave you must
Ashes to ashes, dust to dust
If the spell won't kill you, your ego does
My love, diamond rings and Chevrolets
My love, no more tears and no regrets
My love, time to lay the man to rest
My love, love, love......

Μια αμαρτία πέθανε και μια νέα γεννιέται...
ένα παλιό σκάνδαλο τελείωσε και ένα νέο γεννιέται...
Καλημέραααα και καλή σας εβδομάδα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου