Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

nouvelle chance .....

nouvelle chance .....

Όταν μια Σελήνη συναντάει έναν Ήλιο στον Κριό…
Κάνουν ένα συνεχές starting again..
Τότε μια Σελήνη απ τους Ιχθύς, μπλοκάρει τον Ήλιο στους Διδύμους…
Και τότε …
Όλες οι εμπειρίες που βιώνω είναι ψυχικές…
Ακόμα και ο σωματικός πόνος είναι μια ψυχική εικόνα…
Οι αισθητικές μου εντυπώσεις –όσο και αν μου επιβάλλουν έναν
Κόσμο αδιαπέραστων εικόνων και αντικειμένων που κατέχουν το χώρο
-είναι ψυχικές εικόνες…
και αυτές αποτελούν τη μοναδική άμεση εμπειρία μου,
γιατί αυτές είναι τα άμεσα αντικείμενα της συνείδησης μου…

Η Ψυχή μου φτάνει ακόμα στο να μεταμορφώνει και να παραμορφώνει,
Την πραγματικότητα σε βαθμό που με αναγκάζει
να καταφεύγω σε τεχνητά μέσα για να καθορίσω πως είναι τα πράγματα
έξω από μένα….
γιατί μέσα είναι πιο ξεκάθαρα…

Έτσι ανακαλύπτω πως ο ήχος είναι μια δόνηση του αέρα τούτης
ή της άλλης συχνότητας ή πως ένα χρώμα είναι ένα φωτεινό κύμα
τούτου ή του άλλου μήκους…
Στην πραγματικότητα περιβαλλόμαστε τόσο ερμητικά απ τις ψυχικές
Εικόνες μας που δεν έχουμε κανένα τρόπο να διεισδύσουμε,
Στην ουσία των πραγμάτων που είναι έξω απο εμάς…
Όλη μας η γνώση περιορίζεται στο υλικό της ψυχής που,
όπως το μοναδικό άμεσο, είναι και αναμφισβήτητα πραγματικό…
αυτή είναι λοιπόν η πραγματικότητα που μπορούν να επικαλεστούν όλοι,
ακόμα και οι ψυχολόγοι, οι καλλιτέχνες το ξέρουν από παλιά…-
την ψυχική πραγματικότητα….
Και εκεί ξέρεις και ξέρω ότι είσαι δική μου
Και εγώ δικός σου…..

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου