Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Autumn fire : fire my love to our flame....

Autumn fire : fire my love to our flame....
 (pluto stationary from 16/9-29/9)

 i don`t want realism...
i want magic...
Magic...
(Vivien Leigh-Λεωφορείο ο Πόθος)



προετοιμαζόμαστε για την φθινοπωρινή ισημερία...
 και με pluto stationary, που μας παίρνει την Περσεφόνη...
και κάτω απ το μαξιλάρι σας,
βάλτε ένα σημείωμα με τις ευχές σας και ένα λουλούδι...
γιατί η νύχτα θάναι πιο μεγάλη,
και τα όνειρα πρέπει να ελευθερωθούν......
Και ω ναι …
Είμαι εδώ για όλες τις μεγάλες στιγμές και τις άλλες εμπειρίες,
που μου έχει ραντεβού το Σύμπαν στον προσωπικό μου Γαλαξία…
αλλά αυτά θα διαρκούν
Όσο θα καίγομαι …όσο θα ηλεκτρίζομαι,
όσο θα διαρκεί η μεταμόρφωση μου
Που θα γίνεται με λεπτές αποχρώσεις …
και χρώματα …
Με το μωβ της σεξουαλικότητας σου…
Γιατί μπαίνει η σκιά σου εκεί…
Με το κόκκινο του πάθους σου…
Και το κόκκινο της δράσης σου…
το ρόζ της φαντασίας σου …
Το κίτρινο του μυαλού σου και το πορτοκαλί της παιδικότητας σου
Και της αφέλειας σου…το λαδί της ζωγραφιάς των ματιών σου…
Και το πράσινο της ελπίδας….
Της ελπίδας να σε κάνω δική μου….
Της ελπίδας να δώσω σχήμα σ όλες τις μελωδίες των χρωμάτων σου…
Της ελπίδας να δεις την ομορφιά της Ψυχής σου…

Αλλά σε κάθε στιγμή υπάρχει μια επιλογή : θα ανοίξουμε ή
θα κλειστούμε πιο μέσα μας…?
Θα αναλάβουμε την ευθύνη ή θα την ρίξουμε αλλού…
Θα φορτώσουμε τη Γνώση ή θα παρεκκλίνουμε πάλι απ αυτή …
Θα τιμήσω τη διαίσθηση μου….ή θα ακούσω πάλι τον Κόσμο….
και τον κόσμο που κινούμαι…
Γιατί αυτός ο κόσμος θέλει να σ αφήσει στον Κόσμο σου
Και όχι να κυνηγήσεις το όραμα σου…
Θα φτάσω στα όρια μου, εκεί που δεν μπορώ να φτάσω,
ή θα ταμπουρωθώ πάλι στην ασφάλεια μου…
Και χιλιάδες εκατομμύρια στιγμές αυτής της απόφασης
θα μας ενημερώνει , τι εμείς  μπορεί να γίνουμε…
Βγαίνοντας απ τη φυλακή του Ασυνείδητου είναι μια διαδρομή ενός ισόβιου ταξιδιού…Και η Αληθινή μας διαδρομή ανοικοδομείται με επιλογές….
Προσωπικά επιλέγω την αυθεντικότητα….
Γιατί θέλω όλα τα χρώματα των φύλλων του φθινοπώρου…
Γιατί το φθινόπωρο είναι μια δεύτερη άνοιξη
όπου το κάθε φύλλο είναι ένα λουλούδι.....
Όπως λέει και ο αγαπημένος μου Albert Camus....
Και γιατί υπάρχουν όνειρα χαμηλής συχνότητας
και όνειρα υψηλών προδιαγραφών..
Και γιατί όλοι και όλες χρωστάμε ένα Σ αγαπώ και ένα Συγγνώμη….
Όπως λέει και ο αγαπημένος μου που διάβαζα
όταν ήμουν παιδί ο Μ.Λουντέμης…
Και γιατί :
…take my hand...
steal my lips...one more time....
take my eyes draw the line.....
fire my love to our flame....
oh my love that`s my name ....
take my soul driving clean...
take my soul make it dream....
place my heart in the well...
turn my heart....
steal my lips ...
one more time....
και γιατί όπως λέει και η μικρή μου αγάπη,
είναι τόσο η φωτιά που μας περιμένει
που θα «καίει» σαν Ήλιος
και θα μυρίζει σαν τριαντάφυλλο……
αυτή είναι η δική της έκφραση οf her grand trine in fire…
που ανατροφοδοτεί τον Ήλιο μου…
την καρδιά μου…..
Η δική σας έκφραση ποια είναι….
Στη φλόγα της ζωής σας ….?...
Καλημέρααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου