Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

revolution of mind...

revolution of mind...

Επίσης για να είμαστε ειλικρινείς, για καμιά έναρξη σχολικής χρονιάς δεν ήμουνα ποτέ χαρούμενος και ευτυχής ...
εκτός της χρονιάς του 2003...
"φρεσκο-χωρισμένος", με απίθανο hi,
παρόλο τις "σφαλιάρες που είχα φάει",
χώρισα και νόμιζα ότι ήμουνα σε διακοπές διαρκείας..
με την κοράκλα μου μαζί, την πήγα στον Αγιασμό...
και έμεινα άφωνος απ την ομορφιά της Δασκάλας της...
που κλήθηκα να το διαχειριστώ...πολύ σύντομα...
Δεν θυμάμαι στα χρονικά να είχα γνωρίσει πιο όμορφη εκπαιδευτικό που by the way τότε ήταν και νεο-διορισμένη....

Βέβαια στο Γαλάτσι άφησε εποχή, αφού κανένας γονιός δεν την πήγαινε εκτός απο μένα...Ήταν μια λιονταρίνα που ήταν στο " τσακ" πάντα να αρπαχτείς για καυγά μαζί της...
και αυτό την έκανε ακόμα πιο διαφορετική....
τι βίτσιο και αυτό να βλέπω τα άγρια θηρία κούκλες...
παρόλα αυτά όταν τη συναντούσα στη Βείκου, καθόσον τότε το Γαλάτσι
μου έμοιαζε σαν επαρχιακή πόλη, όπου όλους τους έβλεπες στα κεντρικά του σημεία, κοιτώντας τις βιτρίνες με τα ρούχα, έβλεπες στην κυριολεξία ένα υπέροχο κορίτσι,μια σπάνια κοριτσίστικη ομορφιά...

Δεν έχω άλλες αρχές σχολικής περιόδου να θυμάμαι, αφού έκανα αγγαρεία τις πιο πολλές φορές πηγαίνοντας στο σχολείο, τα δικά μας ήταν και Αρρένων τότε, και μόνο στην προοπτική να δω φίλους μου, με τους οποίους θα στηνόμασταν έξω απ το θηλέων έδινε ένα ενδιαφέρον...

Ίσως τελικά να άφησα εκκρεμότητες απ την εκνευριστκή αδιαφορία μου στα σχολεία, που το μόνο μου ενδιαφέρον ήταν οι συζητήσεις για μουσική και οι έρωτες μου...ίσως τελικά στα σχολεία να εκπαιδεύεσαι στο karma, και αυτό να εξηγεί γιατί επί οκτώ χρόνια συνεχώς με τα θέματα της κόρης μου ξαναπέρασα απ αυτά...
συνεχώς...
κάθε μέρα...αυτό και αν είναι απίστευτο για όσους έζησαν την περίοδο της ζωής μου 2003-2011...δηλ.δεν μου έφτανε που πήγαινα σχολείο απο 1965-1977, δεν βάζω το Πανεπιστήμιο, ούτε τις άλλες σπουδές μου.
αλλά τράβηξα και άλλη μια οκταετία ακόμα....και να είμαι όλες τις ώρες εκεί...

παρόλα αυτά με έρωτα άρχισε και αυτή η περίοδος και με έρωτα τελείωσε...
δεν έχω να θυμηθώ τίποτε άλλο απ τα σχολεία..
ακόμα και αν η κόρη μου, ήταν η πρώτη απ τις πρώτες,
δεν είχε ουτε καν δεκαεννιά....
ποτέ μου δεν στάθηκα σ αυτά...
τα μάτια μου ήταν πάντα δακρυσμένα για άλλους λόγους...
μην με ρωτήσετε τι την έμαθα...
φυσικά tarot and astrology...
γιατί τη μουσική, την ποίηση τη φιλοσοφία και τη λογοτεχνία τα είχε βρεί μόνη της...
α, ήταν και είναι υπέροχη σκιτσογράφος...

Ένα μυστικό μπορώ να σας πω...
Να κάνετε τα παιδιά σας να αγαπάνε τα βιβλία...
απ την ώρα που "μπουσουλάνε"...
για να μην πω απ την ώρα που είστε έγκυος...
δεν είχα καμιά τακτική, μου βγήκε έτσι...
όταν θα αγαπήσουν κάτι το πνευματικό, θα σας τα ζητάνε μόνα τους...
Όλα θα σκάνε σαν τα μπουμπούκια απ τα τριαντάφυλλα...

Και να τα μάθατε να είναι όμορφοι και τέλειοι εραστές...
ίσως έτσι σπάσει το πυον των complex...
είναι πιο σημαντικό να ξέρεις να φιλάς στο στόμα...
τότε θα ξέρεις να διαλέγεις και το καλύτερο βιβλίο,
που πρέπει να διαβάσεις για να δανείζεσαι όμορφες λέξεις για την αγαπημένη σου....
όλα είναι αλληλένδετα μεταξύ τους...
γιατί ξέροντας να φιλάς ...
και διαβάζεις και γυμνάζεσαι...
έχεις ένα τεράστιο ενδιαφέρον να τα κάνεις...

Άσε που σε έναν κόσμο που καταρρέει συνεχώς,
είμαστε σε μια οριακή γραμμή που αλλάζει κάτι,που έχει ισχύ 2500 χρόνια...
και μπαίνουμε σε μια άλλη τέτοιου βάθους...
Έτσι οι μόνοι που θα επιβιώσουν είναι οι εραστές και οι εξομολογήσεις τους...
δεν χρειάζεται τίποτε άλλο....
στα σχολεία persona διδάσκουν με κάκιστο τρόπο, δυστυχώς....
εγώ ονειρεύομαι άλλα σχολεία....

Καλη αρχή στα καινούργια μας μωρά....
και ευχομαι να διαλύσουν όλα τα σχολεία με τους έρωτες τους....μπας και τα ξαναφτιάξουμε πάλι απ την αρχή....


But only lovers can stand
each others confessions
Back in an alley
now they are around our way

Girl, I've been the lover of so many women now,
not to mention all pretty ones.
So forget about the panties and take off that
brassiere my dear you`re so beautiful
Well it's not an innocent kiss
Judging by the way you sucked my lips
But Talking about an innocent kiss
except by the way your tongue made it through my lips.
But only lovers can stand, lovers can stand


Back in an alley now they are around our way

But Talking about an innocent kiss
except by the way your tongue made it through my lips.
but only lovers can stand each others confessions

But only lovers can stand
each others confessions
back in an alley
now they are around our way

But only lovers can stand
each others confessions
back in an alley
now they are around our way...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου