Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

in your mind....in my mind....

in your mind....in my mind....

Isavella μου είσαι μουσικός θησαυρός...
περά απο όλα τα άλλα που είσαι αναμφισβήτητα...
κόλλησα με το κομμάτι σου,
όταν το άκουγα στις φάσεις που είχα ψύχωση
με Bryan,Roxy,Brian Eno,
Velvet Underground and Suicide...
και ήταν 1977....
τότε άκουγα με πάθος και το lp του...in your mind...

μ αυτό το τραγούδι καλωσορίζω την κόρη μου στο σπίτι της
απ τις διακοπές της που ήταν στη μανούλα της...
η Περσεφόνη μας, μοιράζει το χρόνο της όπως και στο Μύθο
πότε με τη Δήμητρα, τη μητέρα της
πότε με τον Πλούτωνα το μπαμπά της...
αλλο πράγμα να γυρίζει η βασίλισσα της καρδιάς σου
στο σπίτι της...

είδατε τι κάνουν οι λίστες τελικά...
ξεθάβουν τραγούδια, που είχαμε ξεχάσει ότι τα τραγουδούσαμε
που είχαμε ξεχάσει ότι είχαμε νιώσει αγάπες άπιαστες
όπως ένας μόνιμος έρωτας μου τότε...
που ίσως να μας πόνεσαν, αλλά ο ερωτας φτερουγίζει
και ο χρόνος φτερουγίζει...
και μας φέρνουν τους φίλους μας...
έρχονται οι φίλοι μας σαν τα παλιά κρασιά
και μας ανοίγουν την καρδιά που κλείσαμε ερμητικά κλειστά
σε μια απόρρριψη τότε...
αλλά αυτή η απόρριψη σήμερα μας γιατρεύει
και μας οπλίζει δύναμη
για να δεικδικήσουμε το νέο άπιαστο όνειρο μας....
που είναι ένα αστέρι στον ουρανό
και κατοικει μόνιμα στην καρδιά μας...

άντε πάμε για μια νέα λίστα -αυτή τη φορά με δίσκους lps...
με φάγατε...με φάγατε....

1.the rolling stones-let it bleed
2.tuxedomoon -desire
3.cure -the head on the door
4.siouxsie and the banshess -Peepshow
5.Doors-strange days
6.flying lizards-fourth wall
7.Monochrome Set -love zombies...
8.Pink Floyd -dark side of the Moon
9.Bryan Ferry -in your mind
10.David Bowie-Alladin Sane
11.Brian Eno-John Cale -Wrong way up
12.Cocteua Twins -four -calendar cafe
13.Beatles-white album...
επειδή αυτή είναι η αύρα μου...
14.The Gist-embrace the herd...

10... είπαμε George...ξεκόλλα....
και ακολουθουν άλλα 1500 που είναι σπίτι μου...

να έχετε μια όμορφη νύχτα, και ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο
όπως θα έχω εγώ, συναντώντας όλους τους όμορφους φίλους μου
που μου έλειπαν το καλοκαίρι...
η ζωή είναι όμορφη όλες τις εποχές
γιατί όλες τις εποχες είμαι ντίρλα στον Έρωτα...

They asked me how I knew
My true love was true
Oo--oo--oh I of course replied
"Something here inside
Cannot be denied"

They said someday you'll find
All who love are blind
Oo--oo--oh When your heart's on fire
You must realize
Smoke gets in your eyes

So I chaffed them and I gaily laughed
To think they could doubt my love
Yet today, my love has flown away
I am without my love

Now laughing friends deride
Tears I cannot hide....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου