Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

fade into...

fade into...

..το Fade into you remix των mazzy star, είναι απ τα καλύτερα τραγούδια που έχω ακούσει ποτέ...γιατί μου θυμίζει τη συνεχόμενη καταιγίδα των συναισθημάτων που είμαι εγω...
βέβαια το αρχικό τραγούδι είναι αυτό που είναι και το ξέρετε, αλλά ότι παρουσιάζεις ότι σου αρέσει το κάνεις με το δικό σου τρόπο, έχει μετατραπεί σε προσωπική σου αξία...
Emmanuela μου συμφωνώ μαζί σου...δεν υπάρχουν δέκα βιβλία ή ταινίες ή cds ή δίσκοι...
όλα αυτά είναι η ίδια η ζωή μας...
και το κυριότερο : είναι αυτά που με διαλύουν και με παίρνουν μέσα τους, για να ξανασυνθέσω τον εαυτό μου, συνεπώς τα ερωτεύομαι και ψάχνω μετά να τα μετουσιώσω με την αγάπη μου...

Αμίρα Μπόντι...η λίστα είναι τελείως ενδεικτική...σου μιλάει κάποιος που τα βιβλία του έχουν εισέλθει και στα δωμάτια των φίλων του...και έχει έναν ακόμα παράγοντα: αυτόν του χρόνου....αν με ρωτήσεις μετά απο δύο μήνες...μπορεί να σου πω και άλλα...

1.ο Μαιτρ και η Μαργαριτα του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ
2.η μεταμόρφωση του Φράντς Κάφκα
3.ο μύθος του Σίσυφου του Αλμπερ Καμυ
4.Δόκτωρ Ζιβάγκο του Μπορίς Πάστερνακ
5.ο Ήρωας με τα χίλια πρόσωπα του Τζόζεφ Κάμπελ
6.ο Δρόμος ο λιγότερο ταξιδεμένος του Σκοτ Πεκ
7.το πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ του Όσκαρ Ουάιλντ
8.ο Άνθρωπος και τα Σύμβολα του, Καρλ Γιούγκ
9.το όνομα του Ρόδου του Ουμπέρτο Έκο...
10.Πήτερ Παν του Τζεήμς Μάθιου Μπάρι....

αλλά είπαμε είναι ενδεικτικά...και το θέμα είναι πως εσύ παρουσιάζεις όλα αυτά...
όταν ριχνω κάρτες της mythic tarot , που τα stories της είναι απ τις τραγωδίες και τον Όμηρο, οι ερμηνείες μου πια παίρνουν τελείως προσωπικά χρώματα, αφού όλα αυτό φιλτράρονται απ τα προσωπικά μου συναισθήματα που πίσω απ αυτά κατοικεί μια αρχέγονη διαίσθηση που με καθοδηγεί το τι ακριβώς αφορά εκείνη τη στιγμή μια ερμηνεία...έτσι και τα βιβλία...
και τέλος
11.γιατί είμαι και αιρετικός με τους αριθμούς....
θέλω έντεκα εγώ...uranus type γαρ...
Ο χρυσός γάιδαρος ή oι μεταμορφώσεις -Απουλήιος

"... Και στο εγγυώμαι, φίλε μου, πως δεν θα πλήξεις..." Έτσι αρχινά ο Απουλήιος της "Μεταμορφώσεις" του -που οι μεταγενέστεροι τούς πρόσθεσαν τον τίτλο "Χρυσός γάιδαρος"- ένα από τα πρώτα μυθιστορήματα της δυτικής λογοτεχνίας, γραμμένο τον 2ο αιώνα μ.Χ., ένα απολαυστικό και συναρπαστικό βιβλίο που αγαπήθηκε όσο λίγα στην εποχή του...
και αν δεν έχεις διαβάσει ένα τέτοιο βιβλίο δεν γίνεται να καταλάβεις όχι μόνο την εποχή μας, αλλά δύσκολη υπόθεση η μεταμόρφωση σου...

να έχετε ένα όμορφο απόγευμα ...
και ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες σας για παιγνίδια που ακονίζουν το μυαλό μας....

Ηλίας Λυμπερόπουλος...Το μπαλάκι το έχεις εσύ, απ αυτό το παιγνίδι ...διάλεξε ενδεικτικά τα δέκα καλύτερα βιβλία ...απ τα τόσα που έχεις στα δωμάτια των σπιτιών σου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου