Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Wish key : latins do it better…

Wish key : latins do it better…

Σας έχω πει πολλές φορές ότι η ιδιαιτερότητα μου,
Προέρχεται απ το γεγονός ότι με γέννησαν οι πιο μικροί,
Σε ηλικία γονείς…η μητέρα μου δεκαεννιά….
Και ο πατέρας μου εικοσιτρία…..
Και αυτό με έντυσε με το aeternus puer drama….
Και αυτό μου έδωσε μια gipsy ποιότητα….

Σήμερα συνειδητοποίησα ότι οι
Βασιλιάδες είχαν πάντα παιδιά δίπλα τους…
Μου το υπενθύμισε η μικρή μου αγάπη απ τη Μύκονο…
Ίσως το σύμβολο τους …
Ο Βασιλιάς Ήλιος….
Δηλ.σαν κάτι με τον Uranus in Leo….

Και δίπλα μου Λέαινες που γεννοβολούσαν…
Α σας έχω πει….οι Λέαινες που έφευγαν απ τη ζωή μου
Γεννούσαν παιδιά, μετά από μένα…με άλλους βέβαια….
Ακόμα και αυτές που δεν είχα σεξουαλικές σχέσεις…
Και πνευματικές σχέσεις που είχα, πάλι παιδιά έκαναν….
Στην αρχή είχα απορία….
Φυσικά, αλλά όταν ταυτίζεσαι με τον Άρη σου…
Είσαι ένας αιώνιος στρατιώτης….
και δεν μπορεί να μην μπλοκάρει κάποιες φορές
η ικανότητα σου να κατακτάς…
Αλλά και αυτόν ο Ουρανός τον κυβερνάει…
Δηλ.ένας μυθικός Βασιλιάς…..
που άφηνε εγκυο τη Γη, συνέχεια και αιώνια...
Και ο δικός μου στο Λέοντα ..
είναι στην υπηρεσία του Ήλιου ….Δηλ.υπάρχει κάτι αιώνιο….
Η αιώνια εφηβεία και η δημιουργία της Νέας Ζωής….
Είναι η μαγεία της Αρχής….
που ποτέ τίποτε δεν τελειώνει…
Όλα κάποια στιγμή αρχίζουν απ την αρχή….

Αλλά ποτέ δεν ξεχνάω ότι είμαι ένας στρατιώτης απλός,
Γιατί ένας καλός Βασιλιάς, είναι στην πρώτη γραμμή με
Τους στρατιώτες του….
όπως ο Μ.Αλέξανδρος….
Ο μοναδικός…εξ ου και ο τίτλος του Μέγας…
Ο μοναδικός που δικαιολογεί αυτό τον τίτλο…
Ο οποίος μας δίδαξε το πιο απλο στην ιστορία των πολέμων,
Που δεν έχασε κανέναν….
Νικητής στη μάχη είναι αυτός που ακούει το ποδοβολητό του Αλόγου του…
και σε κάθε πόλη που πέρναγε άφηνε και ένα παιδί του....
Το θυμάμαι πάντα και προχωράω…
Μη συνειδητοποιώντας πόσο βασιλιάς είναι κάποιος, σ ότι και να παθαίνει,
Όταν βρίσκεται ακόμα να πολεμάει στην πρώτη γραμμή…
Διδάσκοντας σε όλες τις χθόνιες θεότητες και τις Αμαζόνες του
Πώς να κατακτήσουν τους Ουρανούς….
Ίσως αυτό να εξηγεί ότι χωρίς Άρη δεν υπάρχει ζωή…
Χωρίς επιθυμία γι αυτήν είναι ανύπαρκτος ο Άρης σας…
Αυτό είναι το σπουδαιότερο κλειδί για να τον ανακαλύψετε….
Η επιθυμία….

Ποιά είναι η μεγαλύτερη σας επιθυμία…
Τι δεν έχετε ?....και τι διεκδικείτε τότε στη ζωή σας …?
Και μόλις διασταυρωθείτε με τέτοια ερωτήματα….
Θα νιώσετε ότι δεν ζείτε τη ζωή σας…
αλλά αυτή που σας επέβαλλαν κάποιες και κάποιοι άλλοι…
Απ το παρελθόν που κατάγεσαι…
Και στη Νέα Γη που μπαίνουμε σιγά σιγά …
Δεν έχεις θέση αν δεν θεραπεύσεις την καταστροφή του παρελθόντος σου,
Όταν η καταστροφή του παρελθόντος σου θα είναι θεραπευμένη…
αυτό θα γίνεται όταν έρχεσαι και παρουσιάζεσαι τρωτός,
Συναισθηματικός…τρυφερός...
Και από εκεί θα γεννιούνται οι επιθυμίες….

Γιατί οι άνθρωποι με τις μεγαλύτερες ικανότητες
Είναι αυτοί που το ξίφος της δύναμης τους …
Είναι διπλά ακονισμένο…
Ζουν μέσα στην αίγλη της φωτεινότητας τους…. Απ τη μια …
Και είναι τόσο συναισθηματικοί απ την άλλη….
Κάτι που σημαίνει ότι επίσης είναι
και πιο επιρρεπείς στους πόνους της ζωής…
Κανένας δεν τιμωρείται όταν ξέρει τον σκοπό της ζωής του…
Αλλά για να τον ξέρεις πρέπει να έχεις compassion για όλα τα
Ζωντανά δημιουργήματα…
Και αυτά σου δίνουν την έμπνευση της φωτιάς..
Στην πιο κρίσιμη στιγμή…..
Γιατί η Ζωή έχει ένα τέτοιο μάκρος που δεν υπάρχει,
περίπτωση αυτό που σου έχουν μάθει να ταυτίζεσαι,
να μην γκρεμιστεί…
αλλά αυτό που δεν γκρεμίζεται είναι ο σεξουαλικός οδηγός σου…
ο τρόπος που κατακτάς την ίδια τη ζωή…
είναι ο ίδιος ο Άρης σου...
που πρέπει να βρείς αν είναι Αρχαιοελληνικός...ή Ρωμαικός....
αλλιώς σε ισοπεδώνει η ίδια η Ζωή…..
Αλλιώς σε περιμένει η τρέλα και η παράνοια…..
Μη ξέροντας που πατάς και που βρίσκεσαι…..

Καλημέρααααα

Υγ : Αφιερωμένο στους Αρειους φίλους μου…
Οι οποίοι δεν είναι ακριβώς πίσω από μένα…
Αλλά δίπλα μου….
και εγώ μια σύνθεση απ τα μαργαριτάρια τους…
Που τους επιστρέφω πίσω όλη τη μαγεία των εμπνεύσεων τους…
και υπενθυμίζοντας τους...
ότι φεύγω απο μια Υπηρεσία με 36 συνεχή χρόνια,
χωρίς να έχω καμπουριάσει, όπως οι πιο πολλοί οι συνταξιούχοι,
με το κεφάλι ψηλά...και την πλάτη ίσια...
ποτέ δεν πούλησα τίποτε απ τη ψυχή μου...
όπως οι στρατιώτες...έτοιμος πάλι για το Νέο μου Αγώνα...
για τους Νέους μας αγώνες που θα είναι κυρίως πνευματικοί.....
για αυτό ας είναι υπερήφανοι για μένα, όπως και εγώ γι αυτούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου