Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

After you.... and remember that there will come a day that will populate inside your mind....

After you....
and remember that there will come a day that will populate inside your mind....


θα σου άρεσε να με ψάξεις 
πιο μέσα μου ?
Και αυτό που είναι μέσα μου, 
είναι ο πλούτος του μυαλού μου
είναι ο ναός που κατοικεί το μυαλό μου
Αλλά εκεί μέσα όλες οι λατρείες είναι 
τυφλές...και κρύβονται καλά...
Και εκεί όταν βλέπω το πρόσωπο σου
εκεί ακριβώς απο πίσω, 
κρύβεται κάτι απ τη δική μου 
ψυχή...απο τα δικά μου μυστικά
το δικό μου συναίσθημα, που με 
έχει μάθει να περιμένω...
Και εκεί τα ψέματα δεν έχουν 
χώρο....

Και κάθε φορά που κοιτάω τα 
μάτια σου ξανά, και ξανά
μου υπενθυμίζει πόσο προσηλωμένος
είμαι σε σένα....
το ρολόϊ του χρόνου σαν να σταμάτησε 
κάθε στιγμή ψάχνει το παρελθόν της
και οι σκιές ξεγλιστράνε για να 
φέρουν τη μέρα εκείνη, που θα 
κατοικώ για πάντα εσωτερικά στο μυαλό σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου