Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

dear Roisin ....

..ξεφυλλίζοντας ένα παλιό μου ημερολόγιο μου, για να βρώ αναμνήσεις, ξέρεις μεγαλώνω σε ηλικία, δεν είμαι αυτός που σε γνώρισα στα 1999, να ταρακουνάω τα πάντα απ τη δύναμη μου, να προκαλώ σεισμούς, έχουν γίνει τόσα απο τότε....

Ξεφυλλίζοντας απόψε τα όνειρα μου, στη δική σου σελίδα σταμάτησα, και βλέπω ότι συνεχίζεις να μας προκαλείς ακόμα και να μας λες : alternate state-different sides of the sun-αφού μας έδειξες όλες ενναλακτικές πλευρές του θηλυκού, και συνεχίζαμε και ερωτευόμασταν όλα τα αντίγραφα σου, μέσα στα 00s....

τώρα ποιές είναι οι different sides of your sun ? γιατί για το δικό σου sun μπορείς να μιλήσεις, όχι για το δικό μας....ξέρουμε ότι είσαι individual, ξέρουμε ότι είσαι ένα απ τα πιο ξωτικά πλάσματα και νεραιδούλες, που γεννήθηκες μέσα στην "καύλα" των 70s....

αυτό που δεν ξέραμε είναι ότι και εσύ είσαι super συναισθηματική, και ότι με τόσο νερό κυκλοφορείς εφέτος δίσκο, και ότι ακόμα ενω είσαι στη crisis of middle age, "νιαουρίζεις" με τόσο τρυφερότητα, δημιουργώντας ένα απίστευτο αισθησιασμό....για να φέρνεις στις μνήμες συναισθήματα, που οι πιο πολλοί έχουν ξεχάσει στη ζωή τους : πως να είναι αγκαλιά με κάποιο αληθινό ταίρι τους....ίσως αυτό να είναι και το πιο επαναστατικό μήνυμα αυτής της δεκαετίας....και βέβαια είσαι η πιο μικρή Περσεφόνη, απόλες τις άλλες αληθινά μικρές σε ηλικία ....:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου