Τρίτη 26 Μαΐου 2015

wounded vanity....

wounded vanity....

εχω μια τραβεστι love affair...
και μου δινει μια ενα travesti διλημμα :
να βελτιώσω τις ήδη υπάρχουσες δομες της ζωής μου ?
ή να προσπαθήσω να βρω την εμπνευση εκείνη
που θα με κάνει να αλλάξω ριζικά τη ζωή μου...

αυτο ειναι και το διλημμα των πιο πολλών
αυτη την περιοδο, που μοιάζει με περιοδο
εκλείψεων και αναταραχης...
αλλά πισω απο όλο αυτο, "παραμονεύει" ο άρχοντας της ήττας...
και παράδοση στον Αρχοντα αυτόν σημαινει
δεν μπορω να νικήσω ποτέ στη ζωή μου
η απόλαυση μου ειναι ότι ειμαι loser ...
Kαι εαν το συνειδητοποιήσω, θα νιωσω και θα καταλάβω ότι
πάσχω απο μια "πληγωμένη ματαιοδοξία"
και οχι οτι ψάχνω μα βρω την αγάπη στη ζωή μου....
Και ικανοποιηση της πληγωμένης ματαιοδοξίας σημαίνει
σαν να εχω μια travesti love affair...
τα εχω με άντρα, τα εχω με γυναικα ...
τα εχω με καρικατουρα γυναικας ...
ή όλα μαζι ....
τα εχω γιατι ειμαι gay και δεν μπορω να το αντέξω στην ιδέα...
ότι ειμαι ενας gay τελικά...
τι αλήθεια συμβαίνει....
Συμβαινει απλά να μην εχω διαμορφώσει ποτέ εναν
αληθινο και αυθεντικό χαρακτήρα....
γιατι τα θέλω "όλα δικά μου"...
και μεχρι τώρα ο δρομος αυτός ήταν ο πιο σιγουρος
για να τα έχεις όλα δικά σου...
μόνο που τώρα ο δρομος αυτός ειναι ο πιο σιγουρος
να μην σου μεινει τίποτε πια στα χέρια σου...
να μην εχεις τιποτε δικό σου...
ουτε τα αυγα, ουτε τα καλάθια....
Δεν βλέπετε όλα εξω εκει ...
ειναι travesti ....
travesti αριστεροι, travesti δεξιοί, travesti ναζί ...
travesti πολιτικοί....travesti άντρες, travesti γυανίκες
travesti gay....
δηλ. τίποτε αυθεντικό, τίποτε original
όλα υβρίδια, όλα μια υβρις απέναντι στο ειλικρινες
και το αυθεντικό...
και εμεις που τα βλέπουμε όλα αυτά
σαν αληθινά και αυθεντικά υβρίδια
να αλλάζουμε τα bluetooth απ τα κινητά μας
γιατι δεν μπορουμε να ακούσουμε καθαρα
της χροιά της φωνής της αγάπης μας
που γινεται όλο και πιο μπασα
όλο και πιο βαθιά....
για να βρεί εκεινη
τη δυναμη των χρωμάτων της ...
για να μου πει το σ αγαπω...
γιατι εφτά χρώματα θα βρει για να μου πει το σ αγαπω...
γιατι όταν ενα θηλυκό βρίσκει εκεινο το ουρανιο τόξο
της δυναμης για να σου τραγουδήσει το σκοπό της αγάπης
ειναι η μεγαλύτερη μαγεια που μπορεί να υπάρχει...
ακομα μεγαλύτερη και απ τις transexual φαντασιώσεις σου
ακομα μεγαλύτερη απ όλα τα ειδη των travesti...
τι να τους κάνετε όλους αυτους και αυτές τις travesti
που κυκλοφορουν εκει εξω...
μοιάζουν με τα junkies
και junkie είναι μια κατάρα του να εισαι αχρηστος
και αχρηστη
και σε κάνει να "σκοτώνεις" όλη την ώρα σου στη γη
κυνηγώντας όλο το hi του ουρανού....
και οι ώρες μοιάζουν με τα διαμάντια ....
ειναι ο μοναδικός σου πλούτος
και μην τις σπαταλάς ....
με όλους αυτους
τους αχρηστους και τις άχρηστες...
εκει εξω...
αλήθεια ξέρατε οτι ο Ηρακλής ειχε κάνει και travesti...
του τσαλαπάτησε τον αντρισμό η Ομφαλία
όπως ήθελε φορώντας τη ζωνη της και την υπηρετούσε
ότι μπορεί να σου κάνει μια taurus strong woman
ή ενας strong δεύτερος οικος....
Ομορφους χορούς να εχετε....smile emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου