Τρίτη 26 Μαΐου 2015

The return of the Thin White Duke.....

The return of the Thin White Duke.....

"..ρίχνω βελάκια
στα μάτια των ερωτευμένων
Εδώ είμαστε μονο μια μαγική στιγμή
έτσι είναι τα πράγματα φτιαγμένα από,
όπου τα όνειρα υφαίνονται
με την Κάμψη ήχου....
Εκβάθυνση του ωκεανού αφού έχασες στον κύκλο μου
Εδώ είμαι εγώ
Αναβοσβήνει και κανένα χρώμα ψηλά σε αυτό το δωμάτιο
με θέα στον ωκεανό
Εδώ είμαστε
με Μία μαγική κίνηση
Να είσαι και εσυ εκεί
Και ας οδηγεις σαν δαίμονας
από σταθμό σε σταθμό......
Κάποτε υπήρχαν βουνά και βουνά
Και κάποτε υπήρχαν και μυθικά πουλιά του Ήλιου...
που με πέταγαν σε ύψη
που δεν θα μπορουσα να πεσω....
Και κάποτε μπορούσα
ποτέ να μην πεφτω....
Πάρε και συνέχισε την αναζήτηση
παρε και συνέχισε να βρεις την εννοια και τη σημασια
όλης της ζωης...
Και ω τι θα μου πιστεύεις...
και πως θα μου επικοινωνήσεις με αγάπη;
Αναρωτιέμαι , ποιος ....Αναρωτιέμαι ποιος....
Αναρωτιέμαι αν θέλεις την τυχη στη ζωη σου
ειναι δυνατον να εχεις υπεκφυγές και να εισαι και ντροπαλός;
Πινε με τους άνδρες που θα σας προστατεύω και εγώ
Ποτό, ποτό, αδειαζοντας όλο το ποτηρι σου ....
Σήκωσε το ποτήρι σου όσο πιο ψηλά μπορείς...

υγ : Θεε μου τι ακουγα στα 16 μου, και κυριως τι χορευα.....
παιζουν και οι Stranglers σήμερα....
κάποιες φορές νιωθω ότι δεν περασε ουτε μια μερα
απο τοτε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου