Τρίτη 26 Μαΐου 2015

new moon in taurus : and so we dance...

new moon in taurus : and so we dance....

ευχομαι η Σοφια της Μεγάλης Μητερας να σας φέρει αυτά που αληθινά εχετε ανάγκη...
γιατι αυτό που αληθινά θέλετε να πειτε .....: δεν μπορείτε να το πειτε...
και όταν είσαι στον ουρανό οι περιστροφές και οι δίνες των αστεριών το δικαιολογούν.....
αλλά όταν είδαι στη γή.....
οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι το ονομάζουν "αυτισμό"....

εαν η αφροδίτη σου χαμογελάει μ αυτό τον τρόπο....
δεν θέλω να υποψιαστώ καν τι θα γίνει όταν θα μπει σε εκεινη τη στιγμή που κρατάει καιρό και θα είναι ανάδρομος.....
Βοήθεια σας σε όλους και όλες τις φαντασιόπληκτες....
και καλά αποτελέσματα σ αυτούς που λέγαμε "ξενέρωτους" μέχρις πρότινος....
γιατι αυτη ειναι η χρονια απο εδώ και περα,
μπορεί να φέρει το champions league που εσείς ποθειτε...
αρκεί να το θέλετε αληθινά.....
υπάρχουν και άλλα δώρα όμως,
όμως αρκεί να θέλεις να τα δεις για να τα πάρεις,
και να μην σε εμποδίζει η ψυχοπαθολογική εμμονή της νεύρωσης σου: ......
μην παραδίδεις την αθανασία του ονείρου σου στις αυταπάτες,
γιατί δεν αντέχεις την πραγματικότητα....
και όχι μόνο πρέπει να περιγράφω τα όνειρα μου,
αλλά και να τα "βροντοφωνάζω" σαν κομμάτια της πραγματικότητας μου.
αν και δεν σας ακουνε...εδω ειμαστε...
δεχομαι προβολές ονείρων ...
αλλά μονο ονειρων....
τωρα αν τα μπερδεύεις τα ονειρα μου με τις αυταπάτες σου
τοτε εχεις ενα πρόβλημα με την πραγματικότητα...
την παραγματικότητα θα τη δείς και θα την αντιμετωπίσεις : θέλεις, δεν θέλεις.....
γιατί είναι το μάθημα της ενσάρκωσης....σου....
και δεν γίνεται να μην το περάσεις αυτό το μάθημα..
blessings για τα καλύτερα...
καλημεραααα και καλη εβδομαδα....smile emoticon heart emoticon
υγ : ευχαριστω την θαυμασια φιλη μου Viviana Espinoza
για τις υπέροχες photo της ....
που φανερώνουν τη μαγεια της sensual Great Mother...
που τωρα τελευταία αρχίζει και μου χαμογελάει
γιατι αρχίζει και νιωθει οτι ειμαι γνησιο παιδι της....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου