Τρίτη 26 Μαΐου 2015

sweet taurus dream

sweet taurus dream

δεν μπορω πια σε προσωπικο επίπεδο σχέσεων,
να "φιλτραρω" άλλο την ανθρωπινη βλακεια και ανοησία
και επειδη δεν μ αρέσει να τσακωνομαι, και όπως λεει
και η αγαπημένη μου φίλη Γιολάντα στο timeline της :
«Επεσα πολύ χαμηλά αλλά εγώ τουλάχιστον είχα από κάπου να πέσω. Εσείς;»…
Βασιληας Ληρ —

ετσι και εγω "επεσα" και εξαφανιστηκα στα ονειρα μου...
έτσι χθες ....έβλεπα ένα όνειρο ....
ότι ήμουνα με τηγ αγάπη μου αγκαλιά....
και βουτάγαμε στη θάλασσα...
και την πήγαινα στα παλάτια μου
εκεί που η Θέτιδα έχει στο μυαλό της
κάτι το αθάνατο
που είναι το φιλί μου στο στόμα ...
με την αγάπη μου...
και όποια θελήσει να "βουτήξει" έτσι μαζί μου
και θα "πετάει" και θα " βουλιάζει"
στο υγρό μου βασίλειο
και θα νιώθει το συναίσθημα over the top....
δεν είναι magic...?
yg : δεν είναι μόνο άπαικτο
αλλά μια λατρεία για όλους και όλες
έχουν πάθος....
και αυτό δεν εξαργυρώνεται.
παρά μόνο με φιλιά στο στόμα
και κεράσια
αγάπη μου μπορείς....?
καλο απογευμα smile emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου