Τρίτη 26 Μαΐου 2015

aftermath of full moon : " ότι ειναι να γινει...ας γινει"

aftermath of full moon : " ότι ειναι να γινει...ας γινει"

Οσο και να κολυμπάω σε βαθια νερά και με τη θολούρα του υγρού
στα ματια μου...
εδω και με τα κολλύρια ειχαμε προβλημα,
ενα ξερω με πολύ αποφασιστικότητα ...
τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει την αγάπη μου για σένα
Θέλω να αφιερώσω τη ζωή μου μαζί σου
με σενα...
και μονο για σενα...
Και να κάνουμε έρωτα στο γρασίδι της θάλασσας
στις παραλίες απ τα φεγγάρια...
Μυριζοντας το φεγγάρι σου
μα πόσο ελλειψη εχω απ αυτο ...

Κανείς δεν μπορεί να με πει, κολασμένο αν το κάνω
μα θα το κάνω...
Γιατι αυτά πάντα είναι ταξίδια σε χρυσές λεωφόρους
γιατι θέλω να μπω στο χρυσο σου γάντι
που μοιάζει με καθρέφτη ...
γι αυτο, Μετατόπισε για λιγο τη ματια σου
πρόσεξε το βλέμμα στα μάτια σου ,
νιωθεις ότι σ ' αγαπώ...
E ...εσυ ξέρεις...και το νιωθεις...
έχω παρει και εχω νιωσει το beat σου,
απ τις φλέβες μου
γιατι το αιμα μου κυλάει μονο για σένα...
και αν εισαι φοβισμένη να το ζήσεις
ο τρόπος που αντιλαμβανομαι τη ζωή σου
είναι ότι μεσα στην αγκαλιά μου
θα σε πιανω
όταν θα καιγονται τα αστερια και οι ουρανοι
στα ματια σου...
Τωρα ήλθε η ωρα να με μοιραστεις με την αγάπη μου
γιατι η Αγάπη ειναι να την μοιράζεσαι
και η δική μου ειναι όλη δικη σου...
έτσι ότι ειναι να γινει ...
ας γινει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου