Τρίτη 26 Μαΐου 2015

mercury retrograde and hard rectangle in sky : lose yourself to dance....

mercury retrograde and hard rectangle in sky : lose yourself to dance....

δεν ξερω τι χρειαζεται να χάσω...
όλα τα εχω χασει...δεν εχω τιποτε δικο μου
και τελικα εχω ξεμεινει
σαν ενας διανομεας ενεργειας....
τα παιρνω απο εδω, τα δινω απο εκει..
για άλλες δουλειες ξεκιναω να παω
αλλες μου βγαινουν στη διαδρομη.
με άλλους και άλλες φανταζομαι να μιλήσω
με άλλες και άλλους μιλαω
εκτός απ αυτή που εχω συνεχεια στην καρδια μου,
αλλά ποτε δεν παραπονιέμαι για τιποτε
γιατι ξερω ότι κολυμπαω σε ένα κοσμικό ρευμα
σε μια συμπαντικη θαλασσα
που θα με καταλήξει στην αγκαλια της αγάπης μου
αλλά και αυτό να μην γινει....
όλες οι κοσμικές υποχρεώσεις της ζωής
θα λυνονται αυτόματα μόνες τους
όπως ετσι παρουσιαζονται...
αφου μονιμα i have lost myself to dance....
καλά μην αυταπαστε ...τιποτε δεν εχετε και εσεις...
μονο που εγω το ξερω, και ειμαι ανάλαφρος
και ιδρωμενος μονιμα απ το συνεχομενο χορο της ζωής μου
με μια σταμπα ιδρωτα στη μπλούζα που τη φοραω
για να κρυβω αυτο που νιωθω στην καρδια μου
οτι το μονο που εχω καταφερει σ αυτή τη ζωή
ειναι οτι εχω μαθει να αγαπαω.....

καλους χορους και μπαινουμε καλοκαιρι...σιγα σιγα ...smile emoticon smile emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου