Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Balsamic moon type : Love `s Persephone ... with Hecate

Balsamic moon type : Love `s Persephone ...
with Hecate
...κυκλοφορώντας η Εκατη με τη Ψυχή μου, στα χέρια της ...
με κανει να αναρωτιέμαι σε τι χρησιμεύει το Φεγγαρι στη ζωή μας..
στη νυχτα της Ψυχής που ξεθάβει χθόνιες θεότητες
που κάνουν μαγείες για να τις θέλουν οι άντρες που θέλουν πολύ,
μα δεν τις θέλουν καθόλου αυτοι...

Και εγω μεσα στην κόλαση του Φεγγαριού να βλέπω
το αιμα που διψάει να πιει η ψυχη τους....
και το αιμα ειναι στην κυριαρχία του Αρη...
δηλ. θέλουν να σου ρουφήξουν και το τελευταίο μοριο ενέργειας...
και να νιωθεις απολαυση που πεθαινεις γι αυτες....
επειδη σ αρέσει να κάνεις και τα φαντασματα της απελπισίας
να γελάνε, επειδη σ αρέσει να κάνεις με το ηλιακο σου φως
τις σκιες να διαλύονται...
αλλά αυτο ειναι υβρις στις δυναμεις της νυχτας....
και αυτές μου στέλνουν ολα τα φιδια τους για ανταμοιβή μου...
αυτο που εκαναν στο μυθο με τον Απόλλωνα
και τον Πυθωνα....
αλλά αυτά ειναι αρχετυπικά θεματα και ειμαστε προετοιμασμένοι....
γι αυτο τις νυχτες εχουμε μαθει να βλέπουμε πιο ηλεκτρικά ...
ετσι μπορούμε να φανταζομαστε την αγάπη μας
και την αυρα της....
σε ενα αιγιοπελαγιτικο νησι...
και σκεφτομαι όχι τα χρώματα, ουτε τις μυρωδιές της...
αλλά το στρόβιλο της Ψυχης της
που μου εφτιαξε μια δινη και με καταπινει μεσα στα υπέροχα ματια της,
να της κενταω με λέξεις και διαμαντια το σ αγαπω...
και σιγοψιθυριζοντας το, στα υπέροχα χέρια της
το στροβιλο της Ψυχης της που με κάνει να νιώθω
οτι η ομορφια ειναι αυτο που ερχεται στην ώρα του...
που λενε στις εκπομπες τους οι συγγραφεις φιλοι μου..
και αφου ειναι αυτο που ερχεται στην ωρα του.....
ομορφια ειναι ο Καιρος...
ήρθε ο Καιρός του, αγάπη μου
όπως έλεγαν οι αρχαιοι μας πρόγονοι....
να μελετήσω μεσα της, πως ειναι δυνατον πάντα να βρισκεται
μια γυναικα να μου σωζει τη ζωή και αυτή τη φορά και τη Ψυχή...
απ το μισος και τη λυσσα που προξενω σε πολλές...
και άλλες φορές αυτός ο καιρος
ειναι το beat της μιας στιγμης στο χρόνο....
που δεν ειναι τιποτε άλλο απ τα χέρια του χρόνου,
που απλά τα χερια σου θα κρατάνε τα δικά μου....
Και τα φωτα θα αναβουν εκεινη την υπέροχη νυχτα του συγχρονισμου μας
τα φωτα του χρονου μαζι με το ονειρο
και τα beats της καρδιας σου θα εχουν συγχρονιστεί με της δικής μου
μαζι με τα drums απ τη μουσική που ακουγεται πιο κατω.....
ζω για εκεινη τη στιγμή ...
που θα ακουσω το σ αγαπω σου....
ενω θα μου το δειχνουν τα χερια σου
που τοσα σιγοψιθυρισα επάνω σ αυτά.....
Καλημεραααααααα smile emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου