Τρίτη 26 Μαΐου 2015

κάποιος γιορτάζει που να ξερω, που να θυμάμαι τι να πω ...

κάποιος γιορτάζει που να ξερω, που να θυμάμαι τι να πω ...
κάποιος γιορτάζει και ησυχαζει....δεν με νοιάζει....
κάποιος γιορτάζει...και ειναι αυτό και αυτός που δεν αλλάζει
με τίποτε μεσα απότι θυμαμαι τον εαυτό μου...
γραφω απ τα 1975...οι συμμαθητές μου μπορεί να το επιβεβαιωσουν...
όπου ευρισκα εγραφα και κατέθετα
τον " αχορταγο" αισθησιασμό μου
που με εκανε να ασχοληθώ με την ψυχολογια του βαθους....
σε οποιο σπιτι και να βρεθεις
υπάρχουν χειρογραφα μου...
και ακομα να τα "μαζεψω" να τα κάνω ενα βιβλίο
δεν αξιωθηκα....
σε όποιο σπιτι και να βρεθείς
υπαρχει τουλάχιστον ενα βινύλιο μου....
ηταν τοσο η αγαπη μου για την επικοινωνια του βαθους
που όλοι οι φιλοι μου και οι φιλες μου
με εμπιστευονταν περισσότερο αποτι οι ιδιοι και οι ίδιες,
εδιναν εμπιστοσυνη στους οικείους τους.....
αυτή ειναι η ζωη μου ενα κοραλι και ενα μαργαριταρι
συνδεδεμένα με φιλους και φιλες....
που λειτουργούσε πάντα με ενα αισθησιακο τρόπο....
smile emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου