Τρίτη 26 Μαΐου 2015

groovy decay

groovy decay
"Vinyl symbolises how it all goes round but in a spiral, not in a circle. Though we seem to repeat ourselves, we are never exactly back where we were before"
Robyn Hitchcock
 
δεν είναι ο καλύτερος του δίσκος το Groovy Decay φυσικά, αλλά ο τίτλος και το εξώφυλλο συμπυκνώνουν ιδανικά τα συμπτώματα της ανίατης αρρώστιας που εκδηλώθηκε ως βασανιστικά γλυκιά προσμονή στην εφηβεία και συνεχίζει να μας τρώει ακόμη όταν ακούμε μόνοι αγαπημένες μουσικές...
(απ το timeline του εξαιρετικού fcb φιλου μας Δημητρη Πολιτάκη, του οποίου ακουγαμε τις υπέροχες μουσικές που έπαιζε στοn klikfm στα 99..)
οι αναρτήσεις του Δημητρη, μερικές φορές μου θυμίζουν πως βιωσα τα 80s...
τα οποία με βρήκαν στην Αμοργό, που εργαζόμουνα για λογαριασμό του ΟΤΕ..
ενα απ τα πιο αγαπημένα μου album που ειχα παρει κοντά μου,και την αφισα που δεν ξερω που χάθηκε στη διαδρομη, την ειχα στο γραφειο που δουλευα στον ΟΤΕ, ακριβως πισω μου.... 
...
και όταν με ρωτούσαν, τους έλεγα ότι σπουδαζα sexual magic....
για την ιστορία, αυτός ο δισκος μαζί με το "χταπόδι" των deep freeze mice, το desire των tuxedomoon, ήταν κυρια η "αγια τριαδα" που ειχα κουβαλήσει στην Αμοργό απ τη θάλασσα των βινυλίων μου....
και όταν κοιτουσα απ το παράθυρο του γραφείου μου το βάθος του ορίζοντα, τον βροχερό καιρό, στην Αμοργό εκεινα τα χρόνια ...κάπου εκει υπήρχε η Αριαδνη που κοιμοταν, ειχε παραδοθει στην ακατέργαστη υλη, και ηθελε ατόφια σεξουαλική θυσία, για να δει τα χρώματα της ανατολής της ....
κάπου εκεί υπήρχε το δικο μου midnight fish ...

Somewhere in my baby's tunnel
I get lost and think I'll drown
Somewhere in my baby's tunnel
Lord I'm feel I'm goin' down
και ω ναι
I, I can't believe my luck
It seems I'm well and truly stuck
Now it's coming on again
My only friend the rain....
και ω ναι : Όλα ειναι σε ένα σπιραλ...
όχι ακριβρως κύκλο....
ποτέ δεν ειμαστε εκεί που ειμασταν...
όσο και να το αναπολούμε...
όσο και να προσπαθούμε να επαναλάβουμε τους εαυτους μας...
όσο δεν ανακαλύπταμε τη δική μας μαγεια
τη δικη μας αλχημεια
τόσο ειμασταν εκεινα τα χρόνια μεσα στη ψυχεδέλεια.....
smile emoticon heart emoticon
yg : κάποια στιγμη πούλησα τα πιο πολλά βινύλια που ειχαν συλλεκτική αξια, για να αγοράσω βιβλία, που και αυτά ηταν σπανια,αλλα ειχα περάσει σε αλλο πλάνο αναζήτησης...η κορη μου στα 00s, αναγνώρισε σε ποια εξώφυλλα δισκων "μπουσουλούσε" και μου τα παρήγγειλε σε cds πια...
απ το e-bay...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου