Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Mars in Gemini...: Treachery ways ....: what ` s my name ?

Mars in Gemini...: Treachery ways ....: what ` s my name ?

Πριν αναλύσουμε τι ακριβως θα σας περιμένει με την μετατόπιση του προσωπικού σας οδηγού στο ζώδιο της Επικοινωνίας και των αδελφών, τους Διδύμους, ειναι καλό να σκεφτούμε ότι κάνει την εναρξη του με την επιδραση του Κρόνου, που ενεργοποιεί το midpoint, uranus square pluto...
Κάθε μετακίνηση του Αρη, σημαίνει μετατοπιση "του εγω μας" και πως επιβαλλουμε τη θέληση μας..
πως κατακταμε αυτά που θέλουμε...
και σε ποια περιοχή της ζωής μεταφέρεται ο δικός μας πολεμος....
Αυτή τη φορά δυστυχως ή εκθεση σας σε οριακες πιέσεις απ τους άλλους,
θα σας οδηγήσει σε απίθανους και απιστευτους "καυγαδες" και αποχωρισμους που θα μπορούν να δικαιολογούν τις οποιες στάσεις προδοσίας απένταντι σας...
Η μαχη προβλέπεται συναρπαστική, και αφου αφήσει μπλοκαρισμένο απο παραλυτική ακαμψία όλο το Μεταβλητό Σταυρο, θα αφήσει σε ερείπια και τους Καρκίνους...
Καλα οι τελευταίοι δεν χρειαζονται την κινηση του Αρη, να τους αποκαλύψει τι εχουν χάσει απ τη στάση τους, οτι φαντάζονταν τον εαυτο τους καποιον ή κάποια άλλον και άλλη...
ο Πλουτωνας τους εχει στείλει καιρό στα παλάτια της παράνοιας του...
Αν όμως ανηκετε και άλλοι στην παραπάνω κατηγορία, ετοιμαστείτε για ηλεκτροσοκ ψυχοθεραπείας απ αυτα που θα "σκανε" μπροστα σας...
Γι αυτο βρες απο τωρα συμμαχους, όπως εχω κάνει και εγω, και χορεύω στα κυματα της χροιας της φωνης της αγάπης μου...
σας ειπα εχω αλλάξει ήδη τρια bluetooth....
και τις αγαπες μου απ το παρελθόν εχω αλλάξει,
όχι μονο τα bluetooths...
Να θυμαστε ότι αυτα που θα αντιμετωπισετε ειναι μεγάλες σχιζοειδείς καταστάσεις...
και με τα πρόσωπα που θα έλθετε αντιμέτωποι να θυμαστε οτι αυτά δοκιμάζουν τη ζωή τους πάντα με ενα σχισμα μεσα τους....
και αυτο θα σημαινει ότι θα προσπαθησουν με όλους τους τρόπους να σας απομονωσουν απ τον "κοινο" σας κόσμο και εν συνεχεια με διασπαστικές κινησεις να δημιουργήσουν ρηγμα στις σχεσεις σας με τον Εαυτο σας...
σε σημείο που θα αναρωτιέστε : what ` s may name ?
τι ...
το κανετε και εσείς.....
γι αυτο σας ειπα εγω κολυμπαω στην αυρα και τα χρώματα της φωνης της αγάπης μου...
Γι αυτό σου λέω αγάπη μου :
"Έλα, ας διασχίσουμε τη νύχτα. Ας το πάρουμε απόφαση ότι μπήκαμε σε μια θολή περίοδο σύγχυσης και αβεβαιότητας, όπου όλα τα όρια έχουν διαχυθεί και όλα τα δεύτερα νοθεύουνε τα πρώτα. Κι όσο κρατήσει η νύχτα αυτή, ας ακούμε με επιφύλαξη κάθε τραγούδι, κάθε κατηγορία, κάθε έπαινο, κάθε υπόσχεση.
Κι «ας είμαστε αληθινοί ο ένας με τον άλλο, γιατί ο κόσμος, που μοιάζει να απλώνεται μπροστά μας σαν χώρα ονείρων, τόσο ποικίλος, τόσο όμορφος, τόσο νέος, δεν έχει πράγματι μήτε χαρά, μήτε αγάπη, μήτε φως, μήτε βεβαιότητα, μήτε ειρήνη, μήτε βοήθεια για τον πόνο.
Κι είμαστ’ εδώ σαν σε σκοτιδιασμένο κάμπο σαρωμένο από συγκεχυμένους συναγερμούς αγώνα και φυγής, όπου άγνωρες στρατιές χτυπιούνται τη νύχτα" ..
( μετάφραση του ποιήματος «Η παραλία του Ντόβερ» από το περιοδικό «Εκηβόλος»)....
Εγω σ αγαπώ και θα ειμαι διπλα σου ....
Εσυ ...?
γιατι ο Αρης δεν κάνει μονο πολέμους,
αλλά και τον πιο ομορφο ερωτα και sex στους ερωτευμένους....
στους ερωτευμένους ετσι ...
οχι στους άλλους...
smile emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου