Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

who needs forever ? : i love you forever.... αχ Ουρανέ...uranus stationary..

who needs forever ? : i love you forever....
αχ Ουρανέ...uranus stationary...: συγκάτοικοι στην Αλκυόνη..

οταν σπούδαζα Αστρολογία στο Faculty astrological studies, during 90s, η αγαπημένη μου tutor Fiona Griffiths,στο τμημα της synastry, μου εδωσαν άσκηση τα ωροσκόπια του ζεύγους Scott and Zelda fitzgerald...

Βιβλιογραφίες, χαρτες αποτέλεσαν ενα ιδιαιτερο παζλ για να συμπληρωθεί εκείνη η ασκηση...Μετά απ αυτό το θέμα ειχα γινει άλλος, και καμια σχεση με τους άλλους...Η Συναστρία μαζεύει όλες τις τεχνικές αστρολογίας και είναι κάτι πολύπλοκο και πολυσύνθετο και αυτά που παρουσιάζονται εδώ στην Ελλάδα,
ειναι μόνο ένα ελάχιστο απ τη συνολική της δουλειά....

μετά απο λίγο συνέλαβα την ιδέα περιληπτικά και συνθετικά, να παρουσιάζω μια συναστρία μέσα απο ενα τραγούδι και η Fiona με άφησε να παίζω με τα πειράματα μου καθόσον ειχε γοητευτεί απ τους Cocteau twins που τις ειχα στείλει να ακούσει, αφού αυτούς άκουγα στις ασκήσεις ...Σκωτζέζα ουσα, ειχε εντυπωσιαστεί που ακουγα alternative Σκωτζεζικο group...

Και με αφορμη τον ουρανο ανάδρομο, την τρομακτική βροχή που ρίχνει, τον ηλεκτρισμό που παράγεται απ αυτή, και με τη σκέψη ότι τα συναισθήματα αφού μοιάζουν με το νερό, και που μπορεί να παράγουν ηλεκτρισμό...
ειναι μια ευκαιρία genius καταστάσεων....
θα σας παρουσιάσω τη συναστρία μου με την μικρή μου αγάπη,
με το τραγούδι : Aχ Ουρανέ....
για να μπορέσετε να νιώσετε τι εννοώ....

"Ουρανέ, όχι δε θα πω το ναι
ουρανέ, φίλε μακρινέ (my Uranus conj her Saturn and asc)
πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή
πώς να δεχτώ, μάνα μου είναι η γη
πώς ν’ αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό
αχ ουρανέ πόνε μακρινέ…(my sun conj her moon)

Κάθε δειλινό κοιτώ τον ουρανό,
το γαλανό
κι ακούω μια φωνή,
καμπάνα γιορτινή
να με παρακινεί
(her Uranus conj my Neptune)

Κάθε Κυριακή μου λέει να πάω εκεί,
εκεί, εκεί
που χτίζουνε φωλιά
αλλόκοτα πουλιά
στου ήλιου τα σκαλιά
(her very strong Mercury conj my Asc
her mercury and my Asc is found near Halkyon)

Ουρανέ, όχι δε θα πω το ναι
ουρανέ, φίλε μακρινέ
πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή
πώς να δεχτώ, μάνα μου είναι η γη
πώς ν’ αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό
αχ ουρανέ πόνε μακρινέ
(my sun conj her moon
my Uranus conj her Saturn conj her Asc)

Κάθε δειλινό κοιτώ τον ουρανό,
το γαλανό
και μια φωνή τρελή
σαν χάδι κι απειλή
κοντά της με καλεί
( my mercury conj venus, the top of t-square
her sun conj Jupiter opp her Neptune)
and grand trine in air from both horoscopes
my mars con Chiron trine her Sun conj Jupiter
trine her Nodes…)

Κάθε Κυριακή μου λέει να πάω εκεί,
εκεί, εκεί
μου τάζει ωκεανούς
κομήτες φωτεινούς
και ό,τι βάζει ο νους
(my Neptune conj her Uranus opp her stellium Taurus
and t-square my Ceres conj MC is found on the top )

Ουρανέ, όχι δε θα πω το ναι
ουρανέ, φίλε μακρινέ
πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή
πώς να δεχτώ, μάνα μου είναι η γη
πώς ν’ αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό
αχ ουρανέ πόνε μακρινέ
( my Sun conj her Moon) …."

Και ω ναι υπάρχουν πολλά είδη αγάπης…
υπάρχει μια αγάπη που δημιουργεί
Τη μαγεία του να μάθουμε να αγαπάμε έναν άλλο άνθρωπο
Ζώντας μαζί του….καθημερινά…προσπαθώντας το….
Και υπάρχει και μια άλλη αγάπη για τους τροβαδούρους
Και τους ποιητές…
δυστυχώς ειμαι εκεί....αυτή ειναι η φαντασμαγορία μου...

Αυτοί ψάχνουν να βρούν την έμπνευση στον έναστρο ουρανό
Και αυτός μόνο τη νύχτα φαινεται…εκεί που κάποια ονειροπόλα
Κορίτσια ψάχνουν να βρούν το μυστικό σύντροφο της ψυχής τους…
Εκεί που όταν θάρθει η ώρα θα φύγουν μαζί για από εκει που ήρθαν
Εκει που ονομάζεται Αλκυόνη…
Αυτή θα είναι η στάση τους για άλλα Ηλιακά συστήματα…
μεχρι να γινουν ΕΝΑ με το ΘΕΟ....και τον ΟΛΥΜΠΟ...

Halkyon : peaceful, gentle and calm

Halkyon on : 1) Greek myth …a fabulous bird
2) hypnotic sleeping pill …side effects ..a sense of
detachment possible psychosis ….

Halkyon days
1) a fortnight of calm during the winter solstice
2) a period of peace and happiness –aquarian age-

"…Σ' αγκαλιάζω στο σκοτάδι
σε τυλίγω μ' ένα χάδι
τώρα είμαι γυμνός
νιώθω σαν θεός
φωτεινός δυνατός,
μπορείς να μ' αγαπήσεις
μπορείς να μου φωτίσεις μια στιγμή
το κορμί μου είναι μόνο η αφορμή

Για στιγμές μυστικές για λάμψεις μαγικές
γι' αγκαλιές ερωτικές για νύχτες φωτεινές….."

Nα έχετε μια όμορφη νυχτα με βροχερά ονειρα…
Γιατι τα όνειρα είναι πεπρωμένο….
Και σφραγίζονται με ένα φιλί…..
♥ ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου