Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

poetry in motion

poetry in motion

reap what you sow.....

αδειασαν θεσεις απ την καρδιά μου....
και αρχίζω και "κρυβω" κάποιες εκεί μέσα ....
που γνωρίζω αυτο τον καιρό καλύτερα,
επειδή άνοιξε το τρίτο μου μάτι....
vena cava ειναι το domain που κατοικούν....

Ενας απ τους μεγαλύτερους αστρολόγους στον κόσμο ο Alan Oken, αρχισε να μας ενημερώνει για τη νεα θέση στο ζώδιο του επερχόμενου transit of Saturn, που γίνεται στις 24/12 θα είναι πολύ σημαντικό καθώς ο Ήλιος θα ταξιδεύει στο ζώδιο του Αιγόκερω.
.Έτσι οι ενέργειες αυτές γι αυτή την περίοδο θα τις νιώσουμε όπως θα σας περιγραφεί παρακάτω :
Τον Ήλιο στον αιγόκερω τον κυβερνάει ο Κρόνος που θα είναι στο ζώδιο του Τοξότη που κυβερνιέται απ το Δία, που ήδη βρίσκεται στο Λέοντα.
Αυτή θα είναι μια « triple disposition» του Ήλιου-Κρόνου και Δία, συνεχίζοντας ο Alan, εννοώντας ότι τη προεξοχή της φωτιάς επάνω στη Γη…
Μια τέτοια περίπτωση θα είναι ειδικά μέχρι στις 3 Γενάρη και με Αφροδίτη,Ερμή και Πλούτωνα στον Αιγόκερω και επειδή εχει καιρό εκει ο Πλούτωνας στο ζώδιο of the Goat, θα σφραγίσει αυτόν τον αστρολογικό μήνα.
Και η αίσθηση μου, τελειώνει ο Alan είναι ότι αυτός ο μήνας θα είναι ένας πύρινος και εκρηκτικός μήνας of the Goat…
Φυσικά και θα συμφωνήσουμε …
Απλά θέλω να τονίσω το γεγονός triple disposition, και να θυμηθούμε την κατάσταση της αμοιβαίας υποδοχής.
Αμοιβαία υποδοχή κάνουν οι πλανήτες όταν ο ένας βρίσκεται αμοιβαία αντίθετα στη θέση που κυβερνάει ο άλλος…πχ Ουρανός κυβερνάει τον Υδροχόο και είναι στον Κριό που τον κυβερνάει ο Άρης που βρίσκεται στον Υδροχόο.
Συνεπως είναι ακριβώς το ίδιο με ουρανό στον υδροχόο και άρη στον Κριό…
αυτές είναι οι ενέργειες στην εκδήλωση τους ..(συμβαίνει τώρα) …
Αυτό μπορεί να γινει και με τρείς πλανήτες όπως ανέφερε ο Alan πιο πάνω…
Είναι απίστευτο να έχουμε ένα μήνα τέτοια διαθεσιμότητα ενεργειων για να κάνουμε όλα αυτά που θέλουμε…Sun/Leo-Jupiter/Sagittarius-Saturn/Capricron and Mars/Aries-Uranus/Aquarius…
πέντε πλανήτες στα ζωδια τους, για να σας εφοδιάσουν με μια non stop energy…για ρωτήστε και αυτούς που ζουν έτσι συνέχεια ?
τωρα τι λέτε εσείς ? και μια πύρινη και εκρηκτική Goat….
πρώτα απόλα θέλει να εχετε δουλέψει από πριν σε κάτι…
Τώρα είναι δικό σας με περισσότερο θρίαμβο απόσο νομίζατε..

Σημερα γύρισα απ το ιατρείο του καθιερωμένου ραντεβού περίπου ευτυχισμένος…
Θα πρέπει να ήταν η πιο hi εξέταση αφού και ο Γιατρός και η βοηθός του είμασταν μέσα στα γέλια…
Θα το ζούσα και αυτό δεν γινόταν πάντα το πίστευα μέσα μου….
Και αυτή ήταν η έκπληξη της βοηθού του : ήξερα ότι εισαι ένας πολύ καλός πατέρας, ποτέ δεν ήξερα ότι εισαι τόσο αισιόδοξος μέσα σου…
ακόμα με κοιταει που της ειπα ότι εφυγα σε σύνταξη και θα αρχίσω τη νέα μου δουλεια...
Αλλά να σας πω ένα μυστικό μου από το ωροσκόπιο μου…
ο Ήλιος στον κριό με τον Αρη στον Υδροχόο και τον Ουρανό στο Λιοντάρι κάνουν το εξής χαρμάνι : Ήλιος/Λέων –Ουρανός/υδροχόος- Αρης/Κριός…
κάτι που σημαίνει ειμαι Λέων και δεν έχω μόνο τη σταθερότητα τους αλλά την μεγαλύτερη πίστη ότι θα καταφέρω και αυτόν τον Αθλο, στα πολύ δύσκολα που μου έφερνε η ζωή…το κρυφο μου αποθεματικό...
Να ανησυχεις όμως όταν βλέπεις τέτοια ενέργεια διαθέσιμη….
Να σκέφτεσαι που θα τη χρειαστείς για να στη δινει τοσο απλοχερα το Σύμπαν…και πόσο δύσκολο είναι αυτό που θα αντιμετωπίσεις….
Γιατι οι Θεοί αγαπάνε περισσότερο σ αυτούς που στέλνουν τα περισσότερα να αντιμετωπίσουν.Αυτά ειναι τα παιδιά τους....
Η επιβεβαίωση ήρθε σήμερα μετά από πολλά χρόνια…
Λιονταρίνα το κοριτσάκι μου με έκανε leo-great father ήθελα δεν ήθελα…
Ακόμα πιο σπουδαιότερο της αφήνω την πιο μεγάλη κληρονομια…
Ξερει γιατί θέλει να ζήσει και σε ποια κοινωνική ομάδα επίσης θέλει να συμμετάσχει για να της προσφέρει το μερίδιο της απ τα δώρα της Συλλογικής Συνειδητότητας….
που θα εργαστεί σκληρά μέσα σ αυτή…και το ξέρει…
Ναι όλα έχουν ένα κόστος : με τι τα αντάλλαξες όλα αυτά ? με τον ερωτισμό μου, τη δυναμική, την ομορφιά που έβλεπαν οι άλλοι, τον αγώνα του να τα καταφέρω και να τα καταφέρουμε..
Σημερα είμαι μόνος…εχει σημασία...? περνανε πολλά χρόνια μεχρι να αποκαλυφτεί ο ρόλος που θα διαδραματίσεις τελικά
ενστικτωδώς τον ξέρετε και μην τον αρνείστε, αποδεχτείτε τον…
Και όλα τα μυστικά που παρέλαβα απ τις ρίζες μου ήταν όλη αυτή η ενστικτώδη κατανόηση που ειχα από μικρός στο περιβάλλον μου
να την εξατομικεύσω σε μια συνεχή συνεισφορά…
Το εμαθα απ την μάνα μου…μου το έλεγε πολλές φορές....
Μια pisces woman and her mars in capricorn...
και τωρα θα πορευτώ παρακάτω εκει που με εχουν περισσότερη ανάγκη.
δεν μπορώ να ζω μέσα απο κανέναν και καμια ...
ζω απο μεσα μου
και το παιδί μου έτσι άνοιξε φτερά…

Να κάνετε και εσεις το ιδιο μ αυτό το διάθεσιμο ενεργειακό shock
που θα σας περιμένει με τοσους πλανήτες στην κατοικία και κυριαρχία τους…
Τα Χριστούγεννα προβλέπονται super εκρηκτικά …
Η Ζωή είναι ένα θαυμα φωτιάς….
ήρθε η ωρα να τα πάρετε όλα...
Και αν πάλι κάτι δεν πάει καλά, ίσως θα πρέπει να χρειάζεται περισσότερο προσωπικός οδηγός μέσα σ αυτό που θα θέλετε
ή περισσότερες σκοπός πίσω από αυτό!
Και όπως γνωρίζουμε η αστρολογία βοηθάει
να βρείτε το σκοπό σας και να ζήσετε το πάθος σας!
γι αυτο θα ειμαι διπλα σας....
Γιατί αν δεν μπορείς να σχηματοποιήσεις το σκοπό σου,
σχηματοποίησε το πάθος σου...
Γιατί μόνο το πάθος σου θα σε οδηγήσει κατευθείαν στο σκοπό σου...
my own experience ....
Και εμπειρία δεν ειναι αυτό που σου συμβαίνει : αλλά ο τρόπος που αντιδράς
σ αυτό που σου συμβαίνει....

Καλημέραααααα :) ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου