Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

memories from the past : rage against my computer

memories from the past : rage against my computer,
because you`re Living like Pigs

εχω μια λυσσα με το κομπιούτερ μου....
διεπιστωσα ότι με κοροιδευε...
με εκανε να βλέπω ...
εχθρους για φιλους ...
και φυκια για μεταξωτες κορδέλες ...
εγω ο αστρολογος της αγαπης...
και τωρα λιγες μερες, λιγες ώρες, πριν αποχωρήσω,
απο μια δουλεια 36 χρόνια, αναλογίζομαι μέσα στους ψυχεδελικους
απολογισμους μου....
αλλά ψυχεδέλεια είναι να συνθέτεις ανομοια πράγματα, καταστάσεις
και ανθρώπους μαζί....
και να μένεις πάντα μονος σου αλλά ελεύθερος....
ετσι είναι οι αλχημείες και οι μαγειες ...
μπορεί να σε ανατιναξουν στα εργαστήρια σου...

ελεύθερος όμως απο τι και γιατί....
αντε απαντήστε μου....
δεν τα απαντάει καμια ψυχοθεραπεία αυτά...
ουτε ισως και η αστρολογία....
μοιαζουν σαν να κάνεις επανασταση απο τα social media...
και οι εξουσιαστές σου τριβουν τα μαστίγια τους απο χαρά...
όταν τα νιωσεις ...θα εχεις λυσσα με την οθονη του κομπιουτερ σου,
γιατί μοιαζει με τεράστιο drug addict...
που σου εξασφαλίζει illusions and hallucinatory καταστάσεις..

παρόλο που απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου
είμαι ερωτευμένος μόνιμα με κάποιο κορίτσι....
ακόμα και όταν ήμουνα παντρεμένος ....
(όχι δεν εννοώ ότι την απατούσα),
αλλά ήταν κολλημένο το μυαλό μου κάθε δύο χρόνια με κάποια διαφορετική κοπέλα....
μπορεί να μην άντεχα το τόσο συνέχεια...face to face ....
μπορεί και η μαγκιά της ίσως ή η ιδιορρυθμία του χαρακτήρα μου,
της τότε συμβίας μου,
ήταν να ελκύει όλη εκείνη την ενέργεια επάνω της και να την σωματικοποιεί.....
μπορεί να έκανε και sexual magic ....
όλα μπορεί....τέτοιος ήμουνα,
τέτοια χρειαζόμουνα και ήθελα...:) ♥
μ αυτό το τραγούδι όμως
ήμουνα μόνο μ αυτή ερωτευμένος...
και ήταν και αυτή ...
ανεξάρτητα του τι έγινε μετά...
κάποια στιγμή απ τις πολλές μαγείες που έκανε ο ένας στον άλλο,
"μπλέξαμε τα μπούτια" μας...
και αυτό κράτησε τρία χρόνια, μέχρις που γεννήθηκε η κόρη μου...:) ♥
αλλά πάντα θα θυμάμαι μ αυτό το τραγούδι,και το συναίσθημα του : ότι ο έρωτας είναι η γιορτή της καθημερινότητας....
και ότι αν δεν αντέχετε την καθημερινότητα :στείλτε τον στην ευχή του Θεού,
εκτός και αν δεν το αντέχετε και θέλετε τη θαλπωρή της ομάδας και της οικογένειας...

αν φέρνει χρήματα, δεν το συζητάμε...
καλά κάνετε...με τέτοια ανεργία...
μόνο που ποτέ δεν θα είστε ο εαυτός σας, αλλά ένα θυμωμένο ανθρωπάκι ...
γιατί με όσους ακόμα ανθρώπους και αν ερωτευτώ,
το συναίσθημα του έρωτα είναι ένα...το ίδιο που έχω μικρό παιδί....
απ την Μαρίνα του 70, στη Δήμητρα του 90 και την Αργυρώ του 2004...
και δεν πειράζει αν δεν πραγματοποιηθεί....ή πραγματοποιηθεί λίγο...
το κρατάς μέσα σου και πορεύεσαι ...
το κρατάς μέσα σου και το συμβολοποιείς....
το χρειάζεσαι απαραίτητα μέσα σου, για να μπορείς να κάνεις ανθρώπινες σχέσεις το χρειάζεσαι μέσα σου, μήπως και γίνεις ο εαυτός σου...
το χρειάζεσαι απαραίτητα μέσα σου μήπως και δεν χάνεις τον εαυτό σου στον άλλο...ή στην άλλη....

το χρειάζεσαι μήπως και σου δώσει την πολυπόθητη έμπνευση
και αναστήσεις κανένα παγανιστικό θεό
και σε οδηγήσει στο μεγαλύτερο καρναβάλι της ζωής που τόσο έχεις στερηθεί....
το χρειάζεσαι γιατί μετά το θάνατο του δικού σου χριστιανικού Θεού,
ο Θεός πέθανε....
οι θεοί αναστήθηκαν ...
και έχεις ανάγκη της λατρείας....
Και μόνο όταν λατρεύεις κάποια αληθινά,
το κεφάλι σου αρχίζει και μετράει τα άστρα και αναρωτιέται σε ποιό μέρος και χώρο ανήκεις....
και τότε συνειδητοποιείς ότι δεν είναι ένα σύμβολο μόνο, δεν είναι ένα όνομα μόνο.....
είναι η ίδια η φλόγα της ζωής....:) ♥

Καλημέραααααααα.......

και καλη συνέχεια σε αυτή την εβδομάδα ...
που θα τη θυμάστε σε όλη σας τη ζωή...
γιατί ειναι σταυροδρόμι.....

και αν τσακώνεστε με τους συντρόφους σας....
υπαρχει λύση....
τον κοιτάτε στα μάτια....
αν δεν σταματήσει τον φιλάτε στο στόμα...και αν συνεχίζει .....
τον στέλνετε στο διάολο....
εκεί μπορεί να συνέλθει, ποιός ξέρει....:) ♥
αφου του ρίξατε και καμια σφαλιάρα....

γι αυτό και σε περιμένω αγάπη μου, εσένα τη μοναδική
να μου ρίξεις καμια σφαλιάρα, μπας και συνέλθω
και με τα γλυκά σου φιλια, χορεύοντας να πάρω καμια
μολότωφ γεματο ποιήματα
μηπως και κάψω τα μυαλά αυτών που μας κάνουν δυστυχισμένους
τα τελευταία χρόνια......

i love you....:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου