Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

stolen dance....:) ♥ ♥

stolen dance....:) ♥ ♥

πάντα σε ήθελα απ την πλευρά μου
με μένα, δίπλα μου
γι αυτό σε μάθαινα το δικό μου ρυθμό
το δικό μου χορό...
πήγαιναν αργά αργά τα βήματα....
γιατί η καρδιά σου ήταν ανέκφραστη
γιατί ήσουν ενα άγαλμα...
και πάντα έπαιζα με την Αφροδίτη...
το έκανα με το μυαλό μου...
άλλοτε θεωρούσα ότι τη γέννησα εγώ και άλλοτε
ήμουνα ο γιός της που τις έκλεβε τις
συνταγές της αλχημείας
τα χρώματα της που τα ταίριαζα στο σώμα
του κάθε θηλυκού...
αλλά μια καρδια ανέκφραστη
είναι ένα άγαλμα...
εγώ δεν ξάπλωνα πάντα με γυναίκες
τις εμφυσούσα πάντα πνοή και χαρά
χαρά και ζωή....
και ζούσαν σε ένα κλεμμένο παράδεισο
σε ένα παράδεισο που έκλεβα απ τους θεούς και τις θεές
για να είναι μέσα μαστουρωμένες και σε έκσταση...
Και τέτοιο χορό καμια δεν είχε χορέψει ποτέ
γι αυτό και ηθελαν να μου κλέβουν αυτο το χορό
να μου κλέβουν αυτό το ρυθμό
να μου κλέβουν το τραγούδι και να το τραγουδάνε παράφωνα
αλλά πάλι ξανάκλεβα την Αφροδίτη
και άλλες φορές ήμουνα ο Έρωτας ο γιός της
και άλλες φορές την ξεγεννούσα
ήμουνα η μαμή της....
Μα όλες τις φορές ήμουνα ο Πυγμαλίωνας
γι αυτό και μου έλεγαν οι παλιότερες....
φύγε απ αυτό το ρόλο θα σε καταστρέψει ....
μα πως μπορείς να αλλάξεις αυτό που είσαι....?
το όνομα μας η ψυχή μας...
μα η μουσική μου είναι βγαλμένη απο ένα Παράδεισο
που υπάρχει στο μυαλό μου
που γεννάει συνεχώς πως οι γυναίκες θα είναι πιο όμορφες
πιο αισθησιακές και σεξουαλικές...
δεν χρειάζονται ούτε sex ούτε έρωτα να κάνουν μαζί μου...
το μόνο που χρειάζονται είναι να κλέβουν το χορό μου...
ειναι το password που χρειάζονται για να μπαίνουν στις Διονυσιακές γιορτές μου ...
Αλήθεια έχεις ξαναχορέψει έτσι....όχι πες μου
υπάρχει άλλος που να σου μαθαίνει τέτοια βήματα...
όσο και ναρκισσισμό να διαθέτεις
υπάρχει άλλος να βλέπει τέτοια ομορφιά επάνω σου....
ότι και να κλέψεις
πάλι θα δεν θα βλέπεις
πάλι θα με χρειάζεσαι.....
γιατί είμαι ο Πυγμαλίωνας σου ....
και δεν με ενδιαφέρει αν θα είμαι μόνος μου....
αυτός είναι ο ρόλος μου στη ζωή μου....
να βρίσκουν τα θηλυκά το ρυθμό τους
το δικό τους....
για να μπορούνε να γεννάνε....
ότι και να σημαίνει αυτό ...
και με όποια μορφή παίρνει
η δημιουργία τους....
και μπορεί στο Μύθο να ευνουχίστηκε ο θεός
με τις ιδέες και τις σκέψεις πως χορεύουν τα θηλυκά
αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου
γιατί έχω κρυμμένο το δρεπάνι στη ψυχή μου
που σημαίνει να μην σε νοιάζει αν θασαι μόνος
ούτως ή άλλως μόνοι είμαστε...
στιγμές μοιράζουμε
όπως στο χορό...
γι αυτό και σε θέλω και σε θέλω και σε θέλω
μέσα σε ένα χορό που να σε ρίξω στο πάτωμα
για να μαστουρώσω τον παράδεισο σου...
για να μπορέσεις να κλέψεις το χορό μου...
για να νιώσω την καύλα σου....

:) ♥ :) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου