Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

chinawoman




 chinawoman
..όποια θέλει να με γνωρίσει απο κοντά
στο fuzz θα είμαι να δίνω φιλιά στη Chinawoman...

αν δεν την ξέρετε να τη δείτε στο youtube...
και να την ακούσετε...
τώρα ίσα ισα που προλαβαίνετε...

Εγώ και ένας φίλος ο Νίκος, o πρόεδρος του Πολιτιστικού μας
πάμε σε συναυλίες ...
αυτός με τη Τασία τη Βέρρα, στα Δημοτικά....
και εγώ με τις εναλλακτικές μου ...
....
όχι όταν θα γίνει πιο γνωστή να
λέτε : που την έμαθα....έτσι...?
ελάτε τώρα....
που θα τα δώσει όλα, αφού ξέρει ότι θα είμαι εκεί...
:) ♥
  
chinawoman

...θα μπορούσε να είναι το κορίτσι της διπλανής σου πόρτας
που στην καλύτερη πηγαίνει στο σχολείο της στο Ωδείο....
που με το ζόρι ντροπαλά σε χαιρετάει ...
και απόψε με την παρέα της μας έκανε κομμάτια...
εκανε ένα fuzz εκκλησία...με τις τελετές της και την παρουσίαση της...
αυτή η Ρωσίδα εμιγκρε...
η Μichele Gurevich με μια απίστευτη μπάντα
που δεν έχανε, δεν φάλτσαρε....ένας Σκωτσέζος, ένας Μεξικάνος και άλλος ένας Καναδός...
H Chinawoman που είναι το stage name της έκανε ένα κολάζ με ατμόσφαιρα καμπαρέ, ένας αισθησιασμός που εφτανε σε μια διαχυτη θρησκευτική σεξουαλικότητα, ένα κολάζ απο Alla Pugacheva, Adriano Celentano, Charles Aznavour, Yoko Ono, Francis Lai, Nino Rota, Xavier Dolan, Todor Kobakov, Jennifer Castle, και τον γνωστό filmmaker Federico Fellini σαν τις επιδράσεις της δικής της μαγείας της δικής της μουσικής που όπως είπε μ αυτό τον απίστευτο αισθησιασμό : παίζω μουσική σύμφωνα με την δική μου Russian heritage...

Όσο για τους κριτικούς την έχουν περιγράψει σαν slowcore rock and "lo-fi pop"...
στους οποίους απευθύνω την ερώτηση.....
και έλεγαν διάφορα...και με έβλεπαν που έκλαιγα απ το πάθος της...
'' Που στο διάολο υπάρχουν αυτές οι γυναίκες ..με τέτοια αισθητικοποίηση του πάθους ....
γιατί μας πετάνε τέτοια μιζέρια επάνω μας οι υπόλοιπες...
σας έχει τύχει να σας καυλώνει μια ερωτική εξομόλογηση ενος κοριτσιού
χωρίς τον σεξισμό και την πορνογραφία των υπολοίπων ?
που στο διάολο κυκλοφορούν αυτές οι γυναίκες...."

εσυ της ψάχνεις ακόμα, μου απάντησαν....
και θα φυσικά θα τη βρω....αφού απόψε είδα ότι δεν είναι στη φαντασία μου...
:) ♥

yg : χορέψτε το τραγούδι ...κυριακή είναι....όπως κάναμε και εμείς απόψε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου