Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

moments in Love...

moments in Love...

...Λένε ότι με το κλάμα μιας νεας ζωής στη Γή,
ένα νεο αστέρι γεννιεται στον Ουρανό...
γι αυτό φορα τα ακουστικά και ετοιμάσου
κατα προτίμηση να ειναι beats....
αυτά που με έμαθε η κόρη μου
η κόρη μου μου εμαθε πολλά...
και εχουμε τη ψευδαίσθηση ότι εμεις μαθαίνουμε...
στα παιδιά μας...
τίποτε δεν τους μαθαίνουμε...
εχουμε την υποχρέωση να τα προστατεύουμε...
για να μας μάθουν αυτά...
και ας "φουσκώνουν " οι πιο πολλοι γονεις
απ τη δυναμη που τους δινουν...
για να μπορούν να τα πνιγουν και να τα καταπιέζουν...

ειναι οι ημέρες που ανοιγει το τρίτο μάτι....
και αυτό είναι το μάτι της ψυχής...
γιατι υπάρχει και τέτοιο, αλλά θέλει πολύ αγάπη
για να το ανακαλύψει κάποιος....
να μεινει μόνος του με τον εαυτό του
ωρες και μερες και μήνες αν χρειαστεί....
και ειναι η πρώτη φορά που κολυμπάω
σε τοσο βαθιά νερά...
και η μάσκα μου έγινε θρυψαλα....
και σιγα σιγα βρίσκω και κάνω οικογένεια μου
τις νεράιδες του βυθού....
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου