Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

When you look off Tell me who you really love ....

When you look off
Tell me who you really love ....

Πάντα εχω σκοπό να κάνω για αύριο, αυτό που πρέπει να κάνω σήμερα…
Γιατι όλο το χρόνο μου τον σπαταλάω πώς να σε σαγηνεύσω
και να σου δημιουργώ παραισθήσεις ότι ειμαι η πιο όμορφη…
Και μόλις το επιτυχαίνεις αρχίζεις και κολλάς σε αρνητικά συναισθηματικά υποδειγματα απ το φόβο του να δεσμευτείς …
και εξαφανίζεσαι και απομονώνεσαι…

Και μετα από την απομόνωση βγαίνεις όλο και πιο γοητευτική,
όλο και πιο πολύ ..Ερμαφρόδιτη σεξουαλική….
γοητεύεις και τις γυναίκες ακόμα…
Και γίνεσαι τόσο ώριμη, τόσο σοφή, τόσο αιθερική
σαν την αιώνια ερωμένη του Σύμπαντος…
Και γίνεσαι η Ιερή Πόρνη του Σύμπαντος…
που είναι η προσωποποίηση της θεάς…
Μια παρθένα γυναίκα,μια εξατομικευμένη γυναίκα,
ακέραιη, πλήρης και αυτόνομη…
Που δεν ανήκει σε κανέναν …
και που προσπαθεί να μου ρίξει την άχνη της παραίσθησης
Στα μάτια μου, ότι είναι μόνο δική μου…

Και η ιερή πόρνη σε βοηθάει να έχεις σφριγος, ζωντάνια και χαρά ….
Η αφροδίτη του άρη σου….και ο αρης της αφροδίτης της….
Σε βοηθάει να συνθέτεις τα αντίθετα σου…
Και αντέχεις αντέχεις αντέχεις …γιατί θέλεις υπέρβαση του προσωπικού σου στοιχείου για να μπεις στο θεικό…
Διαφορετικα δεν σου φτάνουν δέκα ζωές κάνοντας sex μονο μαζί της….
Το δοκίμασες και ο πειρασμός είναι πάλι εδώ…
Είναι όπως σε κοιτάνε τα ματια της παρόλο ότι
ξέρεις ότι έχουν μεταμορφωθεί στο κύκνο
Που πλένεται κάτω απ τη χρυση βροχή…

Γιατι μην παραπλανάσαι, θρησκευτικότητα και σεξουαλικότητα
είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος…
το έμαθα τόσο πολύ από σένα…
αλλωστε αυτός ήταν ο πειρασμός για τη μετενσάρκωση μου,
στη διαδρομή όμως ανεκάλυψα τον ιερό γάμο…
και το ειδα για ευκαιρία…
να ταξιδέψω σε άλλους Γαλαξίες…
Και εγω είμαι ένα βαθυ θρησκευόμενο άτομο….
αφήνοντας την σεξουαλικότητα σε σενα…
Και η ζήλια σου μεγαλώνει με το φθόνο παρέα
παρόλο που σου άφησα το πιο Εύκολο….
Δεν εχει σημασία….emigres έγινες..
έμαθα πολλά από σένα
Επειδή σ αγάπησα πολύ….
Αλλά εχεις ξαναζήσει τέτοια individual σχέση,όπως μαζί μου..?
Και όλοι παραμιλάνε είτε για το κακό είτε για το καλό …
Που δεν μπορεί να το ξεχωρίσει κάποιος επάνω σου…

Όλα αυτά τα μαγικά ειδα στα μάτια σου, απόψε…
Και νιωσε νιωσε νιωσε ότι ερχεται η ωρα να «πετάξεις» ….
Καμια δεν μπόρεσε να σε βγάλει απ το θρόνο και το χρόνο…
Να σου πω κάτι : όλα αυτά που σου έγραψα δεν εισαι Εσύ….
Αλλά η my own anima….Γιατι μου το κάνεις αυτό….?
Δεν τους βαρέθηκες τους ρόλους μου,
ή μ αγαπάς πιο πολύ από τον εαυτό σου…?
και σαγηνευμένη απ αυτό έχεις ξεχάσει που πας και που πορεύεσαι….
Όμως έχεις ένα δίκιο…..
Έχεις νιώσει και εχεις καταλάβει πόσο σ αγαπάω…
Γιατι μαζί σου έμαθα και κάτι άλλο : την καλύτερη σεξουαλικότητα
Στην προσφέρουν τα άγρια θηρία….cat people….
Που δεν εχουν και πολύ σχέση με τον εκπολιτισμό…
Αλλά θέλουν πολύ αγάπη, αγάπη, αγάπη…
Τόση όσο σου έδωσα….
Αν αγαπάς το sex, πρέπει να αγαπήσεις πιο πολύ και απ το Θεό…
Το άγριο θηρίο σου….
Και αυτό θα σου δoθεί για πάντα…….
θα στο δώσει για πάντα…

♥ ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου