Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

sun enters in capricorn

To Χειμερινό Ηλιοστάσιο ειναι Εδω : the Sun enters in 0 degrees of Capricorn...
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ σε όλους σας....:) ♥

Πάντα μια τέτοια εποχή ημουνα γεμάτος χαρά ..το transit of my Sun πέρναγε
ακριβώς επάνω απ το Δία μου, και αφου αυτός ήταν και είναι στον 8ο οίκο,
αρχιζαν και χτυπούσαν χαρμόσυνα οι καμπάνες του up beat και των προετοιμασιών μου για όλες τις γιορτές και για όλα τα parties μου, ετοιμάζοντας τις play list μου...

Βέβαια όποιος, δεν λέω για κορίτσια, εμπαινε στο δωμάτιο μου, τέτοιες εποχές και εβρισκε τα βινύλια και την ποικιλία που υπήρχε στην μουσική αισθητική πάθαινε σιγουρα κάποιο πολιτισμικό shock...Ούτε το classic rock, μπορούσα να αφαιρέσω, ούτε το new wave, και ούτε τις dance επιτυχίες που πάντα θεωρούσα γι αυτές ότι ήταν ένας είδος δεικτη του χρόνου που έρρεε και ρέει...αφήνοντας πίσω του ηχητικά δακτυλίδια...

Παρόλα αυτά εκεινη την Εποχή μαγαζιά όπως το party στο Παγκράτι, το Μπραίτ Σου απεναντι απ τον Αγ Σπυρίδωνα δεν έπαιζαν ποτέ μια καθαρή μουσική ή ενα μουσικό ρεύμα....πάντα γινόταν synthesis...δεν ήμουνα εγώ ο ψυχεδελικός που τα μπέρδευα....και ω ναι ήμουνα και ειμαι ψυχεδελικός σε άλλα, αλλά εκει τηρούσα με ευλάβεια τις διαδικασίες της synthesis ..
Βεβαια εχω και κατι απορίες απ εκεινη την περίοδο, απο άτομα που προσπαθούν να αναβιώσουν τα χρόνια εκείνα ....σε ποιά ακριβώς μαγαζιά πήγαιναν, γιατί ας πουμε τα συγκεκριμένα μαγαζιά δεν τα αναφέρουν καθόλου...
Και φυσικά έχει δίκιο ο Πέτρος που λέει ότι ο κόσμος πήγαινε στην Barbarella, γιατί όσες φορές πήγαινα και εγω εκεί, γινόταν ασφυκτικά το αδιαχώρητο...
Συνεπώς οι εναλλακτικοί με τα τραγούδια μας, ειμασταν πολύ λίγοι μετρημένοι στα δάχτυλα τοτε...και ας ήταν 80s....μην τα υπερβάλλουμε και τόσο...
Ακόμα και στα μαγαζιά τα δικά μας έμπεναν mainstream επιτυχίες για να χορέψει ο κόσμος...Δηλ . τι θα τους έβαζες το in the name of talent απο Tuxedomoon?

Τα εναλλακτικά στολίδια ήταν για τους εσωτερικούς μας ψυχικούς χώρους και τα ψυχεδελικά μας ταξίδια...Αλλά θέλαμε να βγούμε και εξω ...να επικοινωνήσουμε με την ομορφιά που ειχαμε αποκτήσει απ τις εσωτερικές διαδρομές με τους άλλους και τις άλλες...Γι αυτό και κάποια στιγμή στο athens festival 85 "τιγκαρε" το Στάδιο...
ήταν η γιορτή μας ....
το alternative που κόντεψε να γινει mainstream ....
αυτό ήταν το μήμυμα της γενιάς μας ...
όλα στο mixer της εγκεφαλικότητας του αισθησιασμού του υπερβολικού sex
και ανακατεμένα ο καθένας με το δικό του τρόπο...
do it yourself...
αυτοί είμασταν αυτοι είμαστε....

" Στην ουράνια βροχή, που έπεσε στη ζωή μας,
όλες εκείνες οι μελωδίες
με τα αξέχαστα χαμόγελα, με τα αξέχαστα ψέματα,
στο ονομα του Σταυρού των υποχρεώσεων που ηθελες να μου στείλεις
με το λάβαρο της αγάπης
και της κρυμμένης τάσης σου για παιγνίδια δύναμης,
πίσω απ αυτή την αγάπη....
Και πάντα με το χέρι ενός φίλου μου
Ή κάτω από ένα κάλυμμα της εμπιστοσύνης
Οι άγγελοι αναστέναξαν
Φώναξαν ένα κοριτσάκι
που τα δάκρυα έτρεχαν δαχτυλίδια γύρω από τα μάτια μου
για να μπορέσει να μου βάλει η φωτιά
Στο σπίτι μου μέσα στην καρδιά μου
εκει που δεν έδινα δεκάρα ολόκληρη σε ολόκληρο
τον κόσμο...εκεί ακριβώς επάθα αυτό έκανα συνήθως
να παθαίνουν πάντα οι άλλες...
Δεν το καταλάβαινα τότε αλλά το καταλαβαίνω τώρα,
ότι πάντα θέλουμε να κάνουμε Το κακό σε όλα τα πράγματα
και πάντα, Στο όνομα του καλού, και στο όνομα των εκλεκτών λίγων...
Πάντα το ονομα μου ήταν ο εκλεκτός σου απ τους λίγους
Γι αυτό οι άγγελοι αναστέναζαν και το κοριτσάκι έκλαιγε
Τα δάκρυα έτρεχαν και τρέχουν δαχτυλίδια γύρω από τα μάτια μου...
Μην με κοιτάς
Με αθώοτο χαμόγελο σου...
επειδή καίει το κρεβάτι σου απ το πόθο σου και το ανεκπλήρωτο
της καταστροφής σου και
Γύρω από το κεφάλι μου, πάντα , Όταν ένας πόλεμος ξεσπά
Θα είναι έκπληξη, απ το χαμόγελό σου του πόσο όμορφο ήταν,
την ώρα που ξεστόμιζε τοσο αξέχαστα ψέματα...
Και σταμάτησα να ασχολούμαι να κάνω καινούργιες αρχές
γιατί είχαμε πολλές ευκαιρίες να πάρουμε τα πράγματα μαζί
όπως τοσο όμορφα το κάναμε ταξιδεύοντας
στις θάλασσες των παραισθήσεων μας
και δίναμε τόσες μάχες απο εκεί
Πριν εμείς διαλυθούμε, ειχαν διαλυθεί κάθε φορά τα σωματα μας
όταν ήταν στην πιο στενή επαφή....
Και βρέθηκες σε άλλες γειτονιές να οικοδομήσεις κατι καινουργιο
φέρνοντας όμως πίσω παλιούς κανόνες
και τεχνικές δικες μου και δικές μας
στο λάβαρο μιας νέας αγάπης που κρυβόταν πίσω απόλα αυτά...
το χέρι ενος φίλου και μιας φίλης
κάτω απ το κάλυμμα μιας εμπιστοσύνης
που έκανε και τους αγγέλους να αναστενάξουν
που φωναξαν ενα κοριτσάκι να κλαίει για όλους αυτούς
ώστε τα δάκρυα έτρεχαν σαν δαχτυλίδια γύρω απ τα μάτια μου...
Εσυ τι λες τελικά dear σ αγάπησα ?
γιατί εσύ μου έμαθες the other side of 80s....
όταν εισαι "λιώμα" στο κρεβάτι απ την ηδονή του αισθησιασμού
κάποια άλλη εχει βιαιοπραγήσει επάνω στη ψυχή σου
ήταν και ειναι η λογική της πρέζας και της παραμύθας
δικά σου όλα τα άνθη αυτού του δρόμου που επέλεξες
να μπείς ...δικά σου και τα δειλινά αυτού του κόσμου ...
που πάντα τα προτιμούσες απ τα πρωινά ....
δικός σου και ο αιώνιος Χειμώνας....

Να έχετε έναν όμορφο Χειμώνα
:) ♥ ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου