Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

sketch for summer....: Nico i love you ...

sketch for summer....:) <3 : Nico i love you ...

αυτά τα "ρημάδια" τα 80ς...
απο ένα group οι Durutti Column, πολύ πρωτοποριακό ακόμα και για τότε...
ενώ ξεκίνησαν απο post punk κατέληξαν να γράφουν υπέροχη ambient music πολύ πριν γίνει μόδα...
Μόνο ο Δημήτρης Παπασπυρόπουλος και ο Σπύρος ο Παγιατάκης μπορεί να τους θυμούνται καμμιά φορά στα ραδιοφωνα...
Λατρεύω αυτό το track γιατί το άκουγα τα καλοκαίρια στην Αμοργό, προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω αν πράγματι είναι new wave, όπως έλεγε ο Vini Reilly, ο κύριος συνθέτης τους ή άν κάνουν κάτι άλλο το οποίο για 1987, δεν καταλάβαινα...
Αν και ο δίσκος είχε κυκλοφορήσει στα 1980, και το 1981 τον είχα ακούσει στο Λούκι το bar που έβαζε new wave εκείνα τα χρόνια...

Λατρευω τα καλοκαιρια γιατι μυριζουν αλμυρα δανεισμένη απ το κορμι σου,
Σαν παιδι της θάλασσας που εισαι….
"Αυτό που μου αρέσει στο κορμί σου είναι το σεξ....
Αυτό που μου αρέσει στο σεξ μαζί σου είναι το στόμα.
Αυτό που μου αρέσει στο στόμα σου είναι η γλώσσα.
Αυτό που μου αρέσει στη γλώσσα σου είναι η λέξη."
(Julio Cortázar – )
Αυτό που μου αρέσει απ τη λέξη, είναι ο Σπερματικός Λόγος
Που βγαίνει αβιαστα απ τη ψυχή μου όταν κατορθωνεις και μου
Πνευματικοποιείς το συναίσθημα μου…..
και αυτο σημαινει τηλεπάθεια ....

η πιο αγνή και η πιο ανιδιοτελής μορφη αγάπης...
συνεπως σε οποιόδηποτε σημειο του Γαλαξία βρεθείς...
θα μπορουμε να επικοινωνούμε....
συνεχώς....
και αυτο ειναι που εχουμε κατακτήσει.......
συνεπώς do it yourself....
πιστεψε το ....
και αυτο ειναι που μαθαινεις απο μένα....
εμεις το μαθαμε απ τα 80s....
και ότι πολλες φορές " μένεις για παντα μεσα στο μυαλό",
περισσότερο γι αυτα που δεν έκανες,
παρα γι αυτά που εκανες και "ξενερωσες"...

η χαρά εξ αλλου ειναι μια προσμονη....
και γιατι οταν φευγει ο ερωτας ειναι χειροτερος
απ το ξεμαστουρωμα....
άλλωστε ποτε δεν με ενδιεφερε η γνωμη των άλλων για μένα,
τωρα μαθαινω να μην με ενδιαφέρει και η γνώμη αυτών που μ αγαπανε...
ετσι ανακαλύπτω τον αληθινό δρόμο για την ελευθερία...
την απελευθερωση του ατομου στη ζωή μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου