Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

εκτός νόμου και εκτος χρόνου.

...:) <3

εκεί στην Αιγιάλη της Αμοργού, πίνοντας τσίπουρα και ρακές στου Φέθρυ,
ένα western παντοπωλείο που ήταν και εκδοτήρια εισιτηρίων
άκουγα Giant Sand....
κουνημένος σε εμπνεύστηκα μέσα στα άσπρα σου
έξω έπαιζαν Latin ήχοι απο of mariachi / conjunto / cumbia / Tejano music

και ένιωθα τα "χείλη" σου βρεγμένα...
το κορμί σου να λικνίζεται στους ήχους
Μέσα σ αυτή τη δική μου desert noir εμπνεύστηκα το μέλλον
Κοντα στην πόλη Calexico αγόρασα δύο μπουκάλια tekila...
κράταγες τα λεμόνια απ τις κυκλάδες...

νοικιάσαμε το αυτοκίνητο για να γυρίσουμε την Καλιφόρνια
μου το χρώσταγες
και συ κρατούσες γιασεμί....
ήταν αυτό που σου άρεσε ....
μα εμένα το μυαλό μου στη
γεύση απ το στόμα σου
με την τεκίλα μαζί
και σκεφτόμουν αν θα με φτάσει όλος αυτός ο χρόνος
που θα σε σε γυρίζω στην Καλιφόρνια....

αλλά κάναμε μια στάση
να σε γεμίσω φιλιά....
σε λίγο πιο κάτω μας σταματάνε στα διόδια
για να με ρωτήσουν τι δουλειά κάνω
και εγώ απάντησα
γεμίζω με φιλιά την αγάπη μου...
και ακόμα πιο κάτω να μου πουν
αυτό που ονειρεύτηκα στην Αιγιάλη
δεν ήταν αλήθεια
γιατί μια μάγισσα μου είχε ρίξει στις ρακές
τα βότανα της
για να με στερήσει απ τα φιλιά της αγάπης μου
στο δρόμο για την Καλιφόρνια
και η μάγισσα τιμωρήθηκε να είναι με έναν που δεν θέλει
και εγώ να γεμίζω φιλιά με τεκίλα την αγάπη μου...
:) <3
καλημεραααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου