Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

OTE : Μαζί, είμαστε ένα........

OTE : Μαζί, είμαστε ένα........

Χθές το βράδυ, σχετικά αργά βρέθηκα στο Mall με την κόρη μου, για να πάρουμε φαγητό, καθόσον "νοικοκύρης", δεν είχαμε ούτε γάλα στο ψυγείο μας...Ένα Mall, ντυμένο κυριολεκτικά στα μπλέ, απ τα διαφημιστικά του ΟΤΕ...Και όπως ήταν άδειο απο κόσμο, το Mall, στις κυλιόμενες σκάλες, εγώ επάνω, η κόρη μου είχε φτάσει κάτω, αφού δεν μπαίνω πια ούτε στα ασανσέρ, απ τις "παραξενιές" που έχω αποκτήσει...(γεράματα,γεράματα...), είμασταν εγώ το παιδί μου και η κινητή σκάλα ντυμένη με τα μπλε χρώματα του 
OTE :γράφοντας ΜΑΖΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ.....

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο συγκλονιστικό συναίσθημα ήταν για μένα προσωπικά όλο αυτό το σκηνικό, αφού είναι όλη η αλήθεια της ζωής μου..
Απο πολύ μικρό παιδί, πριν πάω ακόμα σχολείο, είμαι μέλος αυτής της μεγάλης Επιχείρησης, αυτού του τεράστιου κολοσσού, που ονομάζεται ΟΤΕ....Έζησα τα Ιουλιανά, ενώ ήμουνα στο Μεσολόγγι, γιατί εκεί υπηρετούσε ο πατέρας μου, τη Χούντα σ αυτό το τεράστιο κτήριο της Γ Σεπτεμβρίου, τη Μεταπολίτευση, και όλη την ιστορία του Νεοελληνικού κράτους και της εξέλιξης του....
Σας το έχω ομολογήσει ξανά αυτό...
Στην Αμοργό που επίσης η μετάθεση μου συνέπεσε με την τηλεφωνοδότηση των Μικρών Κυκλάδων, και αυτό λέγεται συγχρονικότητα για τη ζωή μου, μέσα σ αυτή την επιχείρηση....
Εκεί μέσα έγινα οικονομολόγος, αστρολόγος, συλλέκτης δίσκων, dj και ότι άλλο χαρακτηρίζει την προσωπικότητα μου...Και απ τους συναδέλφους μου, που πάντα τους θεωρούσα προέκταση μιας οικογένειας, ποτέ δεν αισθάνθηκαν να ενοχλούνται απ τα κατά καιρούς περίεργα χόμπυ μου...Θυμήθηκα ότι με τις τηλεφωνήτριες υπήρχαν κορίτσια που είχαν κάνει παιδιά χωρίς να έχουν κάνει γάμους, και η Επιχείρηση αυτή τα αναγνώριζε απ τα χρόνια στα τέλη των 60s....Στους αστρολογικούς χάρτες που έχω μια απίστευτη στατιστική εμπειρία, είναι ότι όλος αυτός ο κόσμος μου είχε εμπιστευτεί προσωπικά προβλήματα και είχα όλη την πολυτέλεια να βλέπω τα σύμβολα και ανθρώπους πως συμπεριφέρονται,που δεν έχει κανένας επαγγελματίας αστρολόγος...Τουλάχιστον 3000 ωροσκόπια μέσα απ αυτό το χώρο.Γιαυτό και στα χρόνια που σπούδαζα στο Faculty,νόμιζαν ότι έκανα πρακτική σε κανένα ψυχοθεραπευτικό κέντρο...Ήταν κάτι πιο σπουδαιότερο, συνάδελφοι μου εμπιστευόταν προβλήματα και θέματα της προσωπικής τους ζωής, δίνοντας μου μια απίστευτη εσωτερική δύναμη, και ας μην έπαιρνα χρήματα...Δεν μπορούσα να πάρω χρήματα απο συναδέλφους...
Ακόμα και στη Μουσική, υπήρχαν συνάδελφοι που μου ζητούσαν να τους γράψω, παλιότερα κασέτες,και ας ήταν ότι πιο εναλλακτικό κυκλοφορούσε....Με όλες αυτές τις σκέψεις, συναισθήματα που πέρασαν απο μπροστά μου όσο διαρκούν οι κνητές σκάλες, εφτασα κάτω στην κόρη μου για να χτυπήσω στο μηχάνημα, το εισιτήριο για το parking...Οπότε η κόρη μου, γυρίζει και μου λέει : "μπαμπά με τον ΟΤΕ, έχω μια ιδιαίτερη σχέση,εκτός του ότι δουλεύεις εσύ...Νομίζω ότι τον αγαπάω"...
Χαμογέλασα και σκέφτηκα τα άρθρα και τα διηγήματα που έγραφε στο περιοδικό του Πολιτιστικού μας, απο τότε που ήταν στις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου...
Ξέρετε δεν είναι τόσο εύκολο να περιγράφεις συναισθήματα μιας ζωής ολόκληρης, σε μερικές γραμμές, αυτή η Επιχείρηση, δεν είναι τα σύμβολα της, ή το χρώμα της, είναι ο πυρήνας της Νέας Εποχής...Είναι Aquarian shop....
Μιας Νέας Εποχής, που έχει ήδη ιστορία που άρχισε απ το 1949, με τη λήξη του Εμφυλίου...Και δεν είναι μια Επιχείρηση που έκανε επαναστατικές αλλαγές όπως η Apple,για παράδειγμα, αλλά έδωσε και έκανε προσιτά όλα τα προιόντα της Τεχνολογίας στο κλάδο της, ΣΕ ΟΛΟΥΣ....Η καρδιά της χτυπάει ΕΛΛΑΔΑ, γιατί ακόμα θυμάμαι τα βιβλία της Ελληνικής Μυθολογίας που έκανε δώρα στα παιδιά μας...

Δεν θέλω να εξιδανικεύσω καταστάσεις,πέρασα και δύσκολες στιγμές. αλλά εδώ τσακωνόμαστε και χωρίζουμε με τις προσωπικές μας οικογένειες, εκεί μέσα δεν θα είχαμε προβλήματα ?....
Αλλά υπάρχει ένα μυστικό σε ΕΜΑΣ στον ΟΤΕ....έχει το χάρισμα εκεί που δεν μιλάγαμε και είμασταν τσακωμένοι, όταν βρισκόμασταν στο Πολιτιστικό γλεντάγαμε και πίναμε, ξεχνώντας τι είχε γίνει πριν ....Και αυτό μόνο οι Θεοί στον Όλυμπο, ήξεραν το μυστικό.....
Μπορεί να με παρεξηγήσουν κάποιοι που έζησαν στη γενιά τους με τρία γράμματα, που τους ενέπνευσαν, αλλά τους έστειλαν εξορίες, είχαν ιδεολογία, αλλά αυτή ήταν η δική τους γενιά....

"Τρία γράμματα μόνο, μου δείχνουν τη δική μου τη γενιά ...και αυτά είναι ΟΤΕ....." Και αυτή είναι η δική μου η γενιά...
Πως να ζεί μέσα σε μεγάλες επιχειρησιακές ομάδες και Ομίλους και την ίδια ώρα να προσπαθεί να είναι ο αληθινός εαυτός τους....
Τα χόμπυς μας και οι ενασχολήσεις μας το έδειξαν καθαρά αυτό...Στη δική μου περίπτωση ιδιαίτερα the planet uranus ο μοναδικός που είναι angular, και κυβερνάει και την ακμή του ζενίθ μου, που είναι η καριέρα, είτε σαν ΟΤΕ τον δείς, είτε as astrologer,είναι ένα και το ΑΥΤΟ...και όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν..

Τα παιδιά των συναδέλφων ιδιαίτερα επίσης μπορούν να καταλάβουν, τι σημαίνει να είσαι ΟΤΕαναθρεμμένος όπως συνηθίζει να λέει ο αδελφός μου...πλησιάζοντας η ώρα να φύγω σε σύνταξη, νομίζω ότι τα συναισθήματα μου μπορεί να είναι χειρότερα απ το οικογενειακό μου διαζύγιο....και αυτό γιατί πως λέμε "είναι πολλά τα λεφτά Άρη", είναι πολλά τα χρόνια εκεί μέσα....απ το 1964.....!!!!!

Γι αυτό είναι και πολύ δύσκολο να σπάσει και σε όλους τους υπόλοιπους που είναι εκτός ΟΤΕ, γιατί έχουν ένα συναισθηματικό δέσιμο μαζί του...Vodafone και Wind μπορεί να είναι καλές εταιρείες, αλλά έχουν συνδέσει την έναρξη τους στην Ελλάδα, με τα 90s τα χρόνια της φούσκας....!!! 
Ενώ εδώ, κάνετε μια βόλτα απ το Μουσείο του ΟΤΕ, και είμαι σίγουρος οτι θα περάσουν πολλές συναισθηματικές εικόνες απο μπροστά σας.....Και σε τελευταία ανάλυση ποιά είναι πρωταρχική ύλη της ψυχής μας ? : το συναίσθημα.......

Γι αυτό : OTE,μαζί είμαστε ΕΝΑ....και αυτό δεν ισχύει μόνο για μένα προσωπικά,αλλά είμαι σίγουρος ότι ισχύει για όλους και όσους είναι εκτός ΟΤΕ.....

υγ : το άρθρο γράφτηκε για το fcb το φλεβάρη του 2013 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου