Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

surround me with your love...

surround me with your love...

Δεν ξέρω αν είναι αληθινός μήνας ο Αύγουστος…
Ξέρω ότι είναι ένα παιδί…
Ξέρω ότι δεν έχει ηλικία…
Έχει όλους τους καρπούς της Μεγάλης Μητέρας…
Όπου και αν πας μυρίζεις τη λαχτάρα του θηλυκού σώματος,
όποια μορφή και να έχει...
απο δέντρα, και λουλούδια
απο όμορφα κορίτσια
και μεστές γυναίκες....
Όπου και να σταθείς είναι γεμάτο χρώματα…
Τα πουλιά κάνουν σχηματισμούς στη θάλασσα
Και η αρμονία τους ξεπερνάει κάθε φαντασία…

Μακάρι να σου άνοιγα το δρόμο και εγώ έτσι…
Αλλά δεν φοβάμαι για σένα…
με τέτοιο όμορφο χαμόγελο…
Είναι ο Αύγουστος που έχει τέτοια όμορφα χαμόγελα…
Είναι ο Αύγουστος που είναι η καρδιά του χαμόγελου,
Και αυτό γιατί «κουβαλάω» την καρδιά σου μαζί μου
Την έχω με τη δική μου καρδιά μαζί…
Ποτέ δεν είμαι χωρίς αυτή….
Γιατί φτιάχνει το up beat που κινούμαι…
Και κινείσαι….
Όπου και να σαι …
όπου και να πας…
όπου και να πάω…

δεν ξέρω αν είναι αληθινός μήνας ο Αύγουστος
και αν είναι ένα παιδί
θα σου λέει παραμύθια…
τα μάτια μου στη θέα απ τα μάτια σου…
Αυγουστε μου πάλι όνειρο βλέπωωωω….
Είναι η αγάπη μου που περπατάει και πετάει μαζί…

<3 <3 <3



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου