Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

τα πάντα ρει : what we may be


"τα πάντα ρει...." : what we may be

...Η Ελλάδα των εκλείψεων και του grand cross ..η περίοδος του Πάσχα...
κόσμος πάει και έρχεται....να προλάβει....να προλάβει....να προλάβει....
και στο τέλος να μην έχει ικανοποιηθεί κανένας...

δεν ξέρω για τους άλλους, αλλά σόλη μου τη ζωή ένας δρόμος μόνο μου άνοιγε :
η επίμονη αναζήτηση του άπιαστου...
ότι και να σημαίνει αυτό...
και σε οποιαδήποτε εμπειρία της ζωής...

Ακόμα όμως δεν ήταν ποτέ τόσο απλό πράγμα όλο αυτό.....
είχα μια έμφυτη πρόκληση, στο πως να προσαρμόσω μια προσωπική μου πραγματικότητα με μια όραση που πάντα φαινόταν πέρα απ τις συνηθισμένες δυνατότητες...

Δεν ξέρω απο που εύρισκα και απο που "κατέβαινε" το αναγκαίο θάρρος και ο πόνος
που σου ζητάει να κυνηγήσεις τέτοια όνειρα του μέλλοντος και το ενδεχόμενο που όλοι έχουμε,αναπόφευκτα και αποτυγχάνουμε να το ζήσουμε μέσα σε μια μικρή ενσάρκωση.....
σε μένα δεν τελείωνε ποτέ στην επίτευξη ενός στόχου...
και κάθε φορά που τεμπέλιαζα ή άραζα η ζωή μου έστελνε "πακέτα" ...
και στους άλλους έτσι γίνεται ....
απλα οι άλλοι δεν το βλέπουν όπως εγώ...

Στα τελευταία δύο χρόνια έχω μπεί σε μια συναρπαστική εσωτερική διαδρομή...
που μεγαλύτερη αξία έχει για μένα πως τα έχω στο κεφάλι μου και πως ζω τη φαντασία μου...ακόμα και όταν είμαι μέσα στη φαντασία μου...
ασφαλώς και κάποιοι έξω το θεωρούν αφέλεια αυτό ή ότι είμαι στην κοσμάρα μου....
Όμως μου πρόεκυψε για πρώτη φορά στη ζωή μου....
να παρουσιάζω τον εαυτό μου όπως αληθινά είναι, χωρίς να με ενδιαφέρουν οι αντιδράσεις των άλλων...
επίσης διαπίστωσα πόσο unflexible attitude είχα και συνεχίζω να έχω...

για να το καταλάβετε αυτό αρκεί να αναλογιστείτε ότι μια γυναίκα δασκάλα,
η υποχρέωση της είναι να βάζει όρια και κανόνες στα παιδιά που διδάσκει ..
δεν μπορεί να κάνει αλλιώς, πως θα επιτύχει...ο βαθμός αυστηρότητας πια στην πορεία του χρόνου την κάνει να έχει rigid και unflexible στάσεις και όλο αυτό είναι μέσα της πια...
τι μπορεί να αλλάξει πια στη ζωή της αυτή....
σχεδόν τίποτε...
έτσι συμβαίνει με όλους....
πως μπορείς να αλλάξεις μια ομάδα, μια οικογένεια μια κοινωνία αν δεν μπορείς να αλλάξεις τον εαυτό σου....
αυτή η δουλειά είναι πέρα για πέρα προσωπική αφού πρέπει να επέμβεις στο δικό σου σκληρό δίσκο και αυτό δεν μπορεί να το κάνει κανένας εκτός απο σένα.
την έμπνευση παίρνεις απ έξω ....

Κανένας και καμιά δεν θέλει να αλλάξει ....
είναι τραγικό αυτό...
όλες και όλοι "χαμαιολεντίζουν" και χαριετίζονται με την αλλαγή...
πάση θυσία κρατιούνται στο status που ανήκουν...
όλες οι ερωτήσεις τους επάνω μου σαν αστρολόγο εντοπίζονται στην ανησυχία τους μήπως συμβεί τίποτε και πάθουν κάτι...
όλοι στη βολή του μικρόκοσμου τους.....
και η σιγά σιγά η πορεία του χρόνου μαζί με τη homeostasis θα τους κάνει να σέρνονται σαν τα ερπετά....

Αυτό συμβαίνει με τις πλανητικές ενδείξεις και όλη τη δυσκολία των astrological significators αυτές τις μέρες βρίσκεται εκεί κυρίως
grand cross σημαίνει αλλάζω και επιτυχαίνω κάτι εις βάρος μιας άλλης περιοχής της ζωής...
δεν γίνεται όλα μαζί...
και αν το φοβάσαι και αδρανοποιηθείς σε λίγο τα χάνεις όλα...
αλλά αυτή είναι η ποιότητα του χρόνου μας ...αυτή είναι η εποχή μας την οποία δεν την επιλέγουμε ...
επιλέγουμε όμως τι θέλουμε να επιτύχουμε....
δεν έρχονται έτσι...

Η Φωτιά της έμπνευσης στη ζωή που μπορεί να πάρει το χαμόγελο σε ένα όμορφο κορίτσι σε μένα, αλλά αυτό είναι για μένα....
εσύ θα βρείς τη δική σου φωτιά...
η οποία σου επιτρέπει να "τους βγάζεις όλες και όλους έξω"...όπως ακριβώς πιάνει φωτιά το σπίτι τους....
και εκεί βλέπεις τα διαφορετικά επίπεδα που θέλεις να κινηθείς...
και όσο πιο λογικός είσαι τόσο δύσκολη η επιλογή του επιπέδου που έχεις ανάγκη...
όσο πιο αφελής και καλοπροαίρετος τόσο βρίσκεσαι εκεί που η ψυχή σου ποθεί...
και ναι η αρχική σου έμπνευση μπορεί να μην πραγματοποιηθεί ποτέ...
με την πάροδο του χρόνου όμως βρίσκεσαι αλλού και χτίζεις τη νέα σου πραγματικότητα....

τώρα εαν έχεις αφήσει χώρο χωρίς να "χαλάσει" το παλιό ακόμα καλύτερα....
αλλά εκεί όσο καλή διάθεση και να έχεις πρέπει να δείς πόσο σ αγαπάνε και άλλοι στη φάση που μετατοπίζεσαι για κάτι καινούργιο....
μπορεί να φοβούνται ότι θα σε χάσουν ....
αλλά ξέρετε οι άνθρωποι όσα και να έχουν δεν φοβούνται ότι θα φτιάξεις περισσότερα απ αυτούς...
αλλά φοβούνται το ενδεχόμενο σου....what you may be ......
και αυτό τους τρελαίνει και προσπαθούν να σε σταματήσουν ....
και μπορεί και να είναι και η ίδια σου η μάνα....

Αλλά ο Χριστός, ο Κύριος που Σταυρώνεται αυτές τις μέρες και αναστήθηκε, ο Υιός του Θεού ήρθε και μας είπε μια συγκλονιστική αλήθεια, που μας την κρύβουν οι ιερείς ....
προκειμένου να κατακτήσεις τη βασιλεία των Ουρανών μπορεί να χρειαστεί να διαλύσεις την οικογένεια σου και να χαλάσεις σχέσεις....

απλά η δική μου βασιλεία των ουρανών είναι ο Ολυμπος ....και εκεί είναι η θέση μου....και δεν μπορώ να το αλλάξω αυτό με τίποτε....
αλλά ξέρω ότι δεν είναι εύκολο να βρεθείς εκει.....
πρέπει να αρχίσεις να γκρεμίζεις αυτές τις μαλακίες που έχεις μάθει χρόνια και σου έχουν φτιάξει άμυνες που σε προστατεύουν, που ούτε τον οργασμό σου να μην απολαμβάνεις ....
γιατί το γεγονός ότι έχεις κάνει παιδιά, δεν σημαίνει ότι έχεις απολαύσει και το sex...

και το επόμενο στάδιο είναι η ανοικοδόμηση και διακόσμηση του εσωτερικού σου χώρου...αυτο που ασχολούμαστε δεν είναι και πολύ σημαντικό....
το πρόσωπο που είμαστε ερωτευμένοι δεν έχει καμιά μεγάλη σημασία....
είναι η φόρμα που εργαζόμαστε σε κάτι για κάτι ....
δουλεύοντας μ αυτά πρέπει αντίστοιχα να γίνεται και η κατάλληλη μεταστοιχείωση μέσα μας ...
αλλιως δεν γίνεται τίποτε ...
είμαστε στο ίδιο σημείο...
και στην περίπτωση του έρωτα μας το θέμα δεν βρίσκεται στην κατάκτηση της...
αυτή είναι η εξωτερική η αισθησιακή πλευρά...
που χρειάζεται βέβαια στις φορές που δεν υπάρχει μια εμπειρία υποδομής....
το θέμα είναι να σ αγαπήσει....και να την αγαπήσεις....
γιατί εαν σ αγαπήσει μια γυναίκα μπορεί να σε κάνει αυτοκράτορα....
μόνος σου σπάνια γίνεσαι, για να μην πω ποτέ ....
όπως και αυτή βασίλισσα...
Και εκεί δεν μπορείς να μετράς πόσο δική σου είναι....
αυτά είναι για τους μικροαστούς ....
στον Όλυμπο που έχω βάλει στόχο να πάω δεν κάνουν έτσι...
ούτε οι αμαζόνες του άρη και ούτε οι μούσες του Απόλλωνα...
που είχαν βρεί τον Κρότο και τον "έπαιρναν" όλες μαζί...
Αλλά και ο Ιουστινιανός με τη Θεοδώρα, που της αφιέρωσε την Αγία Σοφία του Θεού, μετρώντας τους εραστές της...
τι σε νοιάζει με ποιόν πάει η γυναίκα σου...
αν σε έχει κάνει Αυτοκράτορα .....

αλλά Αυτοκράτορα όμως έτσι.....
όχι μαλάκα....
και δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει μέσος όρος....
και οι θέσεις για τον Όλυμπο λίγες,.....

Αλλά πως θα γίνει redifining God που είναι ο καινούργιος μου στόχος...
για να μου δώσει νέα όνειρα, συμμετέχοντας σαν ένα γοητευτικό κομμάτι στο Όλο, παρόλο που φεύγω σε σύνταξη...
my pisces anima και σαν anima που είναι σε σταυρώνει σε όλη σου τη ζωή σας ζητάει ένα γλυκό sorry ...
που δεν μπορεί να είμαι τίποτε άλλο εκτός απ αυτό που είμαι ....
απ αυτό που γίνομαι...
απαυτό που ήδη είμαι....
όσες πιστες και πιστοί .....
το ταξίδι σας το υπόσχομαι είναι συναρπαστικό....

I came upon a child of god
He was walking along the road
And I asked him, where are you going
And this he told me.....
Im going to try an get my soul free
We are stardust
We are golden
And weve got to get ourselves
Back to the garden....

Καλο απόγευμα και να έχετε ένα όμορφο Πάσχα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου