Κυριακή 27 Απριλίου 2014

anima -φαντασμαγορία

...αγάπη μου είναι η δική σου ματιά και η εικόνα....
αγάπη μου θα σε αγκαλιάσω μ αυτό το φόντο....
αγάπη μου ξέρεις τι είναι φαντασμαγορία....?
η θεατρικότητα του χρώματος σου μπερδεμένο
με τη σαγήνη σου και τη μαγεία....

φαντασμαγορία είναι οι ιστορίες σου με τα φαντάσματα...
τα δικά σου είναι με χρώματα απ το μέλλον
τα δικά μου πασαλειμένα με έκσταση απ το παρελθόν...

αλλά ξέρεις ότι σ αρέσουν οι ιστορίες μου....
ξέρεις ότι ενσωματώνεις όλα αυτά που έχω ζήσει
στο χαμόγελο σου ....

και επειδή ξέρεις ότι σε νιώθω, που με νιώθεις...έχουμε κάνει μια φαντασμαγορία και την μαγεία σου την επιστρέφω πίσω
με λέξεις, εμπνεύσεις....μέχρις να βρώ τη δύναμη να σου βροντοφωνάξω :

σ αγαπώ.....

γιατί ούτε εσύ δεν μπορείς να το πείς....
και μέχρις τότε θ σαγαπώ περισσότερο απ τη βροχή....:) ♥

υγ: ο Zac f...είναι απ τους καλύτερους δημιουργούς που έχουμε στην Ελλάδα...το καλύτερο παράδειγμα, αν και κρίση, πόσο χαρά και έμπνευση μας γεμίζει με τις δημιουργίες του....
congratulations Zac....συνέχισε....όσο μπορείς....τη δική σου φαντασμαγορία, ομορφαίνοντας το διαδίκτυο και εμάς όλο και περισσότερο...
συνέχισε τη μαγεία σου....
και εμείς τη δική μας.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου