Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

eclipses period

eclipses period ....

....είναι πολύ ενδιαφέρον να δεί κανείς πως χαρακτηρίζει τις μυρωδιές που αναδύονται απ το χώμα της Γης τέτοια εποχή, η Μικροβιολογία...

δίνει μαθήματα το βλαστάρι μου, και μαθαίνω και εγώ δίπλα του...

διάσπαση βακτηριδίων και μύκητων...

εαν το δεις απο την πλευρά της ποίησης είναι ένα "ξενέρωμα" ...
εαν το δείς όμως απ το πόσο μοριακά βαθιά το ανθρώπινο μυαλό έχει φτάσει είναι μαγεία....

έτσι και οι εκλείψεις αν τις δεις απ την άποψη της ποίησης είναι μια ανεπάντεχη ομορφιά που μπορεί να συναντήσεις "ανα πάσα στιγμη..."
να πηγαίνεις για ψώνια και να βρίσκεις τον έρωτα της ζωής σου....
να πηγαίνεις στη δουλειά σου, και να σου έρχεται να αγκαλιάσεις όλο τον κόσμο απ την αγάπη που έχει πλημμυρίσει όλο το είναι σου...

αν τις δείς απ την άποψη του stress και της μιζέριας που ήδη υπάρχει διάχυτο στην ατμόσφαιρα, έχεις ένα σοβαρό πρόβλημα....
απροσδόκητοι και υπόγειοι θυμοί εκτινάσονται στην επιφάνεια και σε οδηγούν να καυγαδίζεις χωρίς λόγο, ο απέναντι να σου προσφέρει λουλούδια και εσύ να νομίζεις ότι σε βρίζει και σε υποτιμάει....
το είδαμε και αυτό....
και εκεί αρχίζεις να κάνεις απολογισμό τι είδους γεγονότα "σκάνε" στη ζωή σου....
αν οι αναποδιές σου σε "πάνε" πολύ πίσω στη ζωή σου, κάτι δεν πάει καλά με σένα και το παρόν σου....
τότε θα πρέπει να θυμηθείς τι τραγούδια χόρευες εκείνα τα χρόνια,αφού πείς στον εαυτό σου : "βοήθεια μου....πόσο έχω χαθεί...."
εαν τα γεγονότα σε πάνε μέχρις τις προηγούμενες εκλείψεις, περίπου τον περασμένο Νοέμβρη, είσαι εντός της ζώνης ασφάλειας...

και μπορείς να βροντοφωνάξεις : είμαι εδώ ζωντανός,δυνατός και όμορφος...
ειμαι εδω, υγιής, ερωτική και με διεκδικούν...
είμαι εδώ και είναι άνοιξη, γεμάτο μυρωδιές...
και δεν χρειάζεται να μου προσφέρουν λουλούδια....
τον/την αρπάζω και του δίνω ένα γλυκό φιλί στο στόμα....

και ας λέει η Μικροβιολογία για ξέσπασμα απο μύκητες και βακτηρίδια ....
η φύση τη δουλειά της και εμείς τη δική μας....

να έχετε ένα όμορφο απόγευμα και αν έχετε νεύρα την/τον βουτάτε για sex και αν δεν σας βρίσκετε ευκαιρος/η το ρίχνετε στο χορό....

καλό απόγευμα   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου