Κυριακή 27 Απριλίου 2014

make your move here and now ...

transit SUN in sign of Aquarius : έρχονται οι φίλοι.....: Make your move here and now ....
because to be beautiful means to be yourself ....you don`t need to be accepted by others.You need to accept yourself...
(Thich Nhat Hanh)

μόνο που εγώ δεν είμαι τόσο φίλος σου.....είμαι ο animus της ψυχής σου ....
και ο εραστής της καρδιάς σου.....

γιατί εκεί είναι όλη η ουσία στον κόσμο του Υδροχόου : πως ερωτικοποιούμε τις φιλίες μας....το sex το αναλαμβάνει ο κόσμος του Λέοντα και του Σκορπιού....για να μπορεί να τα εκδηλώνει ο κόσμος του Κριού, προς τα έξω...

στον κόσμο και την περιοχή του Υδροχόου, έχουμε μια synthesis....

" Φεύγοντας απ την Ιατρική Σχολή, το μεσημέρι, και φορώντας τα ακουστικά, στην εκπομπή του υπέροχου Σπύρου Παγιατάκη 12-1400,
στον en lefko radio, άκουσα αυτό το τραγούδι-είχα καιρό να ακούσω Jarvis, και άρχισα να χορεύω μόνος μου στο προαύλιο της Σχολής, και κάποια παρέα κοριτσιών-φοιτήτριες- με πέρασαν για συμφοιτητή τους...
και με ρώτησαν πόσα μαθήματα πέρασα...."

''Όλα τα δύσκολα κορίτσια...."....Γιατί είμαι στη φάση του χρόνου, όπου τα φωτεινά του χρόνου flash είναι ανακατεμένα με το όνειρο μου και είμαι εδώ και απολαμβάνω τον υπέροχο κήπο σας....
και είμαι εδώ και δεν ξέρω αν ονειρεύομαι και αν ζώ την πραγματικότητα ....και είμαι εδώ, και για πρώτη φορά δεν ξέρω αν θέλω να γυρίσω my space country....
και είμαι εδώ γιατί νιώθω your heart beats...και μαζί με τα δικά μου κάνουν ένα χορό ατελείωτο, ακόμα και στην αμαρτία της disco culture, αλλά τι σημαίνει αμαρτία, όταν είμαι στην αγκαλιά σου ?"....

"Είσαι ποιητής" , μου απαντάει το κορίτσι...."όχι κορίτσι μου, απλά ανακαλύπτω κάτι απ τη μαγεία της αγάπης....Αγαπάω....και χορεύω."...

Χορέψτε στη μαγεία της Αγάπης,χορέψτε με τις μικρές Περσεφόνες, σε λίγο η Θεά μας ετοιμάζεται για το ταξίδι της στον Κάτω Κόσμο, και είναι η πρώτη φορά που δεν έχω θλίψη, για το φθινόπωρο που πλησιάζει....γιατί ξέρω έστω για μερικά δευτερόλεπτα "αγγίζω" την timeless joy....

Θεραπεύσου και εσύ αγάπη μου, γιατί το ρολόι σου σε κάνει να μην βλέπεις ότι δεν είσαι μόνη σου : ''τόσα αστέρια είναι δίπλα σου..." .....

when the virgo sign wants to be hi....είναι ο θηλυκός Ερμής...και ότι σας ηλέκτρισε με τον Αρσενικό Ερμή, τη διάρκεια που ο Ήλιος ήταν στους Διδύμους, κάντε μια αλχημεία and Make your move here and now ....
...Synchronize tonight-έστω το Σαββατοκύριακο..........

And the hands of time simply your hands held in mine......"

ένα κείμενο που είχα γράψει τον περασμένο Σεπτέμβρη, "πάει γάντι" για την Αφροδίτη ανάδρομη που θα είναι ακόμα μέχρις στις 3/2....

προλαβαίνετε να σκεφτείτε τι ακριβώς ζητάτε απ τη θεά....

να έχετε ένα όμορφο απόγευμα.....:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου