Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ονειρεύτηκα....

....ονειρεύτηκα ότι σε είχα στην αγκαλιά μου, και σε πέταγα στον ουρανό πάνω απ τον Σηκουάνα...

ονειρεύτηκα ότι τα μάτια σου είχαν γίνει σαν τη θάλασσα, απ την αγάπη που μου έδειχναν....

και στον εκνευρισμό και το άγχος που είχα, ξαφνικά ένιωσα ότι με σκέφτεσαι και σου λείπω.....

και ηρέμησα.....

όταν ξύπνησα, είδα άλλη μια ακόμα φορά, πως κοιμόμουν δίπλα σε αεροδρόμιο....

πως γίνεται αυτό ....να κοιμάμαι πάντα ακριβώς στην ευθεία γραμμή απ τον πύργο ελέγχου, κάθε φορά που φεύγω απ την Αθήνα....

πάντως είδα και άλλο όνειρο...ότι δεν έχω καμιά υποχρέωση σε κανέναν και σε καμιά, εκτός απ τους φίλους μου και τις φίλες μου....που είναι τα παράθυρα μου στον κόσμο....

πρώτη φορά στη ζωή μου, με ενδιαφέρει τόσο πολύ ο Εαυτός μου....

και γι αυτο ακριβώς, όχι μόνο σ αγαπάω....

αλλά σε λατρεύω....και στο γράφω ακριβώς στην ευθεία γραμμή απ τον πύργο ελέγχου....

αν με δείς στον ύπνο σου....τα ένιωσα τόσο καλά.....

Καλημέρααααααααααα και καλή εβδομάδα......:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου