Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

time is now .....

time is now....

O Ζωρζ Μπατάιγ στο δικό του "ΕΡΩΤΙΣΜΌ" μας προτρέπει να νιώσουμε και να καταλάβουμε ότι ...
''Πρέπει να αντιλαμβανό­μαστε τον έρωτα και το θάνατο σαν μια συ­νέχεια και μια προέκταση του ενός στο άλλο, και τούτο μέσα σ’ έναν κύκλο που επανα­λαμβάνεται αιώνια, με την αμοιβαία μετα­τρεψιμότητα της ζωής σε θάνατο και του θα­νάτου σε ζωή''....

και η δική μας Thomas Gata απ το δικό της τοίχο, οι ατάκες της μοιάζουν με πνευματικές βόμβες μολότωφ, που οσοι έχουν μάτια μπορεί να καταλαβαίνουν την τεράστια προσφορά αυτου του κοριτσιού να ανοίξει τα μάτια των περισσότερων....

γιατί έχουμε ξαναπεί ότι η νάρκωση είναι ο προθάλαμος του θανάτου....

όπως επίσης για το grand cross που μας περιμένει : είμαστε σε μια ecstasy της υπαρξιακής κρίσης μας -the dance of bad Angels και ή θα μας προσφέρει τη μεγαλύτερη μελαγχολία και κατάθλιψη με ένα σύνδρομο παραλυτικής ακαμψίας κρυμμένο πίσω του

ή μια λύσσα του να κατακτήσουμε αυτό που μέσα μας κρύβουμε μια ζωή θαμένο : το πολυπόθητο όνειρο...

συνεπώς το δίλημα ειναι αυτό ακριβώς και δεν υπάρχει μέσος όρος...
ίσως να μην υπήρχε και ποτέ,αλλά τώρα φαίνεται πεντάκαθαρα : θα είμαι το χρυσό έπαθλο της κατάκτησης του άλλου ή της άλλης πλευράς...είναι και αυτό μια επιτυχία : πως να βλέπω την καύλα στα μάτια του άλλου....
ή θα έχω το δικό μου χρυσό έπαθλο στην αγκαλιά μου ...το όνειρο της ζωής μου, την δική μου καύλα....
τα διπλωματικά, να βρούμε το μέσο όρο, θα σας οδηγήσει σε μια ξηρασία απίστευτη και ίσως αν έχετε προχωρήσει σε ηλικία, σε τέλμα που γυρισμό δεν έχει....

η μάλλον να σας γυρίσει απο εκεί που ξεκινήσετε....και ίσως να είναι ακόμα πιο τραγικό αυτό...

επιστρέφοντας στο χαρμάνι grand cross και εκλείψεις που είναι τα θέματα του κοσμικού χορού στο Σύμπαν, για το μήνα Απρίλη το crand cross είναι ένα κλειστό κύκλωμα, δίνει μια super αισιοδοξία, την αισιοδοξία του survivor που καταντάει σαν συναίσθημα ecstasy, που ότι και να γίνει εσύ θα φτάσεις εκεί που θέλεις, επειδή νιώθεις ότι τα έχεις όλα μέσα σου….
Και σε ένα βαθμό είναι αλήθεια……
Αλλά όμως απ την άλλη δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πλανήτες που κάνουν grand cross βρίσκονται σε παράξενα μέρη, εξ αιτίας του μπλοκαρίσματος που κάνει ο ενας στον άλλο….
με αποτέλεσμα να συμπεριφέρονται σαν stationary….
Να μην «κουνιέται» τίποτε απ την παραλυτική ακαμψία που έχουν δημιουργήσει…
και έχουμε δημιουργήσει σε τελευταία ανάλυση...

ή ακόμα απ την επίθεση που θα υποστούμε απο ανθρώπους και περιστάσεις...
και όταν δεχόμαστε επίθεση εξωτερικά απ την κοινωνία στην ουσία μας κάνει επίθεση το δικό μας συλλογικό ασυνείδητο προσωποποιημένο απο κάποιους ανθρώπους εξωτερικά...
και σ αυτή την περίπτωση ΜΟΝΟ Ο ΑΡΗΣ μας αμύνεται...και ο ΗΛΙΟΣ βέβαια...
είναι τα μοναδικά μας κομμάτια που προστατεύουν εμάς...

και εγώ για μια ακόμα φορά κάνω trickster στη στρατηγική μου, γιατί ξέρω ότι μόνο ο Πύρρος βασιλιάς των Μολοσσών, ελληνικό φύλο και αυτό, νίκησε τις ρωμαικές μου λεγεώνες, και ας είχε Πύρρειο Νίκη....
και αυτή τη φορά ετοιμάζει την τελική του επίθεση, αλλά εγώ κρύβομαι πίσω απ το όμορφο πρόσωπο της αγάπης μου για να προστατευτώ...

Επειδή, « ένα μα ένα  μοναχα φοβαμαι, μηπως δεν σταθω ανταξιος του πονου μου»
που έλεγε και ο μεγάλος Φιοντορ Ντοστογιεφσκι…

γιατί ξέρω οτι αυτή τη φορά είναι η τελευταια μας ανάμετρηση....

Και επειδή όλοι μας θα έχουμε μια τελική αναμέτρηση, μόνο το εγώ μας θα την αντέξει...
ας αναλογιστούμε :

Σύμφωνα με την Erin Sullivan στο εκπληκτικό της βιβλίο Dynasty : the astrology of family dynamics , οι έννοιες και οι λέξεις που προσδίδει στον πλανήτη και θεό Άρη, που είναι ο αποκλειστικός φορέας του ΕΓΩ που θα υποστεί επίθεση αυτό τον καιρό, είναι :


Η ικανότητα να λες όχι.Αυτό αρχίζει απ την ηλικία των δύο…
τότε μαθαίνεται σιγά σιγά.
Η ικανότητα να βάζεις όρια, να εκδηλώνεις παραγωγικό και επιτυχή πόλεμο,να είσαι διεκδικητικός, τα αδέλφια γενικά, άντρες γενικά,όλα βασισμένα στον αρσενικό παράγοντα των αρχών της οικογένειας που κατάγεσαι …
Ενδιαφέροντα γύρω απ την αρσενική σου όψη-ανεξάρτητου του βιολογικού σου φύλου-και την άνεση που έχεις μ αυτή, τη δημιουργικότητα σου στην αίσθηση της όποιας επιδεξιότητας διαθέτεις, το να μπορείς να ακολουθείς άλλους, πως ενθαρρύνεσαι να ολοκληρώνεις τα σχέδια σου…
Τη σεξουαλικότητα σου σαν λειτουργία, την ικανότητα σου, την ικανότητα σου για αυτοδημιουργία, για γονιμοποίηση, βασισμένα όμως στην όποια υποστήριξη έχει πάρει κάποιος ή κάποια απ τους γονείς του στην παιδική ηλικία και συνεπώς την πίστη στις δικές του ικανότητες…

Όλο αυτό δημιουργεί μια winner συνειδητότητα.

Και στην τελευταία ανάλυση, ποιος είναι ο ρυθμός που σηκώνεσαι απ το κρεβάτι σου και ντύνεσαι…

Όλα αυτά είναι η βασική λειτουργικότητα του Εγώ…
και ξεχωρίζουν απ τη λειτουργικότητα του Ήλιου μας, που είναι η βασική μας ταυτότητα, και ο εσωτερικός μας εαυτός, στο ότι η ηλιακή ικανότητα εμβαθύνει τις αλλαγές μας με την διόρθωση και την επανεξέταση των αναγκών του εγώ μας και της έκφρασης μας…

Όπερ σημαίνει με απλά λόγια : ανάλογα την επίθεση και τις αντοχές του άρη μας, τέτοια θα είναι η μεταβολή και η μεταμόρφωση που θα υποστεί το εγώ μας και η προσωπικότητα μας….

Το πρώτο πράγμα που σκεφτόμαστε είναι ότι Εγώ είναι το σύνολο των συνειδητών στοιχείων που έχουμε στον εαυτό μας.Εγώ και συνειδητότητα πάνε μαζί.

Απ την άλλη το ξεχωρίζουμε απ την persona ή τη μάσκα μας που είναι γνωστή και με το όνομα προσωπικότητα….
Όχι δεν είμαστε η προσωπικότητα μας.
Είμαστε το Εγώ μας.Και αν αφήσουμε την προβάδισμα στην προσωπικότητα, το εγώ θα συντριβεί..
και πέφτουμε σε «μαύρη τρύπα» μετά….και δεν μας σηκώνει κανένας...

Γιατί η προσωπικότητα μας συνδέεται με κάποιες ικανότητες μας να επηρεάζουμε τους άλλους ή τα πιο εντυπωσιακά και χτυπητά μας σημεία.
Πχ η εντυπωσιακή ομορφιά της αγάπης μου…ή η εντυπωσιακή ομορφιά των γυναικών.
Αλλά η μάσκα αυτή ή το πρόσωπο παρουσιάζεται απ το Εγώ μας, κύρια σαν μια επιρροή του αρχετυπικού προσανατολισμού της ταυτότητας μας.
Δηλ. αστρολογικά μιλώντας του Ήλιου μας.
Και παρόλο αντίθετοι σαν ενέργειες, ο Άρης είναι ο μοναδικός υπηρέτης του Ήλιου μας.
Δεν υπάρχει Άρης που να εξυπηρετεί τους άλλους.
Δεν είναι υγιής Άρης και αργά ή γρήγορα θα ξεσπάσει με προβλήματα υγείας.
Όλο το αρχέτυπο του Άρη είναι βασικό κύτταρο του Εγώ μας.

Και αν ο απολογισμός αυτής της περιόδου συμβεί να μας θυμίζει το : "και καθώς ντυνόμαστε συζητάμε τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε, αλλά το να είμαστε μαζί λύνει τα περισσότερα θέματα, στην ουσία τα λύνει όλα…."
(Charles Bukowski)
Εχει καλώς προχωράμε….εαν όχι …

καλά είμαστε εκεί που είμαστε προσπαθώντας να διορθώσουμε καταστάσεις…

Για λίγο που με πήρε ο υπνος φανταζόμενος στην αγκαλιά σου είδα ένα όνειρο :
Έναν χαρταετό που γινόταν αετός και αυτός μαζί με έναν άλλο αετό μου φώναζαν στον ύπνο μου : δεν ξέρουμε αν θα μάθεις ποτέ να πετάς αλλά τουλάχιστον δεν θα σέρνεσαι…
Και σηκώθηκα και άρχισα και εγραφα…και έγραφα…και έγραφα…
γιατί ξέρω ότι ο χρόνος είναι τώρα….

Μόνο που δεν είναι ψηλά, αυτό που ψάχνω ….είναι μέσα σου και είναι μέσα μου….
και ονομάζεται στη γλώσσα των συμβόλων Uranus, «The Father of Archetypes» …
Και όπως λέει ο Alan Oken όταν ενεργεί ολοκληρωμένα και individually μέσα στη συνειδητότητα μας μπορεί να παράγει ένα αρχέτυπο που ονομάζεται “YOU.”
Και όχι το εσύ….

Και είναι παράδοξο γι αυτούς που ασχολούνται με την αστρολογία μια τέτοια ερμηνεία για τον ουρανό, και στο grand cross που συμμετέχει και στον κριό που βρίσκεται που τον ταυτίζουμε από άποψης προσωπικότητας με το δικο μας Εγω…

Το συλλογικό μας Εγώ…

Αυτός είναι the You, αυτό που ονομάζουμε your Higher Self, και προσωποποιείται από την Αγάπη η οποία κεντράρεται στο σκοπό σου και στον προσανατολισμό της ζωής σου και της καρδιάς σου.

Έτσι το πιο όμορφο πράγμα που εμφανίζεται σ αυτή τη διαδικασία, το περισσότερο εξατομικευμένο άτομο μπορεί να γίνεσαι και περισσότερο universal γίνεται η συνειδητότητα σου….

Και τότε απλά ανοίγεις τα χέρια σου και πετάς…..:) <3

 καλημέρααααααα ...:)
καλό μήνα....:)
και προσοχή στα ψέματα .... <3 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου