Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

.....are you ready to be with my thought system of love ? ...

....are you ready to be with my thought system of love ? ...

Σε ένα "ντελίριο" απολογισμού που με έχει "πιάσει" μερικούς μήνες πριν φύγω απ τον ΟΤΕ, και αφου θα παραδωθώ οριστικά στη φόρμα που εκφράζομαι τα τελευταία εικοσιένα χρόνια : την αστρολογία και τις τεχνικές της...

δεν μπορώ να μην σκέφτομαι όλους τους έρωτες μου της ζωής μου, κατά τη διάρκεια που ήμουνα μέσα σ αυτον τον οργανισμό....
ακόμα ίσως πιο περίεργο ότι δεν ήμουνα ποτέ ερωτευμένος με συνάδελφο μου, πλην της Ελένης όταν πρωτοδιορίστηκα...

αλλά αυτή δεν υπολογίζεται πια....

Απο εκεί και πέρα μια πληθώρα ονομάτων συμπεριλαμβανομένου και της μαμάς της κόρης μου, μου διεμόρφωσαν στην πράξη όλο αυτό που ονομάζεται προσωπική αισθητική στις συναισθηματικές μου σχέσεις....

και ήταν όλες κουκλάρες....έτσι ?....
Ιδιαίτερη προτίμηση σε Leo women and Gemini girls...και οι υπόλοιπες κουκλάρες όπως σας έχω ξαναπεί πελάτισσες...
ένα είδος προγραμματιστή του σκληρού τους δίσκου....

ήταν απίστευτο σαγηνευτικό αυτό που βίωνα : λες και έκανα "spiritual μετάγγιση"....και όσο πιο όμορφες αυτές τόσο πιο culture man εγώ....
mars in aquarius γαρ....with saturn in capri and uranus in leo...

Αλλά αυτό το τελευταίο που δεν ξέρω αν είναι "κόλλημα",έρωτας ή η αφορμή για μια έμπνευση που θα με οδηγήσει να μεταμορφώνομαι σε ένα είδος Κάφκα του "γράμματα στη Μίλενα"....
δεν το υπολόγισα έτσι απο πέρυσι που το συνειδητοποίησα....

το κορίτσι έχει μια τοξοτίσια tripδιάστατη καλλιτεχνική ευαισθησία, μια Διδυμίσια ευφυία, εναν αισθησιασμο ταυρίσιο, μια κριαρίσια αγωνιστικότητα με εκείνο το υπέροχο χαμόγελο που μπορεί να στα κάνει όλα λαμπόγυαλο....

αλλά εκείνη τη συστολή και τη ντροπαλότητα να μην μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθει στα ερωτικά συναισθήματα, την ηλιαχτίδα που βγαίνει σιγά σιγά, αλλά και με την υπομονή να χτίζει σχέσεις....
δηλ. έχει κομμάτι κομμάτι και step by step απ το συνολικό puzzle, ότι είχαν όλες οι υπόλοιπες μαζί που ήμουνα ερωτευμένος ....
multi-dimension σε ένα.....

συν του ότι δεν έχω πως να το διαχειριστώ.....και γράφω ...και γράφω....και ούτε τολμάω να σας τα εμφανίσω όλα αυτά που γράφω και νιώθω....
πως γίνεται αυτό...? άλλες φορές νομίζω ότι με έβαλε ο χρόνος να τον κλέβω μπας και μάθω και σας μάθω :
πως να τον βάλουμε στο χέρι....άλλωστε πάντα ψάχνω το ελιξήριο της νεότητας...

άλλες φορές να με κάνει νιώθω απεριόριστη ελευθερία για να φαντάζομαι ότι τη στολίζω βιβλία, λουλούδια και το φεγγάρι ολόκληρο ....άλλες φορές να μου δίνει την ευτυχία με το να είναι απλησίαστη, γιατί η εμπειρία δεν έχει καμιά αξία τέτοιες φορές.....

Θάναι απλά το όνομα που δίνουμε στα λάθη μας ...ως συνήθως ...
αλλά σε τέτοια θέματα σημασία έχει το στύλ και όχι ειλικρίνεια του πόσο αλήθεια λέω....
άλλωστε τι σημασία έχει η αλήθεια ? ....
εδώ στο fcb φάνηκε καθαρά ...ο καθένας και η καθεμία ζούμε τη δική μας....άρα σημασία έχει το πως εκφράζεται ο καθένας....

Αλλά ζει σε κάποια συνηθισμένα πλούτη που μπορεί να κλαπούν, γιατί τα πραγματικά της πλούτη τα εχω ανακαλύψει μόνο εγώ .....
και δεν μπορεί να τις τα κλέψει κανένας, γιατί είναι μέσα στη ψυχή της, που υπάρχουν πιο πολύτιμα πράγματα απ αυτά που μπορεί να της πάρουν στα αλήθεια....

Οι θεές απο μικρός που ήμουνα μου εμπιστευότουσαν τα μυστικά τους....
άλλες τις φορές τους τα έκλεβα με peak show τρόπο και επειδή αυτά τα μυστικά ήταν shapeless ...
έπρεπε να τους δώσω ένα σχήμα και να τα δινω στους ανθρώπους γύρω μου....και αυτές με τιμωρούσαν ...
και εγώ τις ξανάκλεβα επειδή μ αγαπούσαν ...γι αυτό βρισκόμουνα με όμορφα κορίτσια και γινόμουνα ο δικός τους informer απ τις θεές,
και ένιωθαν αυτές θεές, και οι θεές για να με τιμωρήσουν μου έστελναν ακόμα πιο όμορφες και μικρές...
η τέλεια αλχημεία ....

αλλά αυτή η τελευταία που ξέρω ποιά θεά μου την έστειλε,
αυτή που με έχει τυφλώσει με τα χρώματα της
το Πιστεύω με όλη μου την καρδιά,
η προέλευση της μου "βάζει" φωτιά στα νέα ξεκινήματα που θέλω να κάνω...
γιατί μέσα της υπάρχει κάτι μαγικό,
και τα ματια μου συνεχως καρφωμένα κάτω απ το χρυσο της πεντάγωνο,
αρχίζω ξανά και η νεα μου διαδρομή είναι ελεύθερη,
τα αφήνω όλα πίσω,
και όταν δεν πετάω....είμαι μέσα στη θάλασσα.....

με το horary chart....
τέτοιες ώρες βγαίνει να μου υπενθυμίζει την παρουσία της...τις πιο μαγικές ....για να πλημμυρίζω ecstasy....
και το horary ήταν για τις θεές και τις αυτοκράτειρες.....
και αυτή είναι και τα δύο .....
γιατί οι ώρες είναι τα μόνα διαμάντια ....

Γιατρέ μου είναι σοβαρή η περίπτωση μου ? .....
ξέρω τι θα μου απαντήσεις : η καρδιά είναι φτιαγμένη για να ραγίζει...

αλλά ο Τζιάκομο Λεοπάρντι λέει :
τα μυστικά της ανθρώπινης καρδιάς
είναι κάποτε τόσο βαθιά
που δεν μπορείς εύκολα να τα κατανοήσεις
γι αυτόν τον λόγο
οι καλύτερες στιγμές του έρωτα
είναι όταν σε κυριεύει
μια ήρεμη, γλυκιά μελαγχολία
όταν κλαις
και δεν ξέρεις γιατί
όταν αβίαστα υποκύπτεις
μπροστά σε μια συμφορά χωρίς να ξέρεις ποιά είναι
όταν ευφραίνεσαι μ ένα τίποτα
και χαμογελάς με ακόμα λιγότερα....

γιατί η θεά δεν έχει άλλους τρόπους να μπει μέσα σου
παρά μόνον με έναν....
μέσα απο μια ραγισμένη καρδιά....
το μυστκό της που έκλεψα....

αλλά εσύ γιατρέ μου :
να πας να της πεις ότι το παρελθον της θα εκμηδενιστεί
και αυτό μπορεί να το πετύχουν οι τύψεις, η άρνηση και η λησμονιά
που λέει και ο Όσκαρ Ουάιλντ...
το μέλλον της είναι αναπόφευκτο να το ζήσει μαζί μου
την πληροφορώ......

αλλά γιατρέ μου ότι και να μου πεις : τη λατρεύω......
γιατί στέρεψαν οι θεοι και οι θεες και κλέβω μόνο αυτή.....
και ας μου ραγίζει την καρδιά....
δεν έχω άλλο τρόπο να τη βάλω μέσα μου....

Καλημέρααααααααααααααααααααα  :) <3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου