Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

new moon in aries : Our systems are broken end the hypocrisy! If you agree, come together….the REvolution needs You!

new moon in aries : Our systems are broken end the hypocrisy! If you agree, come together….the REvolution needs You!

Νεα Σελήνη σε ένα ζώδιο σημαίνει καινούργιες αρχές και ξεκινήματα.Και ξεκινήματα που ενστικτωδώς που θα εκφράζουν τις ποιότητες του ζωδίου που βρίσκεται η Σελήνη δηλ. του Κριού.

Και μια Νέα Σελήνη στον Κριό είναι δύσκολο να εκφραστεί γιατί είναι δύσκολο το ζώδιο να εκφραστεί, αφού είναι μια περιοχή που δεν «παίρνει» βοήθεια απο κανέναν.
Δηλ. σε τι να βοηθήσουν πώς να τους "σπάσεις" τα μουτρα, επειδή μπήκαν μπροστά στη ζωή σου και σε σταμάτησαν.

Και μπορεί οι δικαιολογίες των άλλων να σε θεωρούν παρορμητικό και ισχυρογνώμονα.,αλλά αυτά ισχύουν γι αυτούς που κινδυνεύουν απ την περαιτέρω ανάπτυξη του εγώ σου.
Γιατί η περιοχή του Κριού και του Άρη υπηρετεί μόνο εσένα και το εγώ σου, και αλίμονο αν όλο αυτό το σπρώξεις για την ευημερία των άλλων...

Γιατί αυτή την περίοδο μας χρειάζεται να καλλιεργούμε μια αίσθηση ζωτικότητας της ζωής, και αυτό περνάει μέσα απ το πόσο καύλα έχουμε για τη ζωή, απ το πόσο υπάρχει ένας άνθρωπος να μας εμπνεύσει να προχωρήσουμε και να υποστηρίξουμε τον εαυτο μας στον εξωτερικό κόσμο, με μια ικανότητα να εγκαινιάζουμε τις αλλαγες προκειμένου να συναντήσουμε αυτές τις προκλήσεις δημιουργικά με σκοπό να ολοκληρωθούμε….
Και όσο πιο ευγενικοί και πολιτισμένοι είμαστε τόσο μεγαλύτερο το πρόβλημα του να αλλάξουμε…

Έτσι όταν αγαπάμε κάποια ή κάποιον αυτό προσπαθούμε να κάνουμε : να του τονίσουμε τα θετικά τονίζοντας τον κίνδυνο να «φουσκώνει»….
και να σκάει με δραματικό τρόπο σαν μπαλόνι….
Και η Ζωή γίνεται εχθρική, το ασυνείδητο πολέμιο στον εαυτό μας, μόνο όταν Το Εγώ μας έχει μια μονόπλευρη και ψεύτικη στάση για το βάθος της Ψυχής, το ασυνείδητο μας του οποίου είναι τμήμα.

Και απ τον αν είμαστε φοβισμένοι και δεν πιστεύουμε καθόλου στον εαυτό μας,
ότι μας ανήκει κάτι απ τη ζωή.

Και το πιο υγιές που έχουμε να κάνουμε αυτή την περίοδο, πέρα απ το σεβασμό στους άλλους είναι να σταματήσουμε να ανεχόμαστε άλλο τους εχθρούς της ανεκτικότητας μας.
Θέλουν να μας τσαλαπατήσουν το δικο μας Εγώ….

Και όλες οι μικρές μου Περσεφόνες με ρωτάνε τι θα γίνει , σήμερα με πήραν όλες οι αγάπες μου τηλ., ανησυχώντας γι αυτά που λένε οι διάφοροι αστρολόγοι του τι έχει να γίνει μέσα στον Απρίλη, που ανοίγει με τη Νέα Σελήνη, με δεδομένο όλο αυτό το συμπαντικό μπλοκάρισμα που ετοιμάζεται σε ένα κοσμικό χορό που σαν σκοπό έχει ένα πράγμα :

Την ολοκληρωτική σου Μεταμόρφωση.Τελείωσαν τα ψέματα: Our systems are broken end the hypocrisy! If you agree, come together….the REvolution needs You!

Γιατί η Νέα Σελήνη κάνοντας μια σύνοδο στον Ουρανό που επι χρόνια τετραγωνίζει τον Πλούτωνα στον Αιγόκερω και τον Δία στο Καρκίνο.Αυτή η Νέα Σελήνη σηματοδοτεί την έναρξη ενός ιδιαίτερα έντονου μήνα με μια σημαντική μεταμόρφωση η οποία θα κορυφωθεί στα μέσα Απριλίου με το Grand Cross.

Και βέβαια όλα παίζουν ρόλο σε ποιο πλανήτη σου κάθονται στο γενέθλιο ωροσκόπιο σου.
Αλλά εσείς πιστεύετε ότι είναι εύκολη η υπόθεση μεταμόρφωση και αλλαγή ?

Ιδιαίτερα για τους ανθρώπους που πάσχουν από homeostasis η ιδέα και μόνο της αλλαγής τους προξενεί αλεργία…και για να μην ανησυχείτε θα σας πω το απλό παράδειγμα : γκρινιάζουν πολλές τόσα χρονια, να βρούν το γκόμενο της ζωής τους που θα τους άλλάξει καταλυτικά…
Λοιπόν ήρθε η ώρα και εχουν ήδη πάθει ταράκουλο απ το βούρκο της σταστιμότητας που ζουν χρόνια τον οποίο έχουν το θράσος –στον εαυτό τους-να το ονομάζουν παράδεισο..
Ούτε οι Δίδυμοι δεν κουνάνε…
Όποια και όποιος αναλάβει την νεα επιχειρησιακή του δραστηριότητα τον περιμένει η μεγαλύτερη κατάκτηση της ζωής του : θα κρατάει το ονειρο του/της..
και εγώ θα ειμαι δίπλα σας σ αυτό…
το υποσχέθηκα σε όσες και όσους αγαπάω…

Και ω ναι…έχει να εμφανιστεί απ τα 1426 όλο αυτός ο ιδιαίτερος χορός που μας ετοιμάζει το Σύμπαν, αλλά γιατί να μην μάθουμε να χορέψουμε και αυτόν…?
Και γιατί να είναι κακό όλο αυτό ? Κακό είναι η μαλακία που δερνει τα κεφάλια των πιο πολλών, αφού μην ξεχνάτε το ζώδιο του Κριού που γίνεται η νεα σελήνη, συμβολίζει το κεφάλι και αν σ αυτό δίνεις ηλίθιες εντολές τι να σου κάνει το theta healing και η yoga σου…

Μονο με το sex μπορεί να τα αφαιρέσεις…Και μόνο με τα φιλιά μπορείς να μάθεις τα μυστικά αφού τα φιλιά είναι τα μυστικά που λέγονται με το στόμα και τη γλώσσα…
και εγω θα αρχίσω να σε φυλάω απ τα πόδια σου…

Hey boys and girls είμαστε στην περιοχή του Κριού….και δεν σας χρειάζονται ουτε καν τα ρουχα σας, αλλά η ελεύθερη έκφραση του εαυτού σας…
Και γιατί να ανησυχω ότι το grand cross ότι έχει να εμφανιστεί απ τότε…

Μπορεί να είναι η ευκαιρία μ αυτό τον σπάνιο χορό, ο θεός μου να μου δίνει special δυνάμεις να επιτύχω όλο αυτό που θέλω…..
Μπορεί η μάνα μου από εκεί που είναι να βρεί τρόπο να μου στείλει τις ευχές της, αφού ξέρει πόσο τη θέλω την αγάπη αυτή που με εμπνέει, για να είμαι στην αγκαλιά της …
Γιατί να μην έτσι δηλ?

Όμως η στρατηγική του να επιτύχεις δεν είναι «γιούρια» και τους φάγαμε απ την ταινία του James Paris «Παπαφλέσσας» αλλά : Try not to react merely in the moment.
Pull back from the situation. Take a wider view
Και τότε το παιγνίδι σου θα είναι πιο όμορφο ακόμα και απ το τελευταίο της Μπάρτσα και της Ρεαλ…

Απ την άλλη επειδή το crand cross είναι ένα κλειστό κύκλωμα πάλι, δίνει μια super αισιοδοξία, την αισιοδοξία του survivor που καταντάει σαν συναίσθημα ecstasy, που ότι και να γίνει εσύ θα φτάσεις εκεί που θέλεις, επειδή νιώθεις ότι τα έχεις όλα μέσα σου….
Και σε ένα βαθμό είναι αλήθεια……

Αλλά όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πλανήτες που κάνουν grand cross βρίσκονται σε παράξενα μέρη, εξ αιτίας του μπλοκαρίσματος που κάνει ο ενας στον άλλο….
με αποτέλεσμα να συμπεριφέρονται σαν stationary….
Να μην «κουνιέται» τίποτε απ την παραλυτική ακαμψία που έχουν ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ έχουμε δημιουργήσει…

Άλλες φορές το ίδιο όμως αυτό κλειστό κύκλωμα δημιουργεί ecstasy …
απ το αλληλοσυγρουόμενο συναίσθημα ναρκισσιστικής αντιπαράθεσης ιδίως μέσα στα social media…και σ όλο το internet…αφού η persona εκεί έγινε universal ….

τι να απορροφήσει το εγώ ?

Αν θέλετε και άλλα για τη Νέα Σελήνη, στο υπέροχο άρθρο του αστρολογικού μου soulmate, Georgia Stavrou, που δοξάζω το Θεό και μπορεί και με σταματάει….

γιατί είμαι ασυγκράτητος….

Γιατί είμαι ένας Κριός και δεν μπορεί να είμαι τίποτε άλλο εκτός απ αυτό που είμαι…

Εσεις μπορείτε να είστε αυτό που είστε…?

Blessings από μια Άρεια Καρδιά για τα πολύ καλυτερα   

υγ : λόγω του Άρη ruler of new moon επέλεξα δυο scorpio types....
ένα share για το τραγούδι της το πανέμορφο...και ένα tag στην αγαπημένη μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου